2020-11-21, 19:19
Medlem
[
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Nä det kan man ju inte vara helt säker på.

Det finns väl minst 4 vaccin nu,Rysslands Sputnik V ska ju vara helt säkert säger dom och 92% effektivt. sjukhus personal och lärare har tydligen redan fått det.

Nåt vaccin är säkert ok att ta men vilket blir frågan. Blir det godkänt av läkemedelsverket så ska det nog va lugnt.

Låter ju betryggande! ☺
Citera
2020-11-21, 19:21
Medlem
TokyoBarns avatar
Steril? Haha, knappast! Det hade varit för uppenbart ju.

Mer rimligt med något medel som förstör dina organ på lång sikt, typ om 10-20 år, och då kommer staten skylla på att det är alla utsläpp av gas som gjort det.

Nej men ärligt, tänker inte ta något vaccin som man inte vet ett skit om än.
Citera
2020-11-21, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bud Fox
[

Låter ju betryggande! ☺

Haha ja
Citera
2020-11-21, 19:23
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Är väl bara bra? Vi behöver bli av med minst 1/4 av Jordens befolkning. Vi är alldeles för många på denna planet.

Det är en jätterolig tanke, tills det visar sig att vi är den där 1/4 ingen vill ha längre.

Planen är att dumt folk ska dö, och smarta personer kan styra tillsammans utan motstånd från fel håll.
Citera
2020-11-21, 19:34
Medlem
blobben!!!s avatar
Överbefolkning är en myt från 60-talet, när jordens befolkningsökning såg ut att fortsätta att accelerera för alltid. Idag råder nästan koncensus om att den globala befolkningen kommer börja minska kraftigt om bara några årtionden.

I Sverige finns absolut ingen överbefolkning. Problemet är snarare att svensken håller på att dö ut.

Om vaccinet gör majoriteten steril så kommer det bara finnas afrikaner kvar på jorden om några generationer.
Citera
2020-11-21, 19:50
Medlem
Jag köper inte det här, det är för uppenbart. Däremot skulle det kunna vara ett vaccin som lägger grunden för nästa muterade Covid-21/Covid-22-virus, eller vad man då kallar det, som blir den riktiga dödsvågen. Oavsett kommer många människor vägra ta det, vilka konsekvenser det får för oss som sällar oss till den skaran kan bli obehagligt att erfara.
Citera
2020-11-21, 19:51
Medlem
InteRoligts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.

Inget nytt det är liksom hela grejen med COVID.
Citera
2020-11-21, 19:56
Avstängd
DrunkenZealots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blobben!!!
Överbefolkning är en myt från 60-talet, när jordens befolkningsökning såg ut att fortsätta att accelerera för alltid. Idag råder nästan koncensus om att den globala befolkningen kommer börja minska kraftigt om bara några årtionden.

I Sverige finns absolut ingen överbefolkning. Problemet är snarare att svensken håller på att dö ut.

Om vaccinet gör majoriteten steril så kommer det bara finnas afrikaner kvar på jorden om några generationer.
Svensken håller på att dö ut för att skatterna är så höga att inga klarar av att skaffa barn. Istället är Svenskarna slavar till alla andra folkslag som skall försörjas.
Citera
2020-11-21, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Hur skulle han kunna veta det i februari? Då hade vaccinen inte ens börjat testas.

Däremot finns det de som har blivit både neurologiskt skadade och sterila av Covid. Så du får väl välja vilken risk du vill ta.

Han har en examen inom biologi eller något. Från Harvard. Han läser väldigt mycket vetenskapliga artiklar och sedan drar slutsatser. Alla slutsatser som han hittills har kommunicerat är sanna.

Han har haft mer rätt än Tegnell.

Men på senaste tiden har han börjat bli lite komiskt. Jag tror att corona har gått över huvudet på honom.
Citera
2020-11-21, 20:10
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
Han har en examen inom biologi eller något. Från Harvard. Han läser väldigt mycket vetenskapliga artiklar och sedan drar slutsatser. Alla slutsatser som han hittills har kommunicerat är sanna.

Han har haft mer rätt än Tegnell.

Men på senaste tiden har han börjat bli lite komiskt. Jag tror att corona har gått över huvudet på honom.

Haha, jag antar att det är sarkastiskt skrivet?
Citera
2020-11-21, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lost.Villain
Haha, jag antar att det är sarkastiskt skrivet?

Nej jag önskar att det var så
Citera
2020-11-21, 20:14
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
Nej jag önskar att det var så

Min mormor som ligger i graven har mer rätt än Tegnell. Att använda honom som måttstock är inget vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in