2020-11-23, 16:58
Medlem
HC47s avatar
Vore helt fantastiskt om det stämde. Tyvärr lär så inte vara fallet.
Citera
2020-11-23, 17:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Ingen indikation?

Läs på!

"Riksdagsledamoten Sofia Arkelsten (M) lovade redan i juli 2017 att hon till hösten skulle lägga en motion om att Sverige ska införa en liknande modell som Frankrike avseende obligatorisk vaccinering.

En annan moderat, Ulrika Karlsson, lade även hon in en tvångsvaccineringsmotion. Motionen går ut på att man ska se över möjligheten att använda verktyg som t.ex. reducerat barnbidrag och rätten till maxtaxa vid barnomsorg i syfte att uppnå att fler föräldrar låter vaccinera sina barn".
https://www.thenhf.se/nya-motioner-om-tvangsvaccinering-i-sverige/

"MODERATERNA VILL HA OBLIGATORISK VACCINERING".
Posted on 2020-11-17
https://jmm.nu/ottoson-obligatorisk-vaccinering-moderaterna/
"Lovar", som om att det är vi som benådar henne om att få vaccin, jävla hora. Nej tack till tvångsvaccinering, era jävla globalistjävlar.
Citera
2020-11-23, 21:08
Medlem
FelGuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.
Vad är det för nytt super ämne som de uppfunnit som gör personer sterila efter 7-10 år?

Han säger också att män som blivit vaccinerade och sen har sex med en kvinna som inte är vaccinerad kommer göra den kvinnan steril?!?!?
hahaha

Om de har uppfunnit ett steriliseringsämne med en fördröjning på 7-10 år som dessutom kan spridas via sex, SNÄLLA berätta hur det fungerar. Något liknande har aldrig existerat tidigare.

Har du pratat med din godman att du är inne på konspirationsteori sidor?
Citera
2020-11-23, 21:31
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.
Önskar att det vore sant, tyvärr är det nog fake news.
Citera
2020-11-23, 23:38
Medlem
Det vore väl smartare att först komma med ett succé-vaccin. Inga biverkningar och jätteeffektivt. Då blir det fler som tar nästa vaccin om ett par år.

Jag tror att det finns sådana här idéer hos många människor, inte minst hos makteliten.
Och inget konstigt med det, fullständigt rationellt, skulle lösa "överbefolkningen" (och stärka den egna makten).
Men det är också ett ofantligt övergrepp.
Citera
2020-11-24, 00:10
Medlem
AndersTengells avatar
om ni undrar varför män är överrepresenterade på sjukhusen..

In conclusion, all preliminary findings mentioned above suggest that the COVID‐19 pandemic affects the male genital system in direct or indirect ways and shows a negative impact on male reproductive health, inducing spermatogenic failure. Additional studies are necessary to answer all the questions and further investigations are warranted, but ACE 2 and TMPRSS2 play an important role in the cellular entry for SARS‐CoV‐2. As the male genital system presents high ACE 2 expression, the importance of this pathway increases in COVID‐19 cases.

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/10.1002/jmv.26667

det är alltså som jag sa tidigare viruset som orsakar sterilitet, inte vaccinet.. men säkerligen vaccinet också men av anledningen att det bygger på viruset.
Citera
2020-11-24, 01:49
Medlem
Franke88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elac
Länka gärna exakt det stycket. Eller är det något du själv klippt ihop i huvudet från diverse framträdanden? I så fall kan du nog inställa dig för medicinering.

www.bitchute.com/video/qaGvzju8CuVe
Citera
2020-11-24, 02:33
Medlem
Jag hade inte tagit vaccinet om jag så fick betalt. Nej, jag litar inte längre på staten eller den marionettvärld vi lever i. Jag är övertygad om att det finns baktankar med det här vaccinet.
Citera
2020-11-24, 03:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av transient91
Jag hade inte tagit vaccinet om jag så fick betalt. Nej, jag litar inte längre på staten eller den marionettvärld vi lever i. Jag är övertygad om att det finns baktankar med det här vaccinet.

Berätta om dessa baktankar.

Varför resonerar folk aldrig enligt tanken att världen innehåller nyanser och gråskalor? Ni köper ju bara massa färdiga koncept, vare sig det gäller gammelmedia eller judekonspirationen.
Senast redigerad av Lenk 2020-11-24 kl. 03:50.
Citera
2020-11-24, 11:02
Medlem
MomsPlusSkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haddock93
Varför skulle det inte vara det?

Hur kan du inte se mönstret med det som händer i omvärlden? Hur kan media agera så i symbios med övriga länder inom västvärlden? Varför är media så aktivistiskt och partisk idag? Varför ogillar alla medier Trump? Varför rapporterar man inte neutralt? Varför stänger man ner en hel världsekonomi för ett virus som dödar ca 0,1-1% av dom de smittar? Varför riskera att stänga ner som kommer få förödande konsekvenser såsom svält, krig och fattigdom? Varför behöver man gå till andra informativa källor för att förstå hur man kan agera så vårdslöst och ej rationellt?

Om man inte är cynisk över utveckligen i dagens samhälle är man antagligen ej insatt i geopolitik eller så är man bara naiv och godtrogen.
När menar du att media varit neutrala i något? Något särskilt år, en månad eller en vecka? För det stämmer inte. Det är bara fantasier som du använder i ett logiskt felslut.

"media är inte neutrala alltså är de styrda" fast media har aldrig varit neutrala. Enskilda journalister har varit bättre på att vara objektiva, det måhända, men att tidningar och media skulle vara neutrala i frågor? Yeah.... about that...
Citera
2020-11-24, 11:47
Medlem
Sinraths avatar
Om vaccinet gör en steril så blir det väl lite väl uppenbart när antalet födslar störtdyker efter 2021 i korrelation med intag av vaccinet? Tanken med avfolkningsteorier är väl ändå att dom ska vara subtila och omärkbara så det inte blir revolt?
Citera
2020-11-24, 12:33
Medlem
Opaques avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Bill Gates har aldrig försökt dölja avbefolkningsplanen.

Lyssnar du på hans diverse tal på tex Ted talks så säger han klart och tydligt att med hjälp av vaccination ska världspopulationen
Sakta men säkert minskas till rimliga nivåer.

Nivåer som någon har tänkt ut.

Har kollat "div" TED-Talks med Gates. Ingenstans sägs det du påstår. Hur tror du att gates kan komma undan med sådana påståenden ? Du är bra rubbad
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in