2020-11-21, 02:46
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flusen
Du hävdar att covid är perfekt avbefolkningsplan. Men vad är då din syn på vaccinet? Att det gör dig immun mot covid? Hur går din teori isåfall ihop?

Nä, det hävdar jag inte. Men att ersätta en avfolkningsplan "som redan finns" med en knepig och konstlad "vaccin"-plan låter aluminiumfoliehatt. Jag trodde att detta gick fram.
Citera
2020-11-21, 02:49
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idumea
Nä men vadfan. Man kan ju oroa sig för riktiga saker, som att genmodifiering och dylikt kan göra den rika eliten så överlägsen oss vanliga knegare att vi blir utklassade. Inte bara socioekonomiskt utan även biologiskt. Sånt här känns mest fånigt.

Ett papper uppläst av en misslyckad skådis som varit som mest känd när han anklagade en brittisk politiker för att ha tafsat på honom ser inte jag som en trovärdig källa.

Julian Assange, modern tids största visselblåsare blev plötsligt anklagad för våldtäkter i Sverige för att misskreditera honom.
Ser du likheten här mellan Assange och denne visselblåsare? Historien återupprepar sig på nytt.
Citera
2020-11-21, 02:50
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vilgo
Man blir ju inte speciellt sugen att ta det vaccinet särskilt som det stressats fram, man vet aldrig vad det kan ge för biverkningar.
Det är en stor anledning att inte ta vaccinet
Citera
2020-11-21, 02:51
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Bill Gates har uttryckt sig flertal gånger att överbefolkning är vårat största hot?
Samtidigt som han går all in på vaccinindustrin nu för tiden.
1+1 = ?

Detta är fakta, du verkar inte kunna skilja på konspirationsteorier och fakta.
Sök på Bill Gates Ted talk på youtube

Jadu.. Jag hittade inget ted talk om det. Hittade en video där han kritiserade teorin om att jorden kommer att bli överbefolkad om världshälsan förbättras, med ett kommentarsfält fullt av idioter som tolkade det som att han ville begå ett folkmord.

1 + 1 LOL
Citera
2020-11-21, 02:54
Medlem
Narutoshippchops avatar
Propaganda
Citera
2020-11-21, 02:57
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Jadu.. Jag hittade inget ted talk om det. Hittade en video där han kritiserade teorin om att jorden kommer att bli överbefolkad om världshälsan förbättras, med ett kommentarsfält fullt av idioter som tolkade det som att han ville begå ett folkmord.

1 + 1 LOL

Här har du Bill Gates FÖRUTSPÅR att Corona kommer inträffa för 5 år sedan:
https://youtu.be/6Af6b_wyiwI

Här har du Bill Gates säga att MED RÄTT vaccin kan vi reducera jordens befolkning
https://youtu.be/wfstBe1buaA

När man är så oinformerad om saker och ting som du är bör man inte ens yttra sig!
Du har mycket kvar att vakna upp till.

Edit: lite märkligt att Bill Gates hoppade av microsoft veckor innan Corona bröt ut?
För att istället gå all in på vaccin.
http://www.bnnbloomberg.ca/bill-gates-says-he-s-stepping-down-from-microsoft-board-1.1405777
Senast redigerad av Flusen 2020-11-21 kl. 03:02.
Citera
2020-11-21, 02:59
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Julian Assange, modern tids största visselblåsare blev plötsligt anklagad för våldtäkter i Sverige för att misskreditera honom.
Ser du likheten här mellan Assange och denne visselblåsare? Historien återupprepar sig på nytt.

Eh, nej..? Ben Fellows-debaklet hände för fem år sedan. Det är ingen misskreditering.
En bättre jämförelse är om ett stort avslöjande om läkemedelsindustrin skulle göras, men att den enda källan är ett videoklipp där Cissi Wallin läste högt ur ett papper från en "källa". Eller fan, hon är till och med en mer trovärdig källa. Tänk att Martin Iliou släppte ett klipp där han visselblåste om vacciner. Det är ingen Assange vi snackar om här.
Citera
2020-11-21, 03:09
Medlem
Idumeas avatar
Citat:
Här har du Bill Gates FÖRUTSPÅR att Corona kommer inträffa för 5 år sedan:
https://youtu.be/6Af6b_wyiwI

Här har du Bill Gates säga att MED RÄTT vaccin kan vi reducera jordens befolkning
https://youtu.be/wfstBe1buaA

När man är så oinformerad om saker och ting som du är bör man inte ens yttra sig!
Du har mycket kvar att vakna upp till.

Mmm, varenda idiot som kan nåt om historia och vetenskap fattar att en pandemi är oundviklig i den värld vi lever i. Det är inte han som FÖRUTSPÅR, det är du som är obildad.

