Nu är det bekräftat. Finnansinspektionen inkopplad. Jag har personligen hört av mig och många andra vet jag har hört av sig till FI. FI säger att aktien har varit under bevakning under en tid nu.
Till er som hållit på med en massa skit, märk väl att jag inte ljög när jag sa att det finns bottar som loggar allting. Att admin sitter och raderar inlägg hjälper inte.
Lycka till era jävla svin.
Svettigt nu va? Jävla äckel. Det finns en anledning till att det ni hållit på med är olagligt.
Jag med kamrater har också sett till att ta backups på twittrar, forumsinlägg och annat utanför discorden.
Stockcock kan också trösta sig med att hen hade rätt från början. Jag började ana oråd efter att kursen sjönk efter PM:et.
Kursen förväntas stabilisera sig nu. Var den hamnar tänker jag inte gissa på, men det bör inte ha någon betydelse på lång sikt.
Någon har också försökt att ta ner mina screenshots på discorden i det här inlägget:
(FB) SynAct Pharma - SYNACT
Jag har fått tjafsa med admins på imgbb, någon hade aktivt kontaktat dem via mail om att ta bort dessa shots. Ta gärna backup av shotsen. Jag han aldrig shotta mer innan jag blev bannad från discorden. Försvinner de så vet ni varför.
Hoppas det är jävligt hårda straff på skiten.
Beklagar för de som eventuellt förlorat en massa pengar på dem och grattis till dem som köpt en manipulerad kurs antar jag.
En handfull suspekta konton har varit här i tråden och kommenterat också.
Vi kommer inte att se något mer utav dem, för nu vet vi att de vet att de är under bevakning. De läser på discorden och vet att väldigt många hört av sig till FI. Plötsligt slutade då alla skumma transaktioner.
Åter igen, dra åt helvete era jävla svin. Detta kommer att kosta er dyrt fattar ni väl. Livstids avstängning från handel med aktier. Fängelse är vanligt vid ekobrot. Hamna i brottsregistret. Böter (ni kommer bli fattiga). Eventuellt få pengar konfiskerade. Svårare att få jobb. Vidriga svin.
Känns som att tjafset är över nu för min del, för nu har FI tagit över bollen. Så vi får se om jag återvänder till flashback något mer.
Dessa troll har använt samma sociala konton för att manipulera AcuCort och vi ser också där stor förvirring kring kursen och exakt samma retorik: dumpad kurs till 6kr, lovord om 30-40 kr efter PM.... och så en discord så klart. Samma hackiga skumma dagskurva och plötsliga skumma ologiska trend nedåt efter rejäl uppgång på kort tid.
Ni sitter så jävla hårt i skiten. As.