Citat:
Ursprungligen postat av
farbror Sven
Jag har ställt en fråga till andra i tråden angående Powell men inte fått något svar. Powell hävdar att de 450 000 röster (i vissa stater) där man bara har röstat i presidentvalet (Biden) är bevis på valfusk eftersom man inte har röstat i de andra valen (senaten etc). har hon rätt? Förklara i så fall.
Jag vet naturligtvis inte om hon har rätt - det jag har uppfattat av de poddar som är av pro-Trump karraktär och genom de få direkta uttalanden hon gjort så är damen inte alltid lätt att tolka, den sifferexercis hon lägger fram ändras ju mer dom har rotat i rådatan och genom den dokumentation som gjorts tillgänglig för teamet (och mer teorier/slutsatser kan påvisas), om detta är komplett material låter jag vara osagt.
Men enl henne så kan klara repetitiva oegentligheter bevisas, ett mönster som uppkommit inom olika valkretsar, alla med demokratiskt styre, att antalet är just 450.000 i skillnader på presidentvalet o övriga har jag inte uppfattat, däremot som du säger synliggörs stora skillnader i vissa stater, till skillnad från andra stater som t ex Ohio o Florida, även dom sk swing-states. Dessa statistiska avvikande mönster ger en "ping" i en matematisk begåvad hjärna, och som sagt när dom tittde närmare upptäcktes (det förmodade) fusket.