2020-11-22, 14:04
  #8053
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Mina fel brukar aldrig sluta med att det blir billigare 😆🤔

Tackar för tipsen av alla iaf. Blir en beställning i veckan.

Förresten.. Tror ni, eller har sett förr, att det brukar finnas bra deals på IPTV-boxar under Black Friday?

Man låter som värsta snåla som ska spara varenda krona man kan 😄

Tveksamt att de butiker som redan ligger lägst kommer sänka priset ytterligare.

Men har du inte panik så vänta tills nästa helg och kolla om det kommer något klipp. 👍🏻
2020-11-22, 14:59
  #8054
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Tveksamt att de butiker som redan ligger lägst kommer sänka priset ytterligare.

Men har du inte panik så vänta tills nästa helg och kolla om det kommer något klipp. 👍🏻

Nä, nästan det jag tänkte med. Ser om det dyker upp nåt.

Förresten.. Sidan vi/ni diskutera, iptv-shop, får även jag upp nu i dollar och ingen moms läggs på i sista steget, som den gjorde innan.

Känns som om där e någon bugg på sidan då jag inte fyller i något med företag, lämnar det tomt och ändå läggs ingen moms på.

Landar på 132 dollar med frakt och betalning i btc.
Blir ej klok på sidan.
2020-11-22, 15:31
  #8055
Medlem
Bara en liten undran. Har N***** O** och leverantören som jag använder erbjöd paketpris på komplett innehåll av kanaler och VOD inklusive TVIP 605 4K-boxen.

Jag har överlag varit väldigt nöjd med både box, kvalitet och utbud. Vad anser ni "insatta" om boxen, och, vet ni möjligen varför 4K VOD-materialet inte har uppdaterats på ett bra tag?

Ni får ursäkta om mina frågor kanske låter lite "dumma" men jag försöker hänga med så gott jag kan. 😁
2020-11-22, 16:15
  #8056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stafforden
Bara en liten undran. Har N***** O** och leverantören som jag använder erbjöd paketpris på komplett innehåll av kanaler och VOD inklusive TVIP 605 4K-boxen.

Jag har överlag varit väldigt nöjd med både box, kvalitet och utbud. Vad anser ni "insatta" om boxen, och, vet ni möjligen varför 4K VOD-materialet inte har uppdaterats på ett bra tag?

Ni får ursäkta om mina frågor kanske låter lite "dumma" men jag försöker hänga med så gott jag kan. 😁
Du har redan en Tvip 605 och är nöjd?


Då är det ju bara att köra på en till om du får ett vettigt pris. 👍🏻
2020-11-22, 16:39
  #8057
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Nä, nästan det jag tänkte med. Ser om det dyker upp nåt.

Förresten.. Sidan vi/ni diskutera, iptv-shop, får även jag upp nu i dollar och ingen moms läggs på i sista steget, som den gjorde innan.

Känns som om där e någon bugg på sidan då jag inte fyller i något med företag, lämnar det tomt och ändå läggs ingen moms på.

Landar på 132 dollar med frakt och betalning i btc.
Blir ej klok på sidan.

Momsen försvinner helt och hållet jag fattar inte. Något kryphål som bara råkat hitta 😂
2020-11-22, 16:54
  #8058
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stafforden
Ja det är inte det som är problemet. Jag följer ju N*:s infokanal och allt uppdateras i boxen dagligen. Det bara rasar in nya kanaler, länder och "vanliga" nya filmer och serier. Men just kategorin 4K UHD har inte fyllts på sen ett bra tag, och bortskämd som man är så är det ju främst UHD content man vill se. 😉

Men jag fattar inte riktigt. Har inte ni med N***** O** samma utbud gällande ex 4K? Förstår inte riktigt hur det här funkar. 🤔 Mina kanaler och VOD uppdateras precis enligt N***** O** infokanal. Har inte alla med N***** O** på det sättet? Känner mig smått korkad. 😳😁🤯

Vi har likadant som dig, vi alla ligger under samma leverantör
2020-11-22, 16:59
  #8059
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kubeen
Vi har likadant som dig, vi alla ligger under samma leverantör
Ahhhh, så. Då känner jag mig genast smartare. Tack! 😁 Och ingen vet något om 4k-innehållet? 😊
2020-11-22, 20:46
  #8060
Medlem
R4hu7s avatar
Finns Fresh Prince of Bel Air Reunion ute på VOD? Har inget aktivt just nu så kan ej kolla.
Den nordiska första vintern har jag framför mig.
2020-11-22, 21:01
  #8061
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4hu7
Finns Fresh Prince of Bel Air Reunion ute på VOD? Har inget aktivt just nu så kan ej kolla.
Den nordiska första vintern har jag framför mig.

Finns inte ute med svensk text ännu.
2020-11-22, 21:19
  #8062
Medlem
R4hu7s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av instagam
Finns inte ute med svensk text ännu.
Thats fine with me
2020-11-23, 05:18
  #8063
Medlem
Iman2014s avatar
Hej!

Jag har nyss läst rekommendationer att skaffa iptv via aliexpress.

Kan någon förklara var man kan hitta deras utbud av iptv? Jag har letat i deras hemsida men kan inte hitta.
2020-11-23, 06:36
  #8064
Medlem
Poddes avatar
Är N1 nere?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in