2020-11-22, 07:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Då måste man alltså räkna om stater som Florida, Utah, Texas, Louisiana, Iowa, Missouri, Alaska, Kansas,

Ja, det här valet kan inte legitimeras. SCOTUS kommer att sätta ned foten. Det här liknar en bananrepublik.
2020-11-22, 07:27
Medlem
MrArturs avatar
Haha, detta kanske redan nämnts, men avslag för Trump domstol i PA också med domarens mycket enkla motivering "inga bevis framkommit" samt "jag har inte befogenhetenheter att ta bort rösträtten för en enda person, än mindre miljontals medborgare".

Detta är så jävla pinsamt.
2020-11-22, 07:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ensamkrigaren
Säger någon med AFA-logga i avataren
Du är diskvalificerad från att yttra dig överhuvudtaget. Det är inte ofta jag har respekt för kvinnor, men Sidney Powell har seglat upp till en av de få på listan. Det som framkommit förklarar även varför Bernie Sanders förlorade mot både Clinton och Biden i primärvalen, det borde ju intressera någon som dig antar jag? Att han lyckades mobilisera en rörelse på vänsterkanten som matchade Trump utan att bli demokraternas kandidat kan inte förklaras med annat än valfusk. Det här är århundradets avslöjande och ytterligare en spik i kistan för allt det onda som bland annat får sådana som dig att bli ett av deras lyd-hjon. Det handlar om så mycket mer än bara Trump, det handlar om den demokrati vi hyser tilltro till, oavsett USA eller i Sverige. Vänstern kunde lika gärna ha vunnit och Bernie Sanders blivit president 2016. Jag hatar vad ni står för, men rätt ska vara rätt.

Bara där så diskvalificerar du dig för att överhuvudtaget existera. Bernie har alltid förlorat för att han står lite för mycket till vänster än vad demokrater i lag anses sig kunna lägga sin röst på. Om man inte ens vet det så ska man nog hålla käften.

Du hatar demokrati, men ska hymla om att rätt ska vara rätt. Lilla vän, håll bara käften
2020-11-22, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Ja, det här valet kan inte legitimeras. SCOTUS kommer att sätta ned foten. Det här liknar en bananrepublik.

Ja dina vänner i GOP har verkligen sett till att det är en bananrepublik. Men snart är du borta från tråden och GOP är borta ur WH
2020-11-22, 07:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Haha, detta kanske redan nämnts, men avslag för Trump domstol i PA också med domarens mycket enkla motivering "inga bevis framkommit" samt "jag har inte befogenhetenheter att ta bort rösträtten för en enda person, än mindre miljontals medborgare".

Detta är så jävla pinsamt.

Han är väl republikan också, så snart kommer det att hagla att han är korrupt bla bla bla
2020-11-22, 07:34
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HARD-WORKER
Förstår inte hur människor kan släta över misstankar om valfusk så enkelt. I en demokrati är det allas ansvar att få fram sanningen. Man blir mörkrädd över resonemanget här inne.

Släta över? Inget av värde har kommit fram. Vi har bara rykten och spekulationer.
2020-11-22, 07:35
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Säger någon med AFA-logga i avataren
Du är diskvalificerad från att yttra dig överhuvudtaget. Det är inte ofta jag har respekt för kvinnor, men Sidney Powell har seglat upp till en av de få på listan. Det som framkommit förklarar även varför Bernie Sanders förlorade mot både Clinton och Biden i primärvalen, det borde ju intressera någon som dig antar jag? Att han lyckades mobilisera en rörelse på vänsterkanten som matchade Trump utan att bli demokraternas kandidat kan inte förklaras med annat än valfusk. Det här är århundradets avslöjande och ytterligare en spik i kistan för allt det onda som bland annat får sådana som dig att bli ett av deras lyd-hjon. Det handlar om så mycket mer än bara Trump, det handlar om den demokrati vi hyser tilltro till, oavsett USA eller i Sverige. Vänstern kunde lika gärna ha vunnit och Bernie Sanders blivit president 2016. Jag hatar vad ni står för, men rätt ska vara rätt.

Målet är avskrivet, trots den där användarens avatar.
2020-11-22, 07:36
Medlem
klybans avatar
Citat:
Vi vet redan att bananrepublikanerna är de som gjort USA till en bananrepublik. och enda som kan nu de senaste 4 åren.

Domaren i Pennsylvania undrade om de hade sniffat lim precis före de också kasta ut stämningen genom fönstret och undrade också vart bevisen är.
De skulle ju kommit i fredags 201120, men av någon underlig anledning så är det ingen som får reda på vad de är.

Det är faktiskt SJUKT komiskt att man aldrig kommer till skott med valfuskbevisen, det är ungefär som politiken, inte mycket händer då de lägger lägger all kraft på att munnen glappar upp och ned.
Citat:
Herregud, vilken insnöad Antifa-fan du är. Hur mycket bevis har redan kommit fram. Dessa blir ännu mer explosiva i SCOTUS nu. De närmsta 2 veckorna kommer att bli en mardröm för Demokraterna.
Domarna håller med också, och undrar varför dom kommer med stämningar som inte har bevisen som krävs.
Ja, det är en mardröm att bananrepublikanerna vill göra USA till en diktatur, vi varnade och förutspådde det och nu är vi här.
Senast redigerad av klyban 2020-11-22 kl. 07:46.
2020-11-22, 07:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barca7777
Bara där så diskvalificerar du dig för att överhuvudtaget existera. Bernie har alltid förlorat för att han står lite för mycket till vänster än vad demokrater i lag anses sig kunna lägga sin röst på. Om man inte ens vet det så ska man nog hålla käften.

Du hatar demokrati, men ska hymla om att rätt ska vara rätt. Lilla vän, håll bara käften

Oj, oj, oj, oj nu blev det känslosamt här med "håll käften" i varje mening. Och "lilla vän" slängde du in med. Det tycker jag diskvalificerar om något, du har rött kort från och med nu.

Fortsätter följa kampen för demokrati, det verkar reta många inom vänstern av någon anledning. .
2020-11-22, 07:45
Medlem
Citat:
Oj, oj, oj, oj nu blev det känslosamt här med "håll käften" i varje mening. Och "lilla vän" slängde du in med. Det tycker jag diskvalificerar om något, du har rött kort från och med nu.

Fortsätter följa kampen för demokrati, det verkar reta många inom vänstern av någon anledning. .

Din analys av vem som är vänster eller inte är inte heller mycket att hurra för. Men vi vet ju varför, alla som inte tycker som du är vänster. Men världen ser inte riktigt ut så lilla vän

Lycka till med kriget därnere i källaren Du har säkert slaktat miljontals kommunister
2020-11-22, 07:47
Medlem
Citat:
Herregud, vilken insnöad Antifa-fan du är. Hur mycket bevis har redan kommit fram. Dessa blir ännu mer explosiva i SCOTUS nu. De närmsta 2 veckorna kommer att bli en mardröm för Demokraterna.

Hahaha hur kan du kalla det bevis när varenda domare i hela USA har kastat allt i papperskorgen. Enligt din debila hjärna verkar du tro det bara är SCOTUS som är riktiga domare.
2020-11-22, 07:51
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zenbios
Sidan kanske har länkats till tidigare, annars finns en hel där här.
Även till likt att folk födda mellan 1800-1899 har röstat.
Och det är bara en piss i havet så att säga.

https://hereistheevidence.com

Kan du plocka fram en källa med information i din länk?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in