Citat:
Ursprungligen postat av
Lost.Villain
Varför skulle jag ryka menar du? Jag kommer troligtvis inte ta något vaccin och om det sker så är det troligtvis miljontals som har tagit det innan mig.
Högst troligtvis kommer det implementeras ett SocialScore som i kina. (efter ekonomin kraschat), detta för att kunna införa E-kronan och bli av med kontanter helt & hållet, Sverige använder minst kontanter i hela EU redan, 14%, så ett kontantfritt samhälle är snart en sanning.
Någon form av chip i handed känns troligt, som ett sätt att betala och identifiera sig på,
teknologin finns redan och återigen är Sverige det land vars invånare har mest chip per kapita i världen.
Chippen kopplas till alla hundratusentals 5g master som just nu sätts upp på varenda gatulampa / husfasad med 100m mellanrum, för att när som helst, överallt, kunna spåra dig i realtid.
Nasa och SpaceX håller redan nu på att skicka upp över 30,000 satelliter i rymden, så att gömma dig i Amazonas djungeln kan du också glömma!
Vägrar du ta vaccinet kommer du inte inte längre kunna betala med ditt chip, vistas på offentliga platser, eller ens få jobba, för den delen.
Den slutliga planen är avfolkning av jorden ner till 500milj människor, då kan eliten styra och härska över oss alla, och förslava oss.
Enligt videon i tråden så kommer vaccinet dna-modifiera dina spermier om du vaccinerar dig,
Om du sen har sex med en tjej som inte är vaccinerad, så kommer dina dna-modifierade spermier sätta kvinnans äggstockar ur funktion, så att även hon blir steriliserad.
Vägen mot 500milj människor har börjat! It's gonna be a bumpy ride!