2020-11-21, 11:00
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Trump Recount Commitee:

” Vi har servrarna från Tyskland som visar algoritmen som switchar röster från Trump till Biden.

https://www.youtube.com/watch?v=d_JARELtkMU&feature=youtu.be
"Federal court" för första gången "today" i stället för "state courts"? Lovande.

Ljudet är lite taskigt, så jag uppfattar inte vad han säger om att till och med den data som NYT redovisade visar att si och så många röster gjorde det och det på 60 sekunder. Han menar att detta överensstämmer med RÅDATA man faktiskt kommit över hos Scytl i Tyskland? Eller?
2020-11-21, 11:00
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Lyssna på henne, inget "kan ha förekommit" eller ordbajseri ala Silbersky... Hon är helt klar med sin linje och inbjöd dominion till att stämma henne för förtal, vilket öppnar för att båda måste lägga fram sitt i ett civilmål.. Inte ett pip från dominion som har tiotals enkla miljoner dollar att hämta hem??

Om Dominion skulle stämma en politisk företrädare så skulle det förmodligen kosta företaget mer än det ger. De måste flyta ovanpå politisk pajkastning annars lär många använda det som ett bevis på att de är pro Biden/Dems.
2020-11-21, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Så ytterligare en sak till vi ska vänta på, och med den erfarenheten vi har.
Det är att inget kommer här heller.

Men nu lovade man att vi skulle få BEVIS för valfusk igår, vart är bevisen?
Men samma mönster av inget varje gång, och intelligenta människor har sett detta länge nu.
I hur man påstår saker som ska komma, så ser man inte ens röken av nått.

Ta bara obamacare som skulle bli billigare och bättre och en ny plan kommer om två veckor.
Än idag ser vi inget, samma med åtalen osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...osv...

Så var är hennes bevis som vi skulle få igår och hur kommer det sig att man säger en sak som man redan vet är fel.(För det blir ju kontentan när man inte kommer med de lovade bevisen.)

Förstår du ingenting? De här meningslösa stämningsansökningarna i federal domstol är ett jobb som måste göras men grovarbetet har alltid fokuserat på när man når Supreme Court.
2020-11-21, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
"Federal court" för första gången "today" i stället för "state courts"? Lovande.

Ljudet är lite taskigt, så jag uppfattar inte vad han säger om att till och med den data som NYT redovisade visar att si och så många röster gjorde det och det på 60 sekunder. Han menar att detta överensstämmer med RÅDATA man faktiskt kommit över hos Scytl i Tyskland? Eller?

Han beskriver händelsen i Wisconsin när Biden gick om Trump på drygt 60 sekunder genom att röster switchade från Trumpröster till Bidenröster.
2020-11-21, 11:05
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Man sparar ju bevisen till när man härmed proffsen att göra. Det är helt meningslöst att lägga ut bevisen till domare som ändå dömmer politiskt.
Blir det bättre i SCOTUS där republikanerna är i majoritet?
2020-11-21, 11:06
Medlem
Haddock93s avatar
https://youtu.be/QcXxt0cBPFU

Intressant samtal med Powell
2020-11-21, 11:06
Medlem
Bergakungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dannelius
Lyssna på henne, inget "kan ha förekommit" eller ordbajseri ala Silbersky... Hon är helt klar med sin linje och inbjöd dominion till att stämma henne för förtal, vilket öppnar för att båda måste lägga fram sitt i ett civilmål.. Inte ett pip från dominion som har tiotals enkla miljoner dollar att hämta hem??

Jag tror att det enbart handlar om förhalningstaktik, så att Trump och dennes allierade kan massera sina partivänner, till exempel att inte certifiera valresultatet på grund av FUD. Nu verkar det ju som det inte fungerar så bra. Det är ju bra.

När det gäller Sidney Powell kan man läsa här: https://en.wikipedia.org/wiki/Sidney_Powell
2020-11-21, 11:07
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Han beskriver händelsen i Wisconsin när Biden gick om Trump på drygt 60 sekunder genom att röster switchade från Trumpröster till Bidenröster.
Jo, absolut, men det var en eventuell korrelation mellan datan NYT använt — Edison-datan som de jobbar med på TDW — och data man kommit över hos Scytl som intresserade mig.
2020-11-21, 11:07
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smultronkungen2
Kan inte se nånstans att det är praxis att presentera bevis i domstol 2-3 veckor efter att brottet begåtts. Vad grundar du på att det redan borde vara presenterat? Den ”praxis” jag kan finna är när Al Gore gick igenom liknande process och tog längre tid på sig?

Ska ni vakna ut psykosen msm satt er i och inse att 2-3 veckor inte är lång tid, herregud hur efterblivna är folk?
Du glömmer en sak. Enligt en högt uppsatt källa () så visste man redan innan valet vad som skulle ske. Så jag förutsätter att man har jobbat med detta långt innan valet skedde.
2020-11-21, 11:09
Medlem
klybans avatar
Citat:
Förstår du ingenting? De här meningslösa stämningsansökningarna i federal domstol är ett jobb som måste göras men grovarbetet har alltid fokuserat på när man når Supreme Court.
Substanslösa stämningar utan bevis, det är vad vi står med idag.
Verkar som du inte riktigt förstår vad bevis är och en fantasi om att HD är en tool för småsaker som inte ens existerar.

Bevisen skulle kommit igår, vart är dom?
För igår så var det tidsskillnaden, men nu är det en ny dag, så den funkar inte längre.
Och det ser ut exakt som jag förutspådde med bevisen.
2020-11-21, 11:14
Medlem
Stig-Britts avatar
En del intressanta kommentarer av Styx:

https://youtu.be/gTOA8mQjtqg
2020-11-21, 11:18
Medlem
Danneliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bergakungen
Jag tror att det enbart handlar om förhalningstaktik, så att Trump och dennes allierade kan massera sina partivänner, till exempel att inte certifiera valresultatet på grund av FUD. Nu verkar det ju som det inte fungerar så bra. Det är ju bra.

När det gäller Sidney Powell kan man läsa här: https://en.wikipedia.org/wiki/Sidney_Powell
1. Software used in Dominion voting hardware evolved from an earlier, easily-manipulated version.
2. Powell alleges direct influence in the counting and tabulating on election night.
3. A Dominion executive reportedly made statements that he had ensured Trump would lose
Allt verkar vara mer än förhalningar enligt mig..
https://www.conservativebusinessjournal.com/sidney-powell-election-heist-claims/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in