Citat:
Ursprungligen postat av
Ondahamstern
Jag skulle nog säga att Giuliani görs narr av just för att han har passerat sitt bäst före datum när det kommer till det rättsliga, fan folk på Kiwifarm skämtar även om honom och pekar på hur han är den bästa advokaten åt Biden när det kommer till det hela då han gör bort sig så mycket att han gör mer skada än nytta för Trump.
Sedan hjälper det knappast till att han är kändis sedan tidigare ovanpå det, men ja fokuset ligger lite för mycket på Giuliani och Powell som de heroiska hjältarna som ska anlände i den tolfte timmen och rädda det hela
Det är lite osmakligt att se hur det garvas högt åt en gammal man i samma ålder som Joe Biden, som man ju också kan skämta om. Trump spelar 4D-schack och Biden lägger patiens på demensboendet, osv. Dock benägen att hålla med om att det är för mycket snack om Giuliani och Powell, deras respektive meriter eller svagheter. Jag tänker så här: om det finns bevis är det en jordbävning i sig, och då bör de federala myndigheterna intressera för detta. Att de inte gjorde det från början samt inledde egna förundersökningar är talande men kan ha sina förklaringar. Själv tycker jag därför att det är bra att Trump har sitt team som lägger fram detta. Om det är rätt personer som gör det återstår att se.
Jag menar ju att det finns en konflikt i grunden mellan två världsbilder eller system, om man så önskar, och att den kampen fortsätter under 20-talet vad som än händer nu. Oerhört förenklat kan man konsultera den uttjatade GAL-TAN-skalan för ett hum om vad jag syftar på. Två olika världsbilder eller system.