Citat:
Ursprungligen postat av
Kafka_God
Ytterligare ett bakslag för Donald Trump idag i Pennsylvania. Donald Trumps jurister försökte hindra delstaten från att utse i vinnare i valet. Domaren Matthew Brann tyckte (får man anta) att det hela var trams.
Ytterligare en skitspik i det sjunkande skitskeppet "Donald Trump och hans vitmakt rörelse".
This is simply not how the Constitution works
Säger någon med AFA-logga i avataren
Du är diskvalificerad från att yttra dig överhuvudtaget. Det är inte ofta jag har respekt för kvinnor, men Sidney Powell har seglat upp till en av de få på listan. Det som framkommit förklarar även varför Bernie Sanders förlorade mot både Clinton och Biden i primärvalen, det borde ju intressera någon som dig antar jag? Att han lyckades mobilisera en rörelse på vänsterkanten som matchade Trump utan att bli demokraternas kandidat kan inte förklaras med annat än valfusk. Det här är århundradets avslöjande och ytterligare en spik i kistan för allt det onda som bland annat får sådana som dig att bli ett av deras lyd-hjon. Det handlar om så mycket mer än bara Trump, det handlar om den demokrati vi hyser tilltro till, oavsett USA eller i Sverige. Vänstern kunde lika gärna ha vunnit och Bernie Sanders blivit president 2016. Jag hatar vad ni står för, men rätt ska vara rätt.