Citat:
Jag noterar att dom som är mest aktiva här inne nu har ett förhållningssätt till källkritik som låter dom avvisa allting som "mainstream media" säger som falskt, medan man litar 100-procentigt på källor som Breitbart, O'Keefe, Roger Stone, samt Trumps personliga advokater. Allting som de sistnämnda behagar twittra om använder man i denna tråd som ovedersägliga fakta och bevis. Alla andra källor är en del av konspirationen. Detta gör att det är svårt att diskutera ämnet; lika svårt som det är att diskutera pizza-gate, om det finns en new world order, eller en platt jord.
Jag tycker du slog huvudet på spiken här. Det finns i dagsläget inget som styrker systematiskt valfusk. Jovisst, det finns tokstollar som röstat på båda partierna som försökt fuska, men inget strukturerat öht.
Men, och det här är ett betydande men, den mediala tongången är att det inte finns strukturerat valfusk, så då måste _sanningen_ vara att det finns strukturerat valfusk (!). Och då faller också all möjlighet till strukturerad dialog.
Och har man väl köpt sig in i konceptet att strukturerat valfusk har skett och finns så kan man inte droppa det, särskilt inte på så lösa boliner som att domstolar kastar ut i stort all förd klagan direkt på grund av det inte finns något bevis (en del av stämningarna är, bokstavligen, "det fuskades i distrikt A, så det så!" utan minste belägg för påståendet).
Men jag måste ställa mig frågande till Sidney Powell, även om hon inte direkt har utmärkt sig kompetensmässigt (hon fick sig en rejäl käftsmäll i svallvågorna av Enron, och hennes senare karriär kan nästan sammanfattas som hämnd på dem som fick henne att lida) så har hon ändå haft ganska höga ämbeten.
Så, har hon hittat något som hon tycker är bevis nog? Eller är det någon som har en hållhake på henne? Vad är hon lovad? Hon av alla vet, bortom allt rimligt tvivel, att man inte har ett domstolsärende för att man kan bevisa att det går att fuska, utan hon måste bevisa att någon har fuskat för att ogiltigförklara valet (i någon delstat eller county).

Runk-Rudys pinsamma föreställning var rätt oväsentlig i vilket fall: 
Sad!