2020-11-20, 13:41
Medlem
Man.in.whites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burken89
I början hade jag också det problemet men det borde inte fortsätta vara ett problem då dem är markerade och dessutom sitter på två olika "våningar" av konsollen. Lyser dem inte också om jag minns rätt?

För hård mot honom? Jo visst om personen har down syndrome kanske jag är för hård.

De lyser ju inte när inte ps4 är igång. Störigt att sätta igång det när man inte har avsikten med det.
Citera
2020-11-20, 15:04
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.in.white
De lyser ju inte när inte ps4 är igång. Störigt att sätta igång det när man inte har avsikten med det.

Men varför pillar du då på den on du inte tänkte sätta igång den? Det är i princip omöjligt att "råka" sätta igång den om man inte har fingrarna nära knapparna hela tiden. Möjligtvis om du städar av den. Men inte annars. Du får hitta på något bättre
Citera
2020-11-20, 15:24
Medlem
Citat:
Jaha du syftar på att psn typ låser hastigheten. Ja det är jag medveten om. Är så pass van vid det att jag inte ser på det så längre. Har ca 30-40mb/s via psn men mitt bredband är 500/100. Men spelar jag så sjunker det till 5-6mb och det var det jag trodde du syfta på.

Exakt. Fast jag spelar inte samtidigt om det är nåt jag vill ha snabbt ner. Skumma e ju att om man håller på o avbryter fram och tillbaka så rätt var det är så går det ju undan. Har 500/50.
80% av ggr så tuffar det på i 2-6mb utan att spela nåt samtidigt.
Citera
2020-11-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av u_n_me
https://www.blocket.se/annons/goteborg/ps5/93026733

https://www.facebook.com/nadja.smolander.52

Säljare på Elgiganten. Vilken slump

Roligt att annonsen är bortplockad nu och att informationen om hennes anställning på Elgiganten lämpligt nog är bortplockad från hennes Facebooksida
Citera
2020-11-20, 15:32
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan
Roligt att annonsen är bortplockad nu och att informationen om hennes anställning på Elgiganten lämpligt nog är bortplockad från hennes Facebooksida

Någon på flashbsck som inte kunde hålla sig
Citera
2020-11-20, 15:44
Medlem
Antar att detta besvarats tidigare i tråden kanske men hur mkt skulle ni säga man "förlorar" på att inte köpa en ny tv med hdmi 2.1 om man spelar främst typ NHL och PES online? Tänker att majoriteten ändå inte kommer ha nya tv apparater så...
Citera
2020-11-20, 16:27
Medlem
kato85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jourlistan

Citat:
Någon på flashbsck som inte kunde hålla sig

https://ibb.co/TvCMxwK

Men det är ju egentligen inte svårare än att man skapar ett nytt konto i annat namn.

Är för övrigt övertygad om att de flesta som arbetar på dessa återförsäljare och som har minsta intresse av spel faktiskt ordnar sig ett exemplar innan lanseringsdatumet, antingen för att behålla eller sälja vidare.
Citera
2020-11-20, 16:57
Medlem
hydrols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella8
Antar att detta besvarats tidigare i tråden kanske men hur mkt skulle ni säga man "förlorar" på att inte köpa en ny tv med hdmi 2.1 om man spelar främst typ NHL och PES online? Tänker att majoriteten ändå inte kommer ha nya tv apparater så...

Inte mycket nu i början.

2.1 stödjer, vad är det, 4k 120 Hz så det har ett värde att sikta på det.
Citera
2020-11-20, 17:03
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ullabella8

Har du en 4K/60 tv så räcker det och du behöver inte köpa ny.
Citera
2020-11-20, 17:06
Medlem
Dan88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Vad tycker ni om att de återgått till riktiga knappar på framsidan istället för touch?

På ett sätt känns det kanske lite mindre "premium", men jag föredrar nog ändå fysiska knappar då det är väldigt lätt att fumla med fingrarna på touch och där man behöver leta sig fram mer.

Jag tycker de knapparna är premium. Gillar de.

Vad tycker du om DualSense? Komforten är sämre än Dual Shock 4 för mig, den är för stor och tjock, DS4 var perfekt.
Citera
2020-11-20, 17:11
Medlem
Expressfrakt sen 17e.. Bring bokat mellan 17-22 på måndag.. fyfan så uselt skött
Citera
2020-11-20, 17:25
Medlem
Fangfaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Man.in.white
Trodde ett tag att jag var ensam här om att avsky denna typ av beteende. Någon resonerade att ”utbudet blir bättre” och att det ”skapar möjlighet för fler att köpa”.

För mig är scalpers samhällets botten. Är det inte playstation så är det toapapper, munskydd i pandemitider eller oboypaket.

Jag tycker folk som varit medlemmar med ps+ under lång tid borde få möjlighet till förköp. Då är det bara gamers som får förtur.
Det fetade stämmer ju förvisso, då går det iaf att få tag i en konsol (om man är villig att betala dvs). Och de hamnar till 100% hos gamers (eller nån bortskämd unge som gnäller att han ville ha en Xbox istället).

Det med PS+ tycker jag låter som ett steg i rätt riktning. Prioritera trogna anhängare

Edit: Många som fått sina Elgiganten-konsoler nu verkar det som. De 5 senaste annonserna på Tradera under "Tv-spel och datorspel" är PS5r.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in