2020-11-22, 17:37
Medlem
Suecotes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du skrev:

Vem kommer att utveckla och bygga bilar, teknik, hus och samhälle när de som gjort det innan försvinner? Hur kommer "eliten" att få pengar om det inte finns någon marknad?

Var det allt du hade?

Vem kommer att utveckla och bygga samhället?
Eliten, robotar, AI. Krävs inte mycket IQ for att bygga sådant andra har designat.

Ingen marknad?
Dumma människor behöver väl också köpa mat och Netflix. Har de inte råd får de skuldsätta sig. Dessutom ska vi inte äga något i framtiden, bara hyra.

Jag borde kanske ge dig en grundkurs i nationalekonomi.
Citera
2020-11-22, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suecote
Var det allt du hade?

Vem kommer att utveckla och bygga samhället?
Eliten, robotar, AI. Krävs inte mycket IQ for att bygga sådant andra har designat.

Ingen marknad?
Dumma människor behöver väl också köpa mat och Netflix. Har de inte råd får de skuldsätta sig. Dessutom ska vi inte äga något i framtiden, bara hyra.

Jag borde kanske ge dig en grundkurs i nationalekonomi.
Hoppar din kurs, men tack ändå. Våra uppfattningar om vad som är vad skiljer sig markant.
Citera
2020-11-22, 17:59
Medlem
Nightcr4wlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Vaccintvång talar man om i World Economic Forum också. De står bakom "Great Reset". De talar även om att man ska få inopererat ett chip som krävs för att handla och identifiera sig mm samt att ingen får äga något. Både de och FN talar om att man måste reglera överbefolkningen innan år 2030. Kanske årets pandemi är en del av detta?
Viruset slår ju till mot random människor, dvs ingen behöver peka ut att den och den måste offra sig och dö för att minska överbefolkningen. Jordens befolkning måste minska med över en tredjedel innan 2030 och därefter lika mycket inom en 25 års period för att jordens resurser ska återhämta sig och räcka till.
Med detta sagt så förvånar det mig inte att vaccinet kommer att göra folk sterila eftersom tiden är knapp.
Var talar de om detta? Ärligt talat, läs på istället för att idissla tveksamheter du fått från andra konspirationsteoretiker.
Citera
2020-11-22, 18:21
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Dina miljoner bleknar mot våra åtta miljarder.

98% av dom åtta miljarderna stirrar ner i sin telefon hela dagarna, hämtar sin fakta från en och samma statligt ägda mediakanal. Men okej! tro så du, time will tell! och du ryker först
Citera
2020-11-22, 18:25
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Du skrev:

Vem kommer att utveckla och bygga bilar, teknik, hus och samhälle när de som gjort det innan försvinner? Hur kommer "eliten" att få pengar om det inte finns någon marknad?

Fan du har noll jävla koll på teknologi! det finns redan patenterad teknologi som tyder på att en handfull av människor skulle kunna styra hela jävla jorden utan oss!
Din låga IQ hänger upp sig på vem som ska ta hand om disken och tvätten
Citera
2020-11-22, 18:31
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
98% av dom åtta miljarderna stirrar ner i sin telefon hela dagarna, hämtar sin fakta från en och samma statligt ägda mediakanal. Men okej! tro så du, time will tell! och du ryker först

Varför skulle jag ryka menar du? Jag kommer troligtvis inte ta något vaccin och om det sker så är det troligtvis miljontals som har tagit det innan mig.
Citera
2020-11-22, 18:36
Medlem
Citat:
Fan du har noll jävla koll på teknologi! det finns redan patenterad teknologi som tyder på att en handfull av människor skulle kunna styra hela jävla jorden utan oss!
Din låga IQ hänger upp sig på vem som ska ta hand om disken och tvätten
Ska vi prata IQ så har du fastställt din nivå i ett otal inlägg hittills. Nu var det ju inte riktigt hemarbete jag syftade på, men det trollade du fram alldeles själv. Fantastiskt!
Citera
2020-11-22, 18:45
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Varför skulle jag ryka menar du? Jag kommer troligtvis inte ta något vaccin och om det sker så är det troligtvis miljontals som har tagit det innan mig.

