Citat:
Mmm, varenda idiot som kan nåt om historia och vetenskap fattar att en pandemi är oundviklig i den värld vi lever i. Det är inte han som FÖRUTSPÅR, det är du som är obildad.
Han säger för i helvete inte det. Han säger att med vaccin, sjukvård och preventivmedel kan man sänka befolkningsmängden. Dvs, människor med högre livskvalitet och kontroll över sin reproduktion kommer automatiskt att skaffa färre barn än människor som inte har det.
Det är dumt i sig, både problemformuleringen att vi är för många, samt att sjukvård automatiskt löser det. Men han säger inte det du påstår att han säger. :l
Du är så dum att du tvingar mig, en jävla fullblodskommunist att försvara en av de vidrigaste kapitalisterna som finns.
Fan, det här är varför jag hatar att diskutera med konspirationsteorister. Både dumma och nedlåtande samtidigt. Godnatt.
Han säger för i helvete inte det. Han säger att med vaccin, sjukvård och preventivmedel kan man sänka befolkningsmängden. Dvs, människor med högre livskvalitet och kontroll över sin reproduktion kommer automatiskt att skaffa färre barn än människor som inte har det.
Det är dumt i sig, både problemformuleringen att vi är för många, samt att sjukvård automatiskt löser det. Men han säger inte det du påstår att han säger. :l
Du är så dum att du tvingar mig, en jävla fullblodskommunist att försvara en av de vidrigaste kapitalisterna som finns.
Fan, det här är varför jag hatar att diskutera med konspirationsteorister. Både dumma och nedlåtande samtidigt. Godnatt.
Vänta lite nu, har jag fattat det du skriver rätt nu? Du tolkar alltså det Bill Gates säger på ett sätt, medan någon annan tolkar på ett annat sätt. Sedan kallar du den andre för dum idiot för att den inte tänker som du.
Sen kallar du konspirationsteoretiker dumma och nedlåtande? Samtidigt som du själv inte ha mental kapacitet att kunna se saker ur andra perspektiv än ditt egna, vilket måste betyda att det i själva verket är du som är en dum, nedlåtande idiot?
Du verkar dessutom tro att alla konspirationsteoretiker går att bunta ihop precis som om de utgjorde en enda stor konspiration mot ditt lilla intellekt. Så är inte fallet, tyvärr lille gosse världen konspirerar inte mot dig!