Citat:
Ursprungligen postat av
RudyardKipling
Easy Lenny. Vill och vill. Jag refererar bara till vad jag läst/hört och jag tror det kommer från Sidney Powell. Det är som sagt var än så länge obekräftade uppgifter.
För övrigt misstänkte man valfusk 2016 också, men man (eventuellt) fuskade för lite för att HRC skulle vinna. Den här gången missbedömde man Trumps stöd fullständigt, därav paniken att mitt i natten fabricera hundratusentals röster.
Jag menar att du måste ju vara minst lika kritisk till vad "din" sida säger, som vad "min" sida säger. Om Sidney säger att Trump troligen vann 406 elektorer, är det rimligt? Nej, det är faktiskt inte det.
Absolut, Trump har hävdat valfusk varje val han deltagit i, inklusive mot Ted Cruz i Iowa 2016, men han har även hävdat sig vunnit popular vote 2016, att det valfuskades med poströster 2018 etc.. Trump har varit president i fyra år nu, han är världens mäktigaste man och har haft gott om tid, och resurser på sig att utreda det här så att han valt att låta det här hålet i demokratins vägg stå vidöppet i fyra år nu tycker jag talar emot honom, inte för.