Citat:
Ursprungligen postat av
Barca7777
Om du säger till din chef att du kommer till jobbet nästa vecka, tror du han räknar med att du dyker upp? Eller, eftersom du inte gav han ett specifikt datum så är det ok om du inte dyker upp?
Estimering hit och estimering dit, era ursäkter börjar bli på gränsen till debila.
Ursäkter? Jag har aldrig påstått att idag skulle varit den stora dagen, var ser du det?
Jag hade nog trott att det skulle läggas fram lite tidigare men jag har inte insyn i bevissamlingen som sker och antar att det finns god grund för att man förbereder sig, vilket man konstaterade på presskonferensen.
Förstår inte ens vitsen med att sådana som du tjafsar om det när det ändå visar sig snart och när deadlinen finns i december. För mig är det tämligen uppenbart att vi först kan börja sia om hur det går här när de väl lägger fram det som de berättat om på presskonferensen i domstol. Det förutsätter väl de flesta att man gör förr eller senare, när den nu blir av men deadlinen är ju i december. Så hur är det ens relevant?
På dig låter det ju som att man aldrig kommer lägga fram det i domstol (vad finns det annars för anledning att tjafsa om det?) men då hoppas jag du är även är villig att pudla och försvinna från tråden för gott ifall det läggs fram nästa vecka och det visar sig att allt du har spammat tråden med (och dessutom blivit avstängd pga det och fortsätter på samma vis efteråt) inte visar sig stämma.