2020-11-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
De berättar ju inte heller vad det innehåller.

Det finns ju ganska mycket att läsa om moderna och pfizers mRnA vaccin...
Citera
2020-11-22, 14:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Här har du Bill Gates FÖRUTSPÅR att Corona kommer inträffa för 5 år sedan:
https://youtu.be/6Af6b_wyiwI

Här har du Bill Gates säga att MED RÄTT vaccin kan vi reducera jordens befolkning
https://youtu.be/wfstBe1buaA

När man är så oinformerad om saker och ting som du är bör man inte ens yttra sig!
Du har mycket kvar att vakna upp till.

Edit: lite märkligt att Bill Gates hoppade av microsoft veckor innan Corona bröt ut?
För att istället gå all in på vaccin.
http://www.bnnbloomberg.ca/bill-gates-says-he-s-stepping-down-from-microsoft-board-1.1405777
Du får verkligen misstolka vad han säger för att få det till att ett vaccin reducera befolkning, det handlar ju om att fattigare länder skall överlag få bättre hälsovård så dom slipper skaffa 20 ungar.
Citera
2020-11-22, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleboool
Ja Bill Gates säger detta för att högre nivå av sjukvård etc gör att man skaffar mindre barn då barnen överlever samt att teknik gör att man inte måste ha barn för att överleva själv.

Just nu befinner vi oss i en fas där man i många länder fortfarande skaffar 11 barn för att vara på den säkra sidan men de överlever i högre utsträckning vilket gör att populationen där stiger men inte kommer stiga i samma takt i framtiden. Det är tydligt att välstånd bidrar till stabilare storlek på populationen.

Men visst, han vill säkert sterilisera hela världen. Hämta foliehatten nu.

Kalla folk foliehattar är fel tycker jag.
Speciellt när man är som du hjärntvättad av media, skolan och politiker. En trångsynt person kan aldrig acceptera en sådan video som TS la upp. Eftersom den enda sanningen som finns i din värld är det staten framför.

Alla världsledare som är frimurare är till för att förstöra mänskligheten och döda människor på alla möjliga sätt oavsett vaccination eller krig. Men först i början verkar de bra och media avgudar de.

Kan ta 2 exempel på några sådana världsledare.
1. Hitler, kom till makten fixade 7 miljoner arbeten till tyskarna. Sedan startade han andra världskriget.
2. Abby Ahmed Ethiopiens president idag. Fick nobelpriset för fred år 2019. Nu har han startat ett inbördeskrig i sitt egna land emot en befolkning i Ethiopien som är 7-8 miljoner människor och kallas tigrayaner.
Citera
2020-11-22, 14:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Kina har redan vaccinerat upp emot en miljon. Om inte Kina inom kort börjar visa på rejält låga siffror för barnafödande kan vi konstatera att det är fejk njuus.

Kina om något land skulle nog kunna överväga ett "kryddat" vaccin, kan jag tänka mig. Med deras tidigare ett- och tvåbarnspolicy med dess följande problematik så är nog ett bromsande av annat slag inte otänkbart.
Citera
2020-11-22, 14:25
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Du får verkligen misstolka vad han säger för att få det till att ett vaccin reducera befolkning, det handlar ju om att fattigare länder skall överlag få bättre hälsovård så dom slipper skaffa 20 ungar.
Jag och miljontals andra människor tolkar det på samma sätt, jag anser att det är du som misstolkar det, du ser inte igenom fasaden och vad hans slutgiltiga mål är.
Time will tell!
Citera
2020-11-22, 14:26
Medlem
Citat:
Över 1,2 miljoner tyskar demonstrerade mot vaccinet för 2v sen, har du läst något om det? Nope
Demostration på 50-60 tusen i England förra veckan, läst något om det? Nope
Tiotusentals läkare försöker redan nu komma ut med farorna, men alla blir censurerade eller förlorar sin läkarlicens.

Kolla intervjun med denna svenska läkare, han har talat på alla dessa demostrationer.
https://www.bitchute.com/video/T7eEDsP6URC3/?fbclid=IwAR2vrfxKgZJUneGvPl9GtDCf9Vn6OvjQkn2r5Wom Htc-aIJUhU-cO78Y6G8

Här har du en annan tysk doktor som försöker avslöja tvivelaktigheter angående corona,
Polisen sparkar in dörren mitt under livestream
https://www.instagram.com/tv/CH0XJ_Ygr2Y/?igshid=9hpbop3dveer&fbclid=IwAR3iGVnYF9HJ_UqMqnpC y6gLaoqV80vBW4INyTyU2JX38N4W6I5svc4O5sw

Igenom censur kan man tysta ner mycket!