Han säger för i helvete inte det. Han säger att med vaccin, sjukvård och preventivmedel kan man sänka befolkningsmängden. Dvs, människor med högre livskvalitet och kontroll över sin reproduktion kommer automatiskt att skaffa färre barn än människor som inte har det.
Det är dumt i sig, både problemformuleringen att vi är för många, samt att sjukvård automatiskt löser det. Men han säger inte det du påstår att han säger. :l
Du är så dum att du tvingar mig, en jävla fullblodskommunist att försvara en av de vidrigaste kapitalisterna som finns.

Fan, det här är varför jag hatar att diskutera med konspirationsteorister. Både dumma och nedlåtande samtidigt. Godnatt.
Citera
2020-11-21, 03:11
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Nä, det hävdar jag inte. Men att ersätta en avfolkningsplan "som redan finns" med en knepig och konstlad "vaccin"-plan låter aluminiumfoliehatt. Jag trodde att detta gick fram.

Covid är isåfall en väldigt långsam och dålig avbefolkningsplan med en dödlighet på 0.5%.

Sterilisering är mycket snabbare & effektivare,
Vi förstör vår planet i rasande snabb takt, en snabb lösning är sterilisering.
Citera
2020-11-21, 03:12
Medlem
Gabriel Knights avatar
Vaccintvång talar man om i World Economic Forum också. De står bakom "Great Reset". De talar även om att man ska få inopererat ett chip som krävs för att handla och identifiera sig mm samt att ingen får äga något. Både de och FN talar om att man måste reglera överbefolkningen innan år 2030. Kanske årets pandemi är en del av detta?
Viruset slår ju till mot random människor, dvs ingen behöver peka ut att den och den måste offra sig och dö för att minska överbefolkningen. Jordens befolkning måste minska med över en tredjedel innan 2030 och därefter lika mycket inom en 25 års period för att jordens resurser ska återhämta sig och räcka till.
Med detta sagt så förvånar det mig inte att vaccinet kommer att göra folk sterila eftersom tiden är knapp.
Citera
2020-11-21, 03:20
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Covid är isåfall en väldigt långsam och dålig avbefolkningsplan med en dödlighet på 0.5%.

Sterilisering är mycket snabbare & effektivare,
Vi förstör vår planet i rasande snabb takt, en snabb lösning är sterilisering.

Du glömmer bort "social distansiering" eller vad det så fint kallas. Att man skall hålla sig borta från sociala kontakter för att minska spridningen. Du räknar bara på "din" dödlighet. Träffas inte folk, så kopulerar de inte. Funkar bättre än någon sorts folie-hatts-teori om att vaccin skulle göra folk impotenta.

Krogarna stänger och slutar med alkohol exempelvis? Hur stor del av befolkningen existerar beroende på alkohol? (Retorisk fråga).

Nä, att vaccinet skulle vara någon del av en "stor dold plan" för att göra befolkningen infertil är bara trams.
Citera
2020-11-21, 03:24
Medlem
Flusens avatar
Citat:
Mmm, varenda idiot som kan nåt om historia och vetenskap fattar att en pandemi är oundviklig i den värld vi lever i. Det är inte han som FÖRUTSPÅR, det är du som är obildad.

Han säger för i helvete inte det. Han säger att med vaccin, sjukvård och preventivmedel kan man sänka befolkningsmängden. Dvs, människor med högre livskvalitet och kontroll över sin reproduktion kommer automatiskt att skaffa färre barn än människor som inte har det.
Det är dumt i sig, både problemformuleringen att vi är för många, samt att sjukvård automatiskt löser det. Men han säger inte det du påstår att han säger. :l
Du är så dum att du tvingar mig, en jävla fullblodskommunist att försvara en av de vidrigaste kapitalisterna som finns.

Fan, det här är varför jag hatar att diskutera med konspirationsteorister. Både dumma och nedlåtande samtidigt. Godnatt.

- citat ” Now if we do a really good job on vaccines, we could lower that to about 10-15%” alltså P som är People.

Är det inte lite märkligt att världens rikaste datanörd helt byter bransch och ska bli världens talesman inom vaccin?
Är det inte lite märkligt att han förutspådde Corona för 5 år sen?
Är det inte lite märkligt att han hävdar att överpoppulation är vårat största hot?
Är det inte lite märkligt att han kan sänka jordens befolkning igenom vaccin?
Är det inte lite märkligt att han går all in på vaccin nu för tiden?
Är det inte lite märkligt att han hoppade av Microsoft 1-2 veckor innan Corona bröt ut för att istället satsa på vaccin?
http://www.bnnbloomberg.ca/bill-gates-says-he-s-stepping-down-from-microsoft-board-1.1405777

Är man konspirationsteoretiker för man inte tror på dessa sammanträffanden?
Jag tror snarare du är lättlurad, alternativt inte vill tro / har svårt att acceptera utgången av vad som skall hända,
Time will tell
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in