2020-11-20, 03:47
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Jag blev plockad av polis på en restaurang en dag och de misshandlade mig och körde in mig till psykiatrin, gav mig LPT och tvingade i mig antipsykotikum. Det som hände var att de påstod att jag var aggressiv, vilket jag inte var, jag var endast i ett skämtsamt sinnestillstånd, men de hittade på att jag var aggressiv och självmordsbenägen.

Helt utan anledning, men jag har en idé att allt var planerat av staten för att förstöra mig med dessa antipsykotiska droger. Det är välkänt att de faktiskt förstör både hjärnan och kroppen.

Förfärligt. Det låter jättehemskt.
Jag var med om en historia som påminner lite om det där. Skillnaden var att polisen ska utreda varför en person sade att jag skulle ta mitt liv: polisen hämtade mig för att de fick ett falskt larm. De skjutsade mig till psykakuten och sen fick jag åka hem efter att jag träffade deras läkare. Det var inget fel.

Hur länge ska du tvångsvårdas?
Citera
2020-11-20, 03:51
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
Förfärligt. Det låter jättehemskt.
Jag var med om en historia som påminner lite om det där. Skillnaden var att polisen ska utreda varför en person sade att jag skulle ta mitt liv: polisen hämtade mig för att de fick ett falskt larm. De skjutsade mig till psykakuten och sen fick jag åka hem efter att jag träffade deras läkare. Det var inget fel.

Hur länge ska du tvångsvårdas?
Jag tvångsvårdades i 4 veckor cirka i Juli. Medicinerna förändrade mig negativt.

Allt var globalisternas plan.
Citera
2020-11-20, 03:51
Medlem
Tribolts avatar
Citat:
Jag tvångsvårdades i 4 veckor cirka i Juli. Medicinerna förändrade mig negativt.

Allt var globalisternas plan.

De förändrade mig negativt med. Men det gick över som att det aldrig hade hänt.

- Det var inte globalisternas fel. Det var läkarens fel.
Citera
2020-11-20, 03:53
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tribolt
De förändrade mig negativt med. Men det gick över som att det aldrig hade hänt.
Ok skönt för dig. För mig påverkade dem mitt IQ en del, jag har gjort iq tester före och efter och mitt iq har sjunkit. Samt att de sexuella biverkningarna men de går att fixa med dopamin-agonister förmodligen.
Citera
2020-11-20, 13:15
Medlem
Citat:
Jag blev plockad av polis på en restaurang en dag och de misshandlade mig och körde in mig till psykiatrin, gav mig LPT och tvingade i mig antipsykotikum. Det som hände var att de påstod att jag var aggressiv, vilket jag inte var, jag var endast i ett skämtsamt sinnestillstånd, men de hittade på att jag var aggressiv och självmordsbenägen.

Helt utan anledning, men jag har en idé att allt var planerat av staten för att förstöra mig med dessa antipsykotiska droger. Det är välkänt att de faktiskt förstör både hjärnan och kroppen.

Tydligt att du hade en psykos på G + "en idé att allt var planerat av staten för att förstöra mig" visar att det är något som du har fortfarande. Din egen retorik är uppenbart felaktig. Vad gör du uppe mitt i natten?
Senast redigerad av Japanskrapan 2020-11-20 kl. 13:17.
Citera
2020-11-20, 19:03
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
Tydligt att du hade en psykos på G + "en idé att allt var planerat av staten för att förstöra mig" visar att det är något som du har fortfarande. Din egen retorik är uppenbart felaktig. Vad gör du uppe mitt i natten?
Såhär var det:

Jag hör hundar skälla utanför lägenheten, folk är ute efter mig och jag går över till grannen, de bjuder på mat, vin och snus och sedan går jag hem och jag somnar. Jag kanske dog och detta är ett annat liv? eller så blev jag förgiftad med psykedeliska droger och jag upplevde verkligheten förvrängd därefter.

Några gjorde detta mot mig men jag är osäker på vilka det var.
Citera
2020-11-22, 22:07
Medlem
Citat:
Jag skulle vilja prata om vad vi kan göra för att fixa dessa problem vi har med dessa droger. Biverkningarna är allvarliga och bör ej få förekomma hos levande varelser.

Vad jag tror kan hjälpa i att få tillbaka sexuell funktion är dopamin-agonister, samt testosteron. Det finns flertal studier och tester som kommit fram till att just dopamin spelar en stor roll i sexuell funktion och att dopamin-agonister kan återställa sexuell funktion.

Vad tycker ni, är det inte värt att gå till läkaren och få en dopamin-agonist??

"Dopamine agonists have been reported to improve sexual function. It is postulated that the increased levels of dopamine in the brain from dopamine agonists facilitate sexual functions including sexual interest and orgasm."

Eftersom neuroleptika hämmar dopaminreceptorer så har det väl ingen betydelse om du ökar din testosteronnivå?
Citera
2020-11-22, 22:12
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av W.S.
Eftersom neuroleptika hämmar dopaminreceptorer så har det väl ingen betydelse om du ökar din testosteronnivå?
Dopaminreceptorer påverkar hormonet prolaktin vilket påverkar testosteron.
Citera
2020-11-22, 22:17
Medlem
browneyes avatar
Citat:
"The male sex is determined by the sex determining region on the Y chromosome (SRY) transcription factor. The unexpected action of SRY in the control of voluntary movement in male rodents suggests a role in regulation of dopamine transmission and dopamine-related disorders with sex bias such as Parkinson’s disease"

Alltså påverkar dopamin Y-kromosomen som du pratar om. Därför kan en dopamin-agonist hjälpa med sexuella biverkningar dessa droger skapar.

Du missförstår det engelska språket här. Det du citerar pratar inte om sex, utan om kön.
Citera
2020-11-22, 22:25
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av browneye
Du missförstår det engelska språket här. Det du citerar pratar inte om sex, utan om kön.
Nej jag förstår precis att de menar kön. Y-kromosomer förekommer endast i män och de påverkas av dopamin, vilket i sig påverkar sådant som sex.
Citera
2026-08-26, 07:37
Medlem
Skön tråd, ta abilify sen så sänks prolaktinet och du får nog jävligt hårt stånd.
Citera
2026-08-26, 15:19
Medlem
Citat:
Jag skulle vilja prata om vad vi kan göra för att fixa dessa problem vi har med dessa droger. Biverkningarna är allvarliga och bör ej få förekomma hos levande varelser.

Vad jag tror kan hjälpa i att få tillbaka sexuell funktion är dopamin-agonister, samt testosteron. Det finns flertal studier och tester som kommit fram till att just dopamin spelar en stor roll i sexuell funktion och att dopamin-agonister kan återställa sexuell funktion.

Vad tycker ni, är det inte värt att gå till läkaren och få en dopamin-agonist??

"Dopamine agonists have been reported to improve sexual function. It is postulated that the increased levels of dopamine in the brain from dopamine agonists facilitate sexual functions including sexual interest and orgasm."
.sånkte dosen Cymbalta från 60 till 30 hoppas att det ska hjälpa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in