2020-11-23, 06:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jo, det blir kanske lite väl porrigt med både kort kjol och stora tuttar... Dock inget jag retar mig
på...

I en annan tid när riktiga män fanns i bänkarna kanske denna kvinna skulle få diverse händer på sig, tur att inte Peter L o Erlandsson finns där numera...... ”skoja bara”
Senast redigerad av BummingAround 2020-11-23 kl. 06:59.
Citera
2020-11-23, 07:29
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Jaha, vad hade dagostar sagt om jag rullat in i riksdagen med gällevarehäng och ölmagen hängade ut då?

Kärringen borde försöka anpassa sig till omgivningen om hon skall vara en företrädare till ett riksdagsparti. Ingen klass på den kärringen.
Citera
2020-11-23, 07:37
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Fast när jag tänker efter lite, så är det nog dags att kalla in Eskil Erlandsson här.

Tänk er en debatt mellan Eskil och dagostar. Den arga rabitata feministen i kort kjol och urringning. Eskil kontrar med cykelbrallor och ormen längs med vänsterbenet

Den arga kurden börjar med sitt anförande om klassförakt och eskil ställer sig vid sidan om podiet och bara flinar....
Citera
2020-11-23, 07:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshit.Cuntwell
Det märkliga är väl att vara för massimport av muslimer som aldrig accepterar detta och sedan gå klädd på detta sätt. Det där fungerar definitivt inte i det samhälle som hon är med och skapar.

Vad sägs om topless förresten, är det okej?

Väljer man att gå topless går man i kläder (eller snarare avsaknad av kläder) som inte heller hade accepterats på t.ex. en restaurang eller en vanlig arbetsplats, helt oavsett om man är man eller kvinna.

Citat:
Ursprungligen postat av Kosegutten
Så hur kort kjol är OK då? Påvens favorit kanske kan sätta ny standard?

https://www.the-sun.com/wp-content/uploads/sites/6/2020/11/NINTCHDBPICT000620243723-1.jpg?w=670

Där har vi en person som går klädd på ett sätt att det antagligen inte hade accepterats på de flesta arbetsplatser eller t.ex. en restaurang. Det är, enligt mig, viss skillnad. Men visst, jag förstår att du antagligen vill försöka få det till att jag också har mina gränsdragningar och att det kan vara svårt att se varför det ena är okej men det andra inte.
Citera
2020-11-23, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Nej, det sa Söder inte alls. Svenska män uttrycker sig inte i den sortens termer.

Man kunde ju önska att så var fallet, mne tittar man på mina kommentarer verkar iaf många här på Flashback ha en syn på kvinnors kläder som får mig att tänka på muslimer och religiösa fundamentalister. Jag trodde att vi hade kommit längre i Sverige, men tydligen iaf inte på Flashback.

Citat:
Ursprungligen postat av GTFO-Foreigner
Hon ska inte springa runt som någon jävla hora i Riksdagen ditt jävla pucko, din rösträtt borde dras in enbart av denna anledning.
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Självklart är turkhorans kjol för kort - hon kommer för fasiken till Riksdagen, inte Malmskillnadsgatan!
Citat:
Ursprungligen postat av JosephMcCarthy
Dadgostar gör sin plikt ute i sitt distrikt på Malmskillnadsgatan, i riksdagen hör inte såna här låg begåvande människor hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Det där är alldeles för slampigt och "casual" klätt för RIKSDAGEN, herregud babbe varför har du inte integrerats.
Citat:
Ursprungligen postat av carminaburana
vad fan har hon på sig, hot pants? tänk om Söder dök upp i ett par speedos.
Citat:
Ursprungligen postat av Ronkmonken
Förmodligen hängde väl delar av busken ut.
Ska man ha kort-kort kan man inte ha arabisk könsbehåring.
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernawt
Hon får väl sägas representera sexarbetarna!
Skämt åsido, står man som representant i riksdagen ska man visa positionen respekt och inte klä sig som man vore på köttmarknad på Stureplan. Men VPK verkar ha svårt för klädkoder överhuvudtaget.
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Klart som f-n att den var för kort, enl bild i Expressen, men VPK har som vana att klä sig olämpligt i Riksdagen.
Citat:
Ursprungligen postat av Jon.Holms
Självklart helt rätt av Björn Söder.

Riksdagen är ingen jäkla bordell, Dadgostar!
Citat:
Ursprungligen postat av MVW
Ja den var för kort. Typ som ett skärp kring rumpan bara, och passar bättre på en nattklubb eller krogen sen kväll, än i riksdagen.
Citera
2020-11-23, 08:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Man kunde ju önska att så var fallet, mne tittar man på mina kommentarer verkar iaf många här på Flashback ha en syn på kvinnors kläder som får mig att tänka på muslimer och religiösa fundamentalister. Jag trodde att vi hade kommit längre i Sverige, men tydligen iaf inte på Flashback.

Felet är ett VPK ens får sitta i riksdagen. Kommunismen är en antidemokratisk ideologi ..
Citera
2020-11-23, 08:10
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:

...eller också ser man saken med öppna ögon och konstaterar att utstyrseln var mer utmanande än vårdad:

https://d.cdn-expressen.se/images/dc/7a/dc7ac1cbf29445aebed3523bfa25d121/16x9/623@60.jpg

Att det sedan tas upp till diskussion sex år efter händelsen är bara ett bevis för den totala kollaps som samhället råkat ut för när det gäller förmågan att reda ut saker och att diskutera sakfrågor.
Citera
2020-11-23, 08:13
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Nu var det väl ändå så att Björn Söder såg busken växa utanför kjolen då hon är en vänstermupp. Tycker absolut inte man ska kommentera en kvinnas kjol men vad gör man inte när man ser att det inte är ansat och välvårdat?

Ger inte Söder rätt men inte fel på samma gång
Men sa Söder nåt om att hon hade för mycket könsbehåring under den korta kjolen...?
Citera
2020-11-23, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights
https://d.cdn-expressen.se/images/dc/7a/dc7ac1cbf29445aebed3523bfa25d121/16x9/623@60.jpg

Alldeles för kort. Björn Söder har helt rätt. Detta är Sveriges riksdag, då ska man inte vara klädd som ett luder. Lite hyfs får det vara, även för vänstern.
Citera
2020-11-23, 08:15
Medlem
Citat:

Hade en man klätt sig olämpligt så hade vi kommenterat det också. Det handlar om hyfs.
Citera
2020-11-23, 08:41
Avslutad
Citat:
Ämnet är inte Flashback, utan hur opassande vissa klär sig i riksdagen. Typiskt feminismen, klä upp betet som hora och använd responsen till att spinna storyn om hur ”män kallar kvinnor för horor”... /golfapplåd
Citera
2020-11-23, 08:46
Medlem
AlwaysAllIns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrmoonlights

Den där kjolen var ludermässigt kort.
Inte alls helt rätt i riksdagen.
Ja, hon förtjänar kritik för sin kjols längd.
Hon ser ut att representera det ”lätta gardet” i den utstyrseln.
Men av kommunister och Miljöpartister kan man aldrig förvänta sig något hyfs och ordning ifrån.

Arma, ARMA djävla Sverige!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in