Citat:
Bra oppsummert! Det foregår intens spamming av tråden hver gang det diskuteres relevante tema, noe jeg tror skyldes usikkerhet og at tampen brenner.
Mente absolutt ikke det var galt å tro det. Bare nysgjerrig... Man må gjerne være litt uenige for belyse alt, for så å forhåpentligvis komme til en enighet. Det innebærer også at du tror 09:14 er ekte? Så da står du igjen med kjent/ukjent hitman, eller at TH skal ha sneket seg tilbake i arbeidstiden? Det er ikke å "ta ned risikoen" akkurat
Det jeg har fått inntrykk av ang familiedynamikken så var presten den med absolutt flest verv, og mest engasjert i pappas bedrifter, mens TEH levde på nåde av sin far.
TH finner ut at AE vil skilles på alvor, skjønner at hun er "løs i kjeften" (og hvis denne "foreningen" er hva jeg tror det er, så er det forresten ganske vektige vitnemål!), og han må foreta seg noe. Presten står vel først til å ta over når far trer av og ønsker kanskje ikke at den "helvetes alkisen" ikke skal "stikke av med halvparten" før hun selv slipper til, og har derfor selvstendig motiv. TEH blir truet til å lyve om samtalen, kuet som han er. (Stemmer det virkelig at TH brukte Fokusen hans da Picassoen ble beslaglagt? Altså, bilen til milliardærsønnen som ikke eier fast eiendom....? Håper det er falsk trådsannhet!)
Bilen som kom kan vel like godt ha blitt kjørt av presten, som noen andre? Om barna hennes går på skole eller barnehage vet jeg ikke, og man diskuterer sjelden små barn på fb uten å få kjeft, så jeg har ikke etterspurt det. Mulig du har rett, og hun var alene den dagen og mr B har fått mistanker på andre måter. Det er uansett et sidespor, og et forsøk på å forstå hvorfor mr B dro fra familien i den situasjonen.
Men jeg har sagt dette lenge nå, og veldig mange ganger. Slettsnoken prøver også å fremme en lignende teori (dog litt mer detaljert, og flere "barn" involverte). Ikke en eneste person her inne har motsagt noen av oss med argumenter som hadde lagt lokk på det. Ikke én! Annet enn at en er dum da. Og idiot selvfølgelig
Hadde presten vært helt ute av bildet så ville noen ha hoppet på med argumenter og forsøk på forklaring til alibi, men det er vel faktisk det eneste TT ikke har hengt seg opp i og spammet ned side etter side med nesten-relevante sitater fra aviser osv.
Om noen kan kakke inn i huet mitt at hun virkelig ikke kan ha vært der, så ville jeg faktisk blitt litt lettet, og gått videre, men det er det ingen som gjør. Jeg hverken ønsker eller håper at det skal være en familietragedie av sånne dimensjoner! Jeg håper heller jeg tar feil...
Det virker som en utfordring ingen vil ta i med ildtang: Hadde presten alibi???
Ikke engang zzzzzzzzznorken har turt å prøve seg mot dette, om det er meg eller Slettsnoken som legger det ut, og det sier litt dessverre.
Det jeg har fått inntrykk av ang familiedynamikken så var presten den med absolutt flest verv, og mest engasjert i pappas bedrifter, mens TEH levde på nåde av sin far.
TH finner ut at AE vil skilles på alvor, skjønner at hun er "løs i kjeften" (og hvis denne "foreningen" er hva jeg tror det er, så er det forresten ganske vektige vitnemål!), og han må foreta seg noe. Presten står vel først til å ta over når far trer av og ønsker kanskje ikke at den "helvetes alkisen" ikke skal "stikke av med halvparten" før hun selv slipper til, og har derfor selvstendig motiv. TEH blir truet til å lyve om samtalen, kuet som han er. (Stemmer det virkelig at TH brukte Fokusen hans da Picassoen ble beslaglagt? Altså, bilen til milliardærsønnen som ikke eier fast eiendom....? Håper det er falsk trådsannhet!)
Bilen som kom kan vel like godt ha blitt kjørt av presten, som noen andre? Om barna hennes går på skole eller barnehage vet jeg ikke, og man diskuterer sjelden små barn på fb uten å få kjeft, så jeg har ikke etterspurt det. Mulig du har rett, og hun var alene den dagen og mr B har fått mistanker på andre måter. Det er uansett et sidespor, og et forsøk på å forstå hvorfor mr B dro fra familien i den situasjonen.
Men jeg har sagt dette lenge nå, og veldig mange ganger. Slettsnoken prøver også å fremme en lignende teori (dog litt mer detaljert, og flere "barn" involverte). Ikke en eneste person her inne har motsagt noen av oss med argumenter som hadde lagt lokk på det. Ikke én! Annet enn at en er dum da. Og idiot selvfølgelig
Hadde presten vært helt ute av bildet så ville noen ha hoppet på med argumenter og forsøk på forklaring til alibi, men det er vel faktisk det eneste TT ikke har hengt seg opp i og spammet ned side etter side med nesten-relevante sitater fra aviser osv.Om noen kan kakke inn i huet mitt at hun virkelig ikke kan ha vært der, så ville jeg faktisk blitt litt lettet, og gått videre, men det er det ingen som gjør. Jeg hverken ønsker eller håper at det skal være en familietragedie av sånne dimensjoner! Jeg håper heller jeg tar feil...
Det virker som en utfordring ingen vil ta i med ildtang: Hadde presten alibi???
Ikke engang zzzzzzzzznorken har turt å prøve seg mot dette, om det er meg eller Slettsnoken som legger det ut, og det sier litt dessverre.