Citat:
Ursprungligen postat av
instagam
Tveksamt att de butiker som redan ligger lägst kommer sänka priset ytterligare.
Men har du inte panik så vänta tills nästa helg och kolla om det kommer något klipp. 👍🏻
Nä, nästan det jag tänkte med. Ser om det dyker upp nåt.
Förresten.. Sidan vi/ni diskutera, iptv-shop, får även jag upp nu i dollar och ingen moms läggs på i sista steget, som den gjorde innan.
Känns som om där e någon bugg på sidan då jag inte fyller i något med företag, lämnar det tomt och ändå läggs ingen moms på.
Landar på 132 dollar med frakt och betalning i btc.
Blir ej klok på sidan.