Citat:
Ursprungligen postat av
Alibabbla
Nu vet inte jag vilken valkrets det där rör sig om, men det kan finnas andra saker som bidrar till misstanken om fusk. Jag läste om ett vittne som har räknat röster i 20 år och i det här valet uppstod en hel del konstigheter angående poströster.
Vittnet påstod att poströsterna inte var vikta, d.v.s. hade inte vikts ihop och stoppats i ett kuvert.
Papperet i poströsterna var av en helt annan kvalitet än vanligt.
Poströsterna såg inte ut att vara ifyllda med en penna.
Stämmer det vittnesmålet så kan det absolut indikera på valfusk, men då måste vittnet presenteras och accepteras av en domstol.
Sen är det ju helt klart att poströstning har använts i detta valet mycket mer frekvent än tidigare val p.g.a Corona bla. så vittnet kanske var ovan alternativ fusk har förekommit.
Det finns en hel del incidenter som indikerar valfusk och om jag inte missminner mig även fall där det har bevisats.
Vilket är normalfallet i princip alla större val, det som förvirrar bilden är alla dess paralella utredningar där min uppfattning är att mycket verkar vara rena spekulationer och de kan få till följd att de riktiga incidentena döljs.
Jag är helt övertygad om att det förekommit fusk och manipulationer, men är riktigt skeptisk till den show trumpgänget verkar köra. Dessutom verkar det lite knepigt vem som är med eller inte.
Den här Powell verkar jag både vara en del av eller inte och för närvarande verkar det vara svävande om hon är med eller aldrig har varit med eller fått sparken.
jag tror tyvärr att vi alldrig kommer att få fram en sant svar då Tump är extremt duktig på att lägga rökridåer/ alternativt att i princip resten av världen är i maskopi för att störta honom.