2022-08-07, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Befolkningar kommer aldrig att förstå det eftersom du inte kan tala för dig. Argumentet Sverige är speciellt och följer inte kurvorna... är inget inget "befolkningen" köper. Om Sverige inte följer kurvor så följer inte Sverige kurvor över den här hemska steriliteten. Läget är mao lungt.

Dessvärre såg vi ju under pandemins början att befolkningen köpte just precis det argumentet när vi toppade listorna över högst dödlighet. Sverige var annorlunda för vi hare världens bästa statsepidemiologer och Sveriges statistik var också bättre än andra länders.
Citera
2022-08-08, 19:31
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faszkivan
Att efter 2 års lockdown föds färre barn är väl inget konstigt i sig? Omvänt baby-boom symptom.

-Folk har inte kunnat leva normalt i 2 år --> vill ta igen tiden istället för att uppfostra barn
-Ovisshet. Man vet inte vad som kommer att hända de närmsta åren --> mindre benägen att skaffa barn.
-Många förhållanden har förstörts.
-Sämre ekonomisk ställning för många
-Etc etc.

Jag tror inte att det är något som kan bevisas med statistik, speciellt när det handlar om några procentenheter. Antingen får statistiken visa samma minskning under många års tid eller peak:a markant om något år för att det ska förtjäna uppmärksamhet enligt mig.

Och vad kommer hända om det verkligen hade en extremt stor verkan?

Folk skulle inte att komma att tro på viruset, utan snarare lyncha vaccintillverkarna.

Som du säger är det helt meningslöst att fundera över det här förrän om några år, men om barnafödandet har sjunkit så mycket som påstås skulle vi kanske kunna få se en negativ naturlig befolkningsökning i år. Noterbart är att även om siffrorna är sådana kommer det inte att bli värre än runt år 1999, som väl ingen klagade över.

Det var då minus 6000 per år kanske. Kör vi samma nu finns där därför inga kvar om 1700 år eller så, givet att vi inte har någon invandring.

Ja gud sicken plan. De ondskefulla judarna och NWOarna och Great Resetarna satsar alltså på något som inte har en större effekt förrän om många år... samtidigt som andra krafter gör allt de kan för att kasta in folk i Sverige för att marknaden skall bli större.

Med tanke på att åtminstone 85 % av befolkningen har fått två sprutor är det inte heller rimligt att tro att minskningen skulle vara "bara" 20 % i år, snarare stämmer den minskningen mer överens med andelen ovaccinerade.

Så otroligt många korkade konspirationsteorier kring viruset.
Citera
2022-08-08, 21:36
Medlem
okok1s avatar
Vi vet redan att spikproteinet från vaccinet ansamlas i äggstockarna och bollarna. Det är inte konstigt att de inte riktigt fungerar då... Detta skulle en femåring kunna lista ut.
Citera
2022-08-08, 23:13
Medlem
Lagerthas avatar
Avbefolkningsagendan förklarad.

https://rumble.com/v1f9499-how-the-medical-establishment-is-working-with-globalists-to-facilitate-the-.html

Vaccinerad? Glöm inte att de som förmanade er att ta sprutorna visste...
Citera
2022-08-08, 23:30
Medlem
Ghastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vi vet redan att spikproteinet från vaccinet ansamlas i äggstockarna och bollarna. Det är inte konstigt att de inte riktigt fungerar då... Detta skulle en femåring kunna lista ut.

Konstigt att vi har hur många gravida kvinnor på jobbet just nu. Aldrig sett så många förut.
Detta är bara fake nyheter men det vore bra eftersom vissa föder för många barn som vi som jobbar får försörja.
Citera
2022-08-08, 23:31
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Nä. Det tror jag inte på. Trots att jag är vaccinmotståndare. Om det nu blev så att barnafödandet minskade så hade det fan vart bra ändå.
Citera
2022-08-08, 23:34
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Nä. Det tror jag inte på. Trots att jag är vaccinmotståndare. Om det nu blev så att barnafödandet minskade så hade det fan vart bra ändå.

Barnafödandet minskar per månad och överdödligheten alla orsaker ökar varje månad.

Frågan är inte huruvida detta är bra eller inte utan att globalisterna tar sig "friheten" att avbefolka.
Citera
2022-08-08, 23:36
Medlem
FuckSnakePlisskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagertha
Barnafödandet minskar per månad och överdödligheten alla orsaker ökar varje månad.

Frågan är inte huruvida detta är bra eller inte utan att globalisterna tar sig "friheten" att avbefolka.
Det har minskat marginellt än så länge. Det är inte så stora siffror att man kan endast härleda det till vaccinet. Inte än. Jag avvaktar innan jag drar några sådana slutsatser i just denna fråga. Att vaccinet inte är ett vaccin. Så mycket vet jag dock.
Citera
2022-08-08, 23:44
Medlem
Peterheterhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghasten
Konstigt att vi har hur många gravida kvinnor på jobbet just nu. Aldrig sett så många förut.
Detta är bara fake nyheter men det vore bra eftersom vissa föder för många barn som vi som jobbar får försörja.
Fan vad smart du är, vilken iaktagelseförmåga, verkligen!

Jag gjorde en egen liten iakttagelse under pandemin. Jag såg skit mycket folk! Det måste ju betyda att pandemin var fake, eller hur!? Fan foliehattarna hade rätt hela tiden.
Citera
2022-08-08, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peterheterhan
Fan vad smart du är, vilken iaktagelseförmåga, verkligen!

Jag gjorde en egen liten iakttagelse under pandemin. Jag såg skit mycket folk! Det måste ju betyda att pandemin var fake, eller hur!? Fan foliehattarna hade rätt hela tiden.
Pandemin var rätt så fake ja. och användes som täckmantel för en massa politiskt snurr och cashgrab. Epidemi kunde man ha det till men okej dessa definitioner suddades ju ut nån gång nyligen, så visst. "Pandemi" inom citat då... Mest clowndemi. Gäsp
Citera
2022-08-09, 08:23
Medlem
De som föder flest barn i Sverige är väl samma grupper som inte vaccinerar sig. Utländsk bakgrund i segregerade områden.

Jag ser fram emot nästa statistikrapport. Och det skulle även varit intressant och se mer detaljerad statistik, tex ang hur det förhåller sig i gruppen med utländsk bakgrund.
Citera
2022-08-09, 11:01
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSnakePlissken
Det har minskat marginellt än så länge. Det är inte så stora siffror att man kan endast härleda det till vaccinet. Inte än. Jag avvaktar innan jag drar några sådana slutsatser i just denna fråga. Att vaccinet inte är ett vaccin. Så mycket vet jag dock.

Jag tänker främst internationellt, där finns underlag för att dra slutsatser. I början på året redovisade Sverige negativ generell överdödlighet. Om de olika batcherna har olika "effekt" så är det troligtvis fördelaktigt att bo i Sverige.

Sverige har enligt egen policy inga problem med att ljuga för att upprätthålla "sverigebilden".

Vaccin kan vara vaccin men det kan också vara så mycket mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in