2020-11-19, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rawfat
Om du läser artikeln så får du veta sanningen om vad som hände för fyra år sen :-)
Du kanske borde ta reda på vem/vilka den riktiga golaren är.
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/fel-att-anklaga-domstolar-nar-gangmordare-gar-fria/
du får gärna läsa fupen där han pekar ut skytten i det där händelsen.
Citera
2020-11-19, 23:35
Medlem
kaks avatar
Citat:
Om du läser artikeln så får du veta sanningen om vad som hände för fyra år sen :-)
https://www.expressen.se/kronikorer/fredrik-sjoshult/fel-att-anklaga-domstolar-nar-gangmordare-gar-fria/
Spelar det någon roll? Det är ju bara lowlifes som ser ner på golare. Att hjälpa polisen ses som hedervärt av alla andra än dessa avskum.
Citera
2020-11-20, 17:50
Medlem
Citat:
Ser du också golare som något negativt, så förutsätter jag att du är på gängens nivå.
Citera
2020-11-20, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Ser du också golare som något negativt, så förutsätter jag att du är på gängens nivå.

Klart golare är något negativt , sen när är ilojalitet något bra?
Citera
2020-11-21, 01:50
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Min lojalitet är större till oskyldiga offer och hederliga personer i allmänhet. Knappast till dessa undermänniskor. Riktigt bisarrt blir det när brottsoffer anklagas för att vara golare när de pratar med polisen.
Senast redigerad av kak 2020-11-21 kl. 01:53.
Citera
2020-11-21, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashback91
Du använder ordet "golare", vilket bara brottslingar gör. Så du tycker det är illojalt mot din kompis att anmäla honom, efter att du sett honom våldta en 12-årig flicka? Han är ju din kompis och henne kände du inte.
Citat:
Ursprungligen postat av kak
Min lojalitet är större till oskyldiga offer och hederliga personer i allmänhet. Knappast till dessa undermänniskor. Riktigt bisarrt blir det när brottsoffer anklagas för att vara golare när de pratar med polisen.
Precis!
Citera
2020-11-21, 12:56
Medlem
Citat:
Du använder ordet "golare", vilket bara brottslingar gör. Så du tycker det är illojalt mot din kompis att anmäla honom, efter att du sett honom våldta en 12-årig flicka? Han är ju din kompis och henne kände du inte.

Precis!
Och vad har ditt tyck och tänk att göra med mordet i Skärholmen.
Ditt personliga tyckande och tänkande kan du framföra i trådar som Filosofi.
Senast redigerad av Mrbosun 2020-11-21 kl. 13:06.
Citera
2020-11-21, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrbosun
Och vad har ditt tyck och tänk att göra med mordet i Skärholmen.
Ditt personliga tyckande och tänkande kan du framföra i trådar som Filosofi.
Mitt tyck och tänk har att göra med de idioter, som ser golare som något negativt. De är minst lika off topic, som min kritik mot dem.

Mordet har jag redan firat. Inget mer att säga om det.
Citera
2020-11-21, 14:14
Medlem
Citat:
Mitt tyck och tänk har att göra med de idioter, som ser golare som något negativt. De är minst lika off topic, som min kritik mot dem.

Vad fan knäppgökar som du tycker och tänker i moralfrågor för inte diskussionen om mordet i Skärholmen framåt.
Skall du hålla på och filosofera om moralfrågor så starta en egen tråd under ämnet Filosofi.
Citera
2020-11-21, 18:00
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Golare är bra och för rättssamhället vidare. Även jag firar varje kriminell babbeluring som stryker med. Hoppas även att så många som möjligt av dessa parasiter stryker med. Skiter i om dom dör av Corona eller 9 mm.
Citera
2020-11-21, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghooost111
du får gärna läsa fupen där han pekar ut skytten i det där händelsen.

Jag har läst den tack. Tror dock att du blandar ihop H och S.
Det finns en sida i fupen där polisen antecknat att en person säger i polisbilen att det var Bredäng/fittja som sköt H men att det egentligen var menat till S.
Hur hade du tänkt att H skulle kunna prata när han inte var vid medvetandet.
Citera
2020-11-24, 21:42
Medlem
Det ryktas om att S*angar har flytt från Östberga så fort dem hörde att folk släpptes. Därmed skaffat sig skyddad id direkt.

Min fråga är:

Hur kan man få sådan snabba hjälp om man inte arbetar med polisen.

Tar rätt lång tid med handläggning med tanke på omständigheterna under Corona för
Försäkringskassan, skatteverkets väntetider med att godkänna ansökan med skyddad id om man har tillräckligt starka skäl och att socialen ska blandas in med tanke på familjeförhållandena.

Dessa myndigheter har månaders väntetid. Men dem hade förtur 👍 Nice liksom.

Medans andra människor har knappt mat att äta. Folk tar sms lån enligt aftonbladet för att försörja sin familj, folk blir varslade på Jobbet osv.

Kanske så man ska jobba istället.

Så lever familjen s*ng*r lyx på Skattebetalarna. Borde göras en reality
Om detta. Familjen ”kar*ans värld. Kanske blir lika kända som wahlgrens värld Men då blir man hittad i deras fall ha ha ha

Deras allan ballan broder R**s**r Flyr genom andra sätt. Det var blivit hans tillvägagångsätt.

Fly för livet när man inte har några andra utvägar för att skydda sig även om man blir gripen med flit så är man tacksam så länge man är skyddad av polisen. What a coincidence 😊 En dum jävla parasit som blir gripen av Polisen bara för man skäms att ha skyddad id ha ha ha

Deras affärer kanske går så dåligt att dem måste låsas in för att få mat och tak över huvudet. Varför inte? Gratis hotell med all inklusive och här sitter vi och betalar skatt för dessa jävla bastards.

Syrran och farsan leder langningen, morsan leder det administrativa he he he
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in