Någon som har hört någon förklaring till det Crowder tog upp här?
Ca 40 min in börjar det.
https://youtu.be/gDb7uQ76oJU
Såg det när det sändes men det han tar upp handlar ungefär om att han har hittat underligheter i Wayne county (han är född där, flyttade därifrån som väldigt liten men kom tillbaka som 18-åring så han kan countyt rätt bra liksom en till i studion om jag hörde rätt).
Det han beskriver är registrerade röstare och turnout. Ungefär. Han visar på turnout inne i Detroit city, i genomsnitt ca 15% (blått område) och turnout i övrigt i countyt (traditionellt röda områden) är rätt så mycket högre. Man ser alltså registrerade röster och turnout. Det han vill peka på är mail-in-ballots inne i Detroit city.
Vartenda distrikt där har på dessa röster 0 förregistrerade röstare men 173 000 har ändå röstat, och 97% av dessa röster gick till Biden.
Kanske kräver Steven Crowder en kort presentation för dem som inte känner till honom. En alldeles egen sorts människa enligt mitt tycke. Han beskriver sig själv som kristen konservativ. En snygg kille, 33 år. Programmet är roligt, de sitter vanligtvis 5 snubbar och dividerar med torr humor allt möjligt men det handlar om samhälle och politik. Crowder har ganska högt tonläge.
Det är kul att ta in åsikter från olika håll.