2020-11-21, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Ja vi kommer dö i mängder, samt som du säger steriliseras så det blir färre barn. Tänk er att minst 90% av världsbefolkningen steriliseras, då blir det inte många barn i framtiden.

Men det är väl ändå bra, för vi är redigt överbefolkade.

Ja trots covid19, trots alla krig och trots all svält så beräknas jordens befolkning öka med över 80 miljoner i år 2020 (enligt statistik från worldometer). Fler människor är verkligen inte vad jorden behöver, snarare borde antalet halveras. ÄNDÅ hör man ALDRIG politiker på allvar tala om åtgärder mot detta gigantiska problem - tvärtom så talas det nästan överallt om att det behövs fler människor (för att premiera kortsiktig ekonomisk vinning och tillväxt) och det strösslas bidrag och rabatter på diverse sätt för att öka barnafödandet. Helt vansinnigt.
Citera
2020-11-21, 20:27
Medlem
AndersTengells avatar
det är i grund och botten inte vaccinet som gör folk sterila

det är viruset som gör folk sterila

om vaccinet gör folk sterila kan det bero på att man använder viruset för att skapa vaccinet, man gör det snällare och plockar bort en del hemskheter, men funktionen som gör folk sterila finns uppenbarligen kvar i vaccinet som är baserat på viruset.

lägg till att viruset är ett RNA-virus likt HIV, herpes osv.

allt talar för att det är sexuellt överförbart.

det betyder att varenda duglig och potent man kommer få det förr eller senare då män har sex med kvinnor.

det är egentligen genialiskt att sprida en sjukdom som gör folk sterila på detta vis.. alla som knullar oskyddat kommer bli sterila.
Citera
2020-11-21, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Svårt att veta vad som injiceras i ”världsledarna” om de nu skulle vilja stå för jippot. Kan lika gärna vara vitamin injektion.

Eller så säger man bara att man har gjort det. Som hon på WHO som tyckte att alla skulle vaccinera sig mot svininfluensan och att hon minsann hade tagit det. Fast det hade hon visst inte. Varför inte? Hon tyckte inte att det behödes personligen. Men omtanken för andra hade hon. Bra där.
Citera
2020-11-21, 20:34
Medlem
AndersTengells avatar
att man upptäckt att vaccinet gör folk sterila är bara för att det är så rigorösa tester.

gör samma test på folk som fått corona så kommer det visa samma resultat på att man blivit steril, tyvärr.

det är viruset som är poängen.. det är det ni ska fokusera på..

hela vaccingrejen är en foliehattsteori.

man kan däremot se själva viruset som ett självspridande vaccin.. viruset är ett självspridande vaccin som gör folk sterila. det är sanningen.

det började med att man ville ta fram ett självspridande vaccin bland grävlingar i england.

bovine tuberculosis och andra djursjukdomar spred sig från grävlingar till boskap och till människor i en rasande takt.. man ville utrota/vaccinera grävlingen för att få stopp på detta.

man provade först att fånga grävlingar, skjuta dom osv, men det tog för mycket tid och var för kostsamt.

efter det provade man vaccinera grävlingarna men lyckades inte få det ekonomiskt hållbart att fånga in varje grävling och vaccinera.. dessutom föddes det hela tiden nya grävlingar.

så man skapade ett RNA-vaccin som kunde sprida sig automatiskt bland grävlingar.

covid-19 är en vidareutveckling av det projektet. jag har säkra källor på detta men det kommer nog dröja många år innan ni får läsa om det.

är egentligen helt onödigt att jag ens säger det här då ingen kommer tro mig.. så ni behöver inte ens bemöda er med att citera mig.
Senast redigerad av AndersTengell 2020-11-21 kl. 20:37.
Citera
2020-11-21, 20:36
Avslutad
Fan vad nice , behövs ju befolkningskontroll. Men känns ju lite kontraproduktivt då vaccinet främst lär ges till äldre människor som ändå inte kan/kommer skaffa barn.
Citera
2020-11-21, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Det är en jätterolig tanke, tills det visar sig att vi är den där 1/4 ingen vill ha längre.

Planen är att dumt folk ska dö, och smarta personer kan styra tillsammans utan motstånd från fel håll.

Bra poäng som man kan läsa in lite olika innebörder i.... Jag kan liksom inte annat än le i mjugg när folk kallar mig för idiot för att jag inte tänker vaccinera mig. Det får de sååå gärna göra. Det bjuder jag på.
Citera
2020-11-21, 21:35
Medlem
kukflashs avatar
Känns ju rimligt att man ska göra människorna i väst sterila när det är dom som har minst födda per familj. Vaccinera i afrika och asien istället om man nu vill stoppa den ökande befolkningen.
Citera
2020-11-21, 22:17
Medlem
Sababas avatar
Det kanske inte är en slump att TV-serien Utopia (2020, finns på Amazon Prime) har exakt samma konspiration med ett vaccin - att sterilisera mänskligheten.

Alla dessa alternativa fakta som florerar och får fäste.
Citera
2020-11-21, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av americandadfan
Fan vad nice , behövs ju befolkningskontroll. Men känns ju lite kontraproduktivt då vaccinet främst lär ges till äldre människor som ändå inte kan/kommer skaffa barn.

Jo, men det är inte Sverige som är överbefolkat.
Citera
2020-11-21, 22:31
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Ja vi kommer dö i mängder, samt som du säger steriliseras så det blir färre barn. Tänk er att minst 90% av världsbefolkningen steriliseras, då blir det inte många barn i framtiden.

Men det är väl ändå bra, för vi är redigt överbefolkade.

Aa, fast det är ju inte bra att det riktas mot alla folk, och hela befolkningar. varför utplåna de med hög intelligens?

Bättre vore selektiv utrotning. Afrikaner och araber har så låg intelligens att de bör försvinna allihop. Indierna och kineserna likaså, förutom toppskiktet. Japaner kan få vara kvar samt vita européer med undantag för det riktiga trashet.
Citera
2020-11-21, 22:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av g0ze
Jo, men det är inte Sverige som är överbefolkat.

Antar att inte bara svenskar som kommer ta det.
Citera
2020-11-21, 22:35
Medlem
BeatriceCencis avatar
Ironiskt nog så är det västvärldens vaccin och mediciner som gjort världen överbefolkad.

Utan västvärldens mediciner och vaccin så hade medellivslängden i U-världen fortfarande varit 30 år och storleken på befolkningen i U-världen hade sett ut som på 1800-talet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in