2020-11-21, 14:00
Medlem
Haha, Bill Gates måste vara helt perplex som blivit en del av samtidens poppigaste vanföreställning. Att det skulle försiggå en PLANERAD avbefolkning är fan så bängt det kan bli. Att man varnar för risker innebär, hör och häpna, inte att man vill utrota stora delar av befolkningen med ett mördarvirus.
Citera
2020-11-21, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Tysk läkare skeptisk till Covid får polisbesök under livestream:

https://www.instagram.com/tv/CH0XJ_Ygr2Y/?igshid=9hpbop3dveer
Vad heter doktorn?
Citera
2020-11-21, 14:30
Medlem
FAST hur många kommer att vaccinera sig? Coronan känns ju inte som digerdöden 2.0 precis utan mer som en vanlig förkylning OM man inte har extrem otur eller har ngn form av lungbesvär sedan tidigare.
Citera
2020-11-21, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Einzelgaenger
Detta är så sjukt skrämmande. Ni covid alarmister. Hur ställer ni er till detta?
Finns inga bevis i videon att de är kopplat t covid-19.
Ni letar efter hslmstrån.
Citera
2020-11-21, 14:39
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Nej, det blir att stanna hemma här med tills det har lagt sig. Nu ska det ju komma en 3dje våg med om dom inte lyckas bromsa denna andra så då får vi väl se hur bra vaccinet hjälper. i kina har ju redan 1miljon vaccinerat sig med deras oprövade vaccin som inte klarat fas 3 än så de är verkligen desperata.

Men här kommer det väl först början på nästa år, godkänt får man väl verkligen förutsätta.
Jag låser in mej i verkstaden över vintern. Man kan undra hur det kommer se ut nästa år.

För min del blir det inget vaccin. Läkaren sa att jag får göra som jag vill men eftersom jag har ledvärk så är det mest troligt att det blir värre av vaccin.
Frågade vad det är som är i men han sa att det är ingen som vet förutom dom som gjort råttgiftet.
Det lät ju säkert och bra att använda på folk!
Citera
2020-11-21, 14:41
Medlem
arbetets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Äger? Han gav Moderna Inc 45 miljoner dollar för att framställa "vaccinet" mot covid, redan år 2015. Nu är tiden kommen för att lansera det.
Han gav bort mer pengar faktiskt. Han betalade flera vaccinutvecklare så att de kunde producera mängder av vaccin i förväg utan att veta om produkten skulle bli godkänd. Inga garantier alls och han skulle stå för förlusten utifall det inte gick. Detta för att den dagen om det blev godkänt så skulle mänger av doser vara klara för leverans,

Alltså knäppskallar, man kan kritisera Bill Gates men inte för att han skänker bort sina pengar. Jag kritiserar honom för att han minskar spädbarnsdödligheten i Afrika utan samtidigt genomföra familjeplanering och distribution av preventivmedel till befolkningen. Han gör det visserligen i viss utsträckning men att göra sådant och betala för aborter t.ex. är inte självklart för en amerikan hur rik han än är. Så därför står Afrika inför en befolkningsexplosion där det inte går att försörja hela befolkningen. Det kommer i längden vara ohållbart.
Citera
2020-11-21, 14:59
Medlem
HipToBeSquares avatar
Glibalisterna tjatar hela tiden om att Europa måste ta in miljoner med MENA invandrare för att kompensera för barnbortfall hos européer. Nu vill de sterilisera folk. Vaccinet verkar vara tillägnat västvärlden och inte hela världen. Det finns många ställen i världen som har mycket större absoluta befolkningstal, men i Europa som annars skulle ha minskande befolkning är problemet.

Det går inte ihop utan jag ser det som ett krig mot västvärlden och man vill få bort dessa människor eftersom globalisterna aldrig lyckats göra dem till slavar.
Citera
2020-11-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Ja vi kommer dö i mängder, samt som du säger steriliseras så det blir färre barn. Tänk er att minst 90% av världsbefolkningen steriliseras, då blir det inte många barn i framtiden.

Men det är väl ändå bra, för vi är redigt överbefolkade.
Ja, överbefolkning är anledningen till alla världens klimatproblem. Människan utrotar djur och växter och skapar naturkatastrofer för att vi är för många. Jorden var överbefolkad redan 1975 när jag fick upp ögonen för detta problem, då var vi ca 4 miljarder. Nu är det fördubblad befolkning i världen och vi kommer att föröka ihjäl hela klotet om ett tag. Greta har rätt i alla de miljöhot hon målar upp men är för feg eller okunnig (eller för vänsterpopulistisk) för att ange överbefolkning som orsak. Det kan nämligen bara stoppas genom stoppad migration.
Citera
2020-11-21, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Jag låser in mej i verkstaden över vintern. Man kan undra hur det kommer se ut nästa år.

För min del blir det inget vaccin. Läkaren sa att jag får göra som jag vill men eftersom jag har ledvärk så är det mest troligt att det blir värre av vaccin.
Frågade vad det är som är i men han sa att det är ingen som vet förutom dom som gjort råttgiftet.
Det lät ju säkert och bra att använda på folk!

Ja den tredje vågen kommer inte bli rolig, känner samma det är bara isolera sig fast tråkigt som fan i längden. Tänker att alla värdsledare behöver ta vaccinet först om dom ska kunna övertyga folk eller så får dom tvinga folk ta det. Undra om regeringen är beredda va försökskaniner? knappast troligt.

Chansar på att jag skulle överleva hellre om ja blev smittad än att ta det den första ronden.
Citera
2020-11-21, 15:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av rojjjen
Finns inga bevis i videon att de är kopplat t covid-19.
Ni letar efter hslmstrån.

Helt seriöst nu. Är du helt efterbliven? Vad kan berättiga flera tungt beväpnade poliser att storma en gammal farbrors hus?

https://www.google.se/amp/s/amp.welt.de/vermischtes/article220598702/Polizei-Durchsuchung-bei-Youtuber-Noack-live-im-Internet-zu-sehen.html

I artikeln här påstår polisen att det var en ”knarkrazzia”. Tror du på det?
Citera
2020-11-21, 15:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Är väl bara bra? Vi behöver bli av med minst 1/4 av Jordens befolkning. Vi är alldeles för många på denna planet.

Vad bra. Jag antar att du och dina familjemedlemmar är längst fram i kön för frivillig sterilisering. Vi är ju trots allt för många, eller?
Citera
2020-11-21, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Visselblåsare inom vaccinindustrin hävdar att vaccinet gör dig steril, en del av avbefolkningsplanen:

https://www.bitchute.com/video/IalsQvC0XIdl/?fbclid=IwAR0hDSl9k8-16qB00gNUecXizGnZRoQ48kqpHdN2TfjmZOPXVfVg5nTpG5U

Tankar kring detta? Att jorden är överbefolkad är ett faktum, låter väldigt skrämmande men ändå rimligt, när man söker på detta avslöjande ifrån igår på Google kommer istället ”fact checks” upp längst upp i sökresultatet, väldigt snabbt agerat av Google.

Perfekt! Inte en dag för tidigt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in