Citat:
Ursprungligen postat av
Trolltestet
Jag utgår ju såklart efter vad den svenska trumpsekten sagt och lovat.... De lovade "SKARPA BEVIS på Fredag", och det är vad jag håller dem till.
Om svenska Trumpsekterister inte kan hålla reda på klockslag och dagar länderna emellan, så bör du attackera Dem snarare än mig. De lovade BEVIS till Fredag, och du säger nu att deras löften grundats på deras ignorans kring tidszoner?

Ingen har lovat några konkreta bevis, igår hölls presskonferens där dom presenterade vilka bevis dom hade och vilket upplägg dom hade. DET var vad som väntades. DET borde väcka någon larmklocka även i den mest trögtänkta hjärna. Dom presenterar själva bevisen i domstol sedan. Finns ingen som presenterar handfasta bevis i TV INNAN man ens gått till domstol.
Sen är det mer på G
https://www.youtube.com/watch?v=W3wJxBT_DRI
Lyssna på Sidney Powell här, hon säger bla att dom nu har fått bekräftat att servrarna i Tyskland beslagtagits av Amerikanska styrkor. Hon säger också att Dominion har stängt ner sina kontor i flera städer som Toronto och Denver, och att personalen har tagit bort sina konton från Linkedin, osv.
Det här är en jättehärva och det tar tid att sortera upp alla bevis och få dom i presentabelt skick. Det är bara att vänta och se.
Galet att folk är så okunniga här och så totalt blinda för hur komplicerat det är att utreda en sån här härva på kort tid under pågående valprocess som kräver snabb handräckning för att valresultatet inte ska bli korrupt.
Vi kommer ha mycket att tacka dom här människorna för sen, och många av er kommer att få skämmas å det grövsta. Hoppas ni har skam nog i kroppen att göra det också.
Det tog 3,5 år av utredning för en påhittat rysslandkoppling från förra valet som kostade skattebetalarna 100 tals miljoner. Nu ska några få privata jurister reda ut en VERKLIG konspiration med VERKLIGA kopplingar till främmande makt på bara några veckor, helt utan ekonomiskt stöd från staten, ändå skriker ni efter "bevis".