Högst troligtvis kommer det implementeras ett SocialScore som i kina. (efter ekonomin kraschat), detta för att kunna införa E-kronan och bli av med kontanter helt & hållet, Sverige använder minst kontanter i hela EU redan, 14%, så ett kontantfritt samhälle är snart en sanning.
Någon form av chip i handed känns troligt, som ett sätt att betala och identifiera sig på,
teknologin finns redan och återigen är Sverige det land vars invånare har mest chip per kapita i världen.
Chippen kopplas till alla hundratusentals 5g master som just nu sätts upp på varenda gatulampa / husfasad med 100m mellanrum, för att när som helst, överallt, kunna spåra dig i realtid.
Nasa och SpaceX håller redan nu på att skicka upp över 30,000 satelliter i rymden, så att gömma dig i Amazonas djungeln kan du också glömma!
Vägrar du ta vaccinet kommer du inte inte längre kunna betala med ditt chip, vistas på offentliga platser, eller ens få jobba, för den delen.

Den slutliga planen är avfolkning av jorden ner till 500milj människor, då kan eliten styra och härska över oss alla, och förslava oss.
Enligt videon i tråden så kommer vaccinet dna-modifiera dina spermier om du vaccinerar dig,
Om du sen har sex med en tjej som inte är vaccinerad, så kommer dina dna-modifierade spermier sätta kvinnans äggstockar ur funktion, så att även hon blir steriliserad.
Vägen mot 500milj människor har börjat! It's gonna be a bumpy ride!
Citera
2020-11-22, 18:50
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Högst troligtvis kommer det implementeras ett SocialScore som i kina. (efter ekonomin kraschat), detta för att kunna införa E-kronan och bli av med kontanter helt & hållet, Sverige använder minst kontanter i hela EU redan, 14%, så ett kontantfritt samhälle är snart en sanning.
Någon form av chip i handed känns troligt, som ett sätt att betala och identifiera sig på,
teknologin finns redan och återigen är Sverige det land vars invånare har mest chip per kapita i världen.
Chippen kopplas till alla hundratusentals 5g master som just nu sätts upp på varenda gatulampa / husfasad med 100m mellanrum, för att när som helst, överallt, kunna spåra dig i realtid.
Nasa och SpaceX håller redan nu på att skicka upp över 30,000 satelliter i rymden, så att gömma dig i Amazonas djungeln kan du också glömma!
Vägrar du ta vaccinet kommer du inte inte längre kunna betala med ditt chip, vistas på offentliga platser, eller ens få jobba, för den delen.

Den slutliga planen är avfolkning av jorden ner till 500milj människor, då kan eliten styra och härska över oss alla, och förslava oss.
Enligt videon i tråden så kommer vaccinet dna-modifiera dina spermier om du vaccinerar dig,
Om du sen har sex med en tjej som inte är vaccinerad, så kommer dina dna-modifierade spermier sätta kvinnans äggstockar ur funktion, så att även hon blir steriliserad.
Vägen mot 500milj människor har börjat! It's gonna be a bumpy ride!

Geez. Du har verkligen ramlat ner i kaninhålet och fastnat där. Menar du att space X satelliter har något med det här vaccinet att göra? Tror du att det innehåller någon hemlig isotop som dessa kan se från rymden?
Citera
2020-11-22, 18:53
Medlem
WimHofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nightcr4wler
Var talar de om detta? Ärligt talat, läs på istället för att idissla tveksamheter du fått från andra konspirationsteoretiker.

World Economic Forum kanske är en helt oskyldig organisation som bara vill oss alla väl men dess grundare och verkställande chef, Klaus Schwab, verkar vara en ganska läbbig typ.

https://off-guardian.org/2020/10/12/klaus-schwab-his-great-fascist-reset/

I vilket fall som helst, med den låga dödlighet som Covid ju faktiskt har (0.04%-0.1%), så bör man tänka sig för både en och två gånger innan man tar vaccinet.
Citera
2020-11-22, 18:55
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Geez. Du har verkligen ramlat ner i kaninhålet och fastnat där. Menar du att space X satelliter har något med det här vaccinet att göra? Tror du att det innehåller någon hemlig isotop som dessa kan se från rymden?

Din låga kundskap av ny teknologi gör att vi inte kan konversera på samma nivå, tyvärr.
Men ja, jag vet, jag tror inte.
"kaninhålet" säger du ja, men ta och läs på lite om nanoteknologi.
Citera
2020-11-22, 19:33
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Othfanaticos
Alla här inne verkar ha missat lektionerna om befolkning.

Hur förhindrar vi överbefolkning? Jo, bekämpa fattigdom. Det var varit känt sen länge att när flickor får utbildning och människor inte behöver oroa sig över sin och familjens försörjning så föds det färre barn.

Och du verkar ha missat biologilektionerna alternativt gått i PK-skola.

Du kan inte utbilda den absoluta majoriteten av negrer och därmed kommer deras befolkningar aldrig att minska genom utbildning. Svaret stavas lågt IQ hos negrer. Snitt-IQ i Afrika söder om Sahara är runt 70.

https://new-iq-test.com/iq-by-country/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in