Man demonstrerade väl emot lock-downs och ändrade lagar kring vaccinering snarare än ett vaccin som inte ens rullat ut.

Håller dock med om att det var brutal overkill på insatsen mot Dr Andreas Novack som tyvärr eroderar förtroendet för relevanta myndigheter.

ONT:
Att det skulle vara en global sterilisering av människor faller på sin orimlighet. Det skulle omfatta så många människor att det hade blivit global revolution när det upptäckts. Man hade rivit ur makthavare ur sina bostäder och hängt dem offentligt.

Det är sant att agenda 2030 (FN dokument) har ett antal punkter överbefolkning och
att man vid olika konferenser som "World Economic Forum" anser att det är önskvärt att hålla denna på vettig nivå.

Detta uppnås automatisk med ökad utbildningsnivå och levnadsstandard och det är väl snarare denna väg man ser som möjlig. Inte att ta livet av folk ( även om man ibland undrar)
Senast redigerad av obisvenkanobi 2020-11-22 kl. 14:31.
Citera
2020-11-22, 14:29
Medlem
Citat:
Jag och miljontals andra människor tolkar det på samma sätt, jag anser att det är du som misstolkar det, du ser inte igenom fasaden och vad hans slutgiltiga mål är.
Time will tell!
Hehe, jo visst, och bättre hälsovård är ju livsfarligt
Citera
2020-11-22, 14:31
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obisvenkanobi
Man demonstrerade väl emot lock-downs och ändrade lagar kring vaccinering snarare än ett vaccin som inte ens rullat ut.

Det var ju brutal overkill på insatsen mot Dr Andreas Novack som eroderar förtroendet för relevanta myndigheter.

Att det skulle vara en global sterilisering av människor faller på sin orimlighet. Det skulle omfatta så många människor att det hade blivit global revolution när det upptäckts. Man hade rivit ur makthavare ur sina bostäder och hängt dem offentligt.

Däremot är det sant att både agenda 2030 och world economic forum diskuterar överbefolkning och att det är önskvärt att hålla denna på vettig nivå.

Detta uppnås automatisk med ökad utbildningsnivå och levnadsstandard och det är väl snarare denna väg man ser som möjlig.

Du glömmer bort att det finns människor inom eliten som vill ta total kontroll och dominera hela mänskligheten, om du lägger till det i dina ekvationer kommer du troligtvis komma fram till en helt annan slutsats.
Jag anser att allt lull-lull som "överbefolkning", "utbildningsnivå", "levnadsstandard", m.m.. är bara en distrahering ifrån att fokusera på det riktiga, slutgiltiga målet, Total kontroll.
Citera
2020-11-22, 14:33
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Hehe, jo visst, och bättre hälsovård är ju livsfarligt

"Bättre hälsovård" är bara en fasad för att mygla sig in i vaccinindustrin.
Det slutgiltiga målet är monopol på vaccinindustrin. vad som väntas efter det kan du nog räkna ut själv.
Citera
2020-11-22, 14:34
Medlem
Citat:
Du glömmer bort att det finns människor inom eliten som vill ta total kontroll och dominera hela mänskligheten, om du lägger till det i dina ekvationer kommer du troligtvis komma fram till en helt annan slutsats.
Jag anser att allt lull-lull som "överbefolkning", "utbildningsnivå", "levnadsstandard", m.m.. är bara en distrahering ifrån att fokusera på det riktiga, slutgiltiga målet, Total kontroll.

Detta har försökts flera gånger i människans historia och alltid fallit i hop förr eller senare.

Makt fragmenteras alltid. Det kommer finnas grupper som vill något annat.

Den s.k. eliten är inte en homogen grupp
Citera
2020-11-22, 14:36
Medlem
Citat:
"Bättre hälsovård" är bara en fasad för att mygla sig in i vaccinindustrin.
Det slutgiltiga målet är monopol på vaccinindustrin. vad som väntas efter det kan du nog räkna ut själv.
Hehehehe

jag skall starta en youtube kanal och sitta och hitta på det ena värre än det andra, verkar finnas stora pengar där!
Citera
2020-11-22, 14:59
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Hehehehe

jag skall starta en youtube kanal och sitta och hitta på det ena värre än det andra, verkar finnas stora pengar där!

Satsa på ”pandemi” och vaccinindustrin istället! Där finns tusentals miljarder att tjäna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in