Citat:
Med tanke på de uppgifter som SE kände till då han återvände till Skandia så är dock 8-10 minuter för lång tid. Ambulansen lämnade mordplatsen 23:28 (ca. 6,5-7 min efter skotten)
Då är ju även Lisbeth med på väg till Sabb.
Din teori kring pratglada vittnen och exemplet med skolslagsmål stöds inte direkt utan det är snarare tvärtom. Gösta Söderström, berättar ju om en Lisbeth som till slut skriker "ser du inte vem jag är".
Vi har Stefan Glantz som utför mun mot mun-metoden på Palme ... Polisen är inte intresserad av hans uppgifter och han lämnar i vredesmod. Får först dagen efter reda på att det var Olof Palme!
https://imgur.com/a/g27fMFj
Dessa uppgifter stämmer ju rätt bra även med SE's om att polisen inte var intresserad...
Har inte fler namn i skrivande stund men vill minnas att det är fler som vittnar om att det tog tid innan man visste att det var Palme. Det verkar också som alla inte hörde allt som sas utan att vetskapen kom olika snabbt.. och basunerades inte ut.
Någon vittnar även om en man(troligen Björkman eller är det SE
) som går runt och säger "Är det Palme, är det Palme?".. Osäker på i vilket läge detta är just nu, men det var i.a.f. inget Glantz snappade upp..
Då är ju även Lisbeth med på väg till Sabb.
Din teori kring pratglada vittnen och exemplet med skolslagsmål stöds inte direkt utan det är snarare tvärtom. Gösta Söderström, berättar ju om en Lisbeth som till slut skriker "ser du inte vem jag är".
Vi har Stefan Glantz som utför mun mot mun-metoden på Palme ... Polisen är inte intresserad av hans uppgifter och han lämnar i vredesmod. Får först dagen efter reda på att det var Olof Palme!
https://imgur.com/a/g27fMFj
Dessa uppgifter stämmer ju rätt bra även med SE's om att polisen inte var intresserad...
Har inte fler namn i skrivande stund men vill minnas att det är fler som vittnar om att det tog tid innan man visste att det var Palme. Det verkar också som alla inte hörde allt som sas utan att vetskapen kom olika snabbt.. och basunerades inte ut.
Någon vittnar även om en man(troligen Björkman eller är det SE
) som går runt och säger "Är det Palme, är det Palme?".. Osäker på i vilket läge detta är just nu, men det var i.a.f. inget Glantz snappade upp..Det är okej att du ställer motfrågor o även pkej att du kanske tycker jag gissar hur SE fått tag i info....
Men vad tycker du jag ska göra när du ställer frågor som du t.ex gör ?
Om jag nu tror att SE är GM så vet du ju att jag måste gissa mig till saker o allt är kanske inte helt logiskt...Men kom igen vad ska jag göra från min lgh nu 35år senare ?
Jag har ingen bättre GM än SE o jag är fullständigt medveten om att det mesta är gissningar när man ska följa vad SE gjorde mellan 23:19 till när han återvänder till Skandiahuset ..