2020-11-21, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Helt seriöst nu. Är du helt efterbliven? Vad kan berättiga flera tungt beväpnade poliser att storma en gammal farbrors hus?

https://www.google.se/amp/s/amp.welt.de/vermischtes/article220598702/Polizei-Durchsuchung-bei-Youtuber-Noack-live-im-Internet-zu-sehen.html

I artikeln här påstår polisen att det var en ”knarkrazzia”. Tror du på det?
Självklart. Mer på tyska polisen än dig.
Citera
2020-11-21, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Ja den tredje vågen kommer inte bli rolig, känner samma det är bara isolera sig fast tråkigt som fan i längden. Tänker att alla värdsledare behöver ta vaccinet först om dom ska kunna övertyga folk eller så får dom tvinga folk ta det. Undra om regeringen är beredda va försökskaniner? knappast troligt.

Chansar på att jag skulle överleva hellre om ja blev smittad än att ta det den första ronden.

Svårt att veta vad som injiceras i ”världsledarna” om de nu skulle vilja stå för jippot. Kan lika gärna vara vitamin injektion.
Citera
2020-11-21, 16:07
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Vad bra. Jag antar att du och dina familjemedlemmar är längst fram i kön för frivillig sterilisering. Vi är ju trots allt för många, eller?

Jag är riskgrupp och kommer ändå vänta till kanske Augusti nästa år innan jag vaccinerar mig. Jag har ingen brådska. Vi vet inte vad effekterna är av vaccinationen ännu. Jag vill inte få narkolepsi till exempel.
Citera
2020-11-21, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejahejda
Svårt att veta vad som injiceras i ”världsledarna” om de nu skulle vilja stå för jippot. Kan lika gärna vara vitamin injektion.

Nä det kan man ju inte vara helt säker på.

Det finns väl minst 4 vaccin nu, Rysslands Sputnik V ska ju vara helt säkert säger dom och 92% effektivt. sjukhus personal och lärare har tydligen redan fått det.

Nåt vaccin är säkert ok att ta men vilket blir frågan. Blir det godkänt av läkemedelsverket så ska det nog va lugnt.
Citera
2020-11-21, 16:44
Medlem
enligt välkända ekonomiböcker som är skrivna av personer som fått nobelpriset i ekonomi, så kommer agrikultur sektor i framtiden att va den hetaste av de alla.

Och enligt statistiken så kommer befolkningen att öka mer och mer, till slut kommer vi inte att kunna leva på denna planet.

varför tror du elon musk och alla andra söker "andra planeter".

det här med sterilitet och corona, samt neurologiska skador har jag redan fått höra sedan i jan eller februari i år, av en snubbe på youtube, som heter dr paul cottrell.

vet inte dock om allt han säger är sant.
Citera
2020-11-21, 17:18
Medlem
chiliislifes avatar
Vaccinet är inte humant och det kommer chocka många när de får reda på att de är steriliserade och inte kan göra barn. Många tror ju på vaccinet och covid, så låt de med låg intelligens skylla sig själva, även om det är inhumant.

Snart är vi 10 miljoner människor med ett iq på minst 100.
Citera
2020-11-21, 17:40
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Är väl bara bra? Vi behöver bli av med minst 1/4 av Jordens befolkning. Vi är alldeles för många på denna planet.
500 miljoner färre kineser, indier och afrikaner skulle vara önskvärt.
Citera
2020-11-21, 18:41
Avslutad
aSSÅ era paranoida horungar som tror allt som heter vaccin direkt e nån jävla konspiration, ni har aldrig tänkt på att om dessa allmäktiga jävla illimuniati jävlar skulle vilja göra er sterila kan dem lika gärna spetsa drickvattnet eller lägga nåt i mcdonalds jävla bigmacsås eller vadfan som helst ni retards konsumerar dagligen

Varför skulle dem va tvugna o framställa liksom ett jävla virus o sen hitta på ett fejkvaccin och göra allt tusen gånger mer komplicerat om dem ändå är allmäktiga som ni verkar tro
Citera
2020-11-21, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnInNewYork
500 miljoner färre kineser, indier och afrikaner skulle vara önskvärt.

Eller om vi har ett kognitivt test där man behöver ha högre funktionalitet än att fortfarande tro att problemet sitter i vilka breddgrader man är född på, hade vart jävla skönt att både lösa överbefolkningen och samtidigt slippa diskutera med Er dumknullade jävlar
Citera
2020-11-21, 18:49
Medlem
youarenothings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arbetet
Har han? Har du någon trovärdig källa på det? Man kan faktiskt kritisera det han gör men några pengar tjänar han inte på det:

https://www.bbc.com/news/av/entertainment-arts-11565953

Här berättar han själv hur han gör pengar på sina investeringar:

https://www.youtube.com/watch?v=x6nq-JCZIHE

https://www.cnbc.com/video/2019/01/23/bill-gates-and-the-return-on-investment-in-vaccinations-davos.html

men reporten var lite för ivrig i sina frågor och gates verkar inte vilja prata så mycket om sina vinster.
Senast redigerad av youarenothing 2020-11-21 kl. 18:54.
Citera
2020-11-21, 19:04
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
I detta fall så menar dom på att män som vaccinerar sig, blir sterila, om du sen har sex med en kvinna som inte är vaccinerad, så kommer dina dna modifierade spermier göra så att även kvinnan blir steriliserad.
I slutändan skulle isåfall endast eliten som isolerat sig överleva.

Är det något som går att bevisa eller ytterligare en foliehatt som kommer med någon hemmasnickrad teori?
Citera
2020-11-21, 19:07
Medlem
Lost.Villains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aktiespekulanten
enligt välkända ekonomiböcker som är skrivna av personer som fått nobelpriset i ekonomi, så kommer agrikultur sektor i framtiden att va den hetaste av de alla.

Och enligt statistiken så kommer befolkningen att öka mer och mer, till slut kommer vi inte att kunna leva på denna planet.

varför tror du elon musk och alla andra söker "andra planeter".

det här med sterilitet och corona, samt neurologiska skador har jag redan fått höra sedan i jan eller februari i år, av en snubbe på youtube, som heter dr paul cottrell.

vet inte dock om allt han säger är sant.

Hur skulle han kunna veta det i februari? Då hade vaccinen inte ens börjat testas.

Däremot finns det de som har blivit både neurologiskt skadade och sterila av Covid. Så du får väl välja vilken risk du vill ta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in