Citat:
Ursprungligen postat av
Idumea
Mmm, varenda idiot som kan nåt om historia och vetenskap fattar att en pandemi är oundviklig i den värld vi lever i. Det är inte han som FÖRUTSPÅR, det är du som är obildad.
Han säger för i helvete inte det. Han säger att med vaccin, sjukvård och preventivmedel kan man sänka befolkningsmängden. Dvs, människor med högre livskvalitet och kontroll över sin reproduktion kommer automatiskt att skaffa färre barn än människor som inte har det.
Det är dumt i sig, både problemformuleringen att vi är för många, samt att sjukvård automatiskt löser det. Men han säger inte det du påstår att han säger. :l
Du är så dum att du tvingar mig, en jävla fullblodskommunist att försvara en av de vidrigaste kapitalisterna som finns.
Fan, det här är varför jag hatar att diskutera med konspirationsteorister. Både dumma och nedlåtande samtidigt. Godnatt.
- citat ” Now if we do a really good job on vaccines, we could lower that to about 10-15%” alltså P som är People.
Är det inte lite märkligt att världens rikaste datanörd helt byter bransch och ska bli världens talesman inom vaccin?
Är det inte lite märkligt att han förutspådde Corona för 5 år sen?
Är det inte lite märkligt att han hävdar att överpoppulation är vårat största hot?
Är det inte lite märkligt att han kan sänka jordens befolkning igenom vaccin?
Är det inte lite märkligt att han går all in på vaccin nu för tiden?
Är det inte lite märkligt att han hoppade av Microsoft 1-2 veckor innan Corona bröt ut för att istället satsa på vaccin?
http://www.bnnbloomberg.ca/bill-gates-says-he-s-stepping-down-from-microsoft-board-1.1405777
Är man konspirationsteoretiker för man inte tror på dessa sammanträffanden?
Jag tror snarare du är lättlurad, alternativt inte vill tro / har svårt att acceptera utgången av vad som skall hända,
Time will tell