2020-11-20, 21:21
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrollock
Nej det gör det inte. Bara för att DU har nära till midnatt, betyder inte att VIta Huset har det!

Jag utgår ju såklart efter vad den svenska trumpsekten sagt och lovat.... De lovade "SKARPA BEVIS på Fredag", och det är vad jag håller dem till.
Om svenska Trumpsekterister inte kan hålla reda på klockslag och dagar länderna emellan, så bör du attackera Dem snarare än mig. De lovade BEVIS till Fredag, och du säger nu att deras löften grundats på deras ignorans kring tidszoner?
2020-11-20, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Jag utgår ju såklart efter vad den svenska trumpsekten sagt och lovat.... De lovade "SKARPA BEVIS på Fredag", och det är vad jag håller dem till.
Om svenska Trumpsekterister inte kan hålla reda på klockslag och dagar länderna emellan, så bör du attackera Dem snarare än mig. De lovade BEVIS till Fredag, och du säger nu att deras löften grundats på deras ignorans kring tidszoner?
Nej, det specificerades aldrig VEM som skulle ha fredag när detta sker.
2020-11-20, 21:23
Medlem
Citat:
Ehh... varför finns möjligheten till maskiniell omräkning efteråt då?
En omräkning är inte en overturn via domstol.
2020-11-20, 21:23
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vinkelhak
På presskonferensen i går förklarade dom detta.

https://www.youtube.com/watch?v=buQCdCSDWQQ

Kommer bara ihåg en sån historia, den jag länkat till dig tidigare och som blev avvisad av en domare. Vet du tidsstämpeln ungefär när han pratar om alla tre vittnen?
2020-11-20, 21:24
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Lin Wood
https://twitter.com/LLinWood/status/1328577334358761472

Det värsta med ditt svar är du menar allvar... antar jag?!

Så beviset är en random Twittrare som säger "eftersom han inte gjorde som Trump önskar så är han bevisligen korrupt".
Din nivå är häpnadsväckande låg just nu.
2020-11-20, 21:27
Medlem
Citat:
Men varför ställer du motsatsfrågor? Du borde ju ställa frågan, varför är det sånt motstånd mot en korrekt fullständig omräkning? Då skulle du ju per automatik får svar på dina andra frågor.

Det är det som är problemet när Fake News tutar i er all skit och rykten och/eller censurerar stora delar av sanningen, ni förstår inte ens att ställa rätt frågor.

Egentligen så står vi ju på samma sida här, dvs om vi båda vill försäkra oss om att inget systematiskt valfusk förekommit, då borde vi ju båda vilja vet sanningen, men ändå ställer du helt motsatta frågor. Man kan ju undra varför?

En sak som jag inte förstår är tystnaden från Demokraterna? Eller är de inte tysta och att jag bara missar något?

Om nu Demokraterna nu är helt utan skuld och alltså inte fuskat varför ger de då inte Trump det han vill ha så snabbt som möjligt så att överlämningen kan ske, vad är de rädda för. Som Demokraterna agerar just nu så finns det väl en viss risk att valet hamnar i representanthuset och där vinner Trump om jag förstått läget rätt.
2020-11-20, 21:27
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dom bevisen presenteras i domstol och inte för dig så du kan lugnt gå och lägg dig.

Jo, och det har vi sett hur det har gått. Trump är på 1/30 nu, eller något sådant... kanske ok siffror om man är en bowler i cricket, men inte annars.

Det enda sägs ha varit något som inte ens kunde förändra resultatet, utan om att strunta i röster i Pennsylvania, som efter närmare en vecka inte hade gått att knyta till en röstare med rösträtt.

Konspirationsteoretiker borde sätta sig ned och fundera över varför Trump inte kan prestera evidens som en enda domare tycker verkar vara intressant. Kan the deep state verkligen vara så djävla mäktig?
2020-11-20, 21:31
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dom bevisen presenteras i domstol och inte för dig så du kan lugnt gå och lägg dig.

Kan du åtminstone presentera ett diarienummer så att jag kan verifiera att rättegången ens existerar?
2020-11-20, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Det värsta med ditt svar är du menar allvar... antar jag?!

Så beviset är en random Twittrare som säger "eftersom han inte gjorde som Trump önskar så är han bevisligen korrupt".
Din nivå är häpnadsväckande låg just nu.
Det är ingen random twittrare, det är Lin Wood, som också är en del av Trumps legalteam.
2020-11-20, 21:33
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Nej, det specificerades aldrig VEM som skulle ha fredag när detta sker.

Ah, så vi kan räkna med att rättegången inleds på fredag klockan 25:04 (märk min numerologi) i det land där klockan någonsin kan visa så.
2020-11-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av joxmoose
En omräkning är inte en overturn via domstol.
Och om den omräkningen slulle visa på ett annat resultat, vad tror du händer då? Skulle den felaktiga certifieringen huggen i sten då påstår du?
2020-11-20, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
Ah, så vi kan räkna med att rättegången inleds på fredag klockan 25:04 (märk min numerologi) i det land där klockan någonsin kan visa så.
Sakta i backarna! Vem har sagt någonting om att en "rättegång" ska äga rum då? Vi pratar om BEVIS än så länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in