2020-11-18, 22:24
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitstugan
I den här takten är vi nere på 30 kr innan månadens slut. Hur ställer sig discord-trollen till detta?

* kursen har sedan månaddstarten gått vinkelrätt mot index
* ca -3 kr per dag är inte ovanligt
* upp ens 1 kr är högst ovanligt
* PM ökar inte värdet på aktien
* riskerna kvarstår
* ett kärngäng på ca 5 personer som spammar twitter, driver en hårt censurerad discord och spammar placera-forumet haussar aktien utav sjutton men tycks sälja av själva i hemlighet
* det man väntar på är inte garanterat eller nödvändigtvis så storslaget som hausas

Ändå fortsätter man att förneka detta. Aktien har EFTER pm gått ner från 50 kr till 37 och allt tyder på att detta kommer att fortsätta med tanke på vad aktien har att erbjuda.

Ja, den har potential, det är ingen som inte säger att den inte har det. Men att den är värd och stannar på 40 kr stämmer inte. Beviset har ni i kursen. Som investerare måste man ta hänsyn till hur kursen kommer se ut.

Jag kvarstår vid den prognos vi nu ser som jag blev bannad för i discorden. (om det inte inte upprepats nog: den som påstår att jag blev bannad av andra skäl får lägga upp loggar och screenshots som motsäger mina screenshots ett par inlägg tillbaka gällande den frågan... gör antingen detta eller ge fan i att skriva att jag varit där och misskött mig för det var inte jag som brukade en massa tillmälen och betedde mig allmänt illa, inte ens i respons till era barnsligheter).

Undrar om vi får något svar som faktiskt handlar om sakfråga och inte ännu en massa inlägg som handlar om mig som person.

Lycka till.

Såg du denna? Man har börjat med bibelverser nu:

https://www.bildtagg.se/bild/fuytfsxc7pq18tfr5cmo2r

Vad är nästa steg? Voodoo?
Senast redigerad av stockcock 2020-11-18 kl. 22:30.
Citera
2020-11-18, 22:40
Medlem
Direkt denna kommer upp i mitt GAV så säljer jag nog av. Hoppas den kommer upp dit.
Känns sjukt osäkert med denna communityn bland bolaget.
Bolaget själv kanske är bra men känns som alla anhängare är sekt medlemmar.
Citera
2020-11-18, 22:58
Medlem
stockcocks avatar
Flera av storägarna, t.ex. Oliver Aleksov och Milad Pournouri, förekommer frekvent som investerare i riktade emissioner i flera bolag. Detta i regel ihop med Jörns Bullmarknad (Örjan Berglund), som är Ibras "daddy".

Milad Pournouri har flera släktingar med samma efternamn som även dessa är storägare i SynAct.

Gissningsvis har man satt i system att gå in som "seriösa långliggare" till attraktiva kurser i riktade emissioner, sedan spelar man jojo med kursen och köper/säljer strategiskt. Självklart pumpar man samtidigt bolagen massivt i sociala medier för att sedan HIV-knulla anus på naiva småsparare.

Apropå bibel, jag har en bibel med suspekt material som ska skickas in till FI när jag orkar sammanställa ett riktigt snyggt PDF-kompendium.
Senast redigerad av stockcock 2020-11-18 kl. 23:01.
Citera
2020-11-19, 00:00
Medlem
Det här forumet är precis som gamla Klassikern med Killing gänget ” Fyra nyanser av Brunt” Helt sanslöst dumma inlägg hela tiden , Klart underhållande iaf 🤣
Citera
2020-11-19, 00:01
Medlem
Ser samma tendens i SynAct som jag sett i SCOL senaste månaderna, det går sakta ner vecka för vecka. I SCOLs fall har det varit brutal kursmanipulation ett längre tag och nu senaste veckan tack vare emissionen, ingen aning om det beror på manipulation i SynActs fall eller inte. Ägde SynAct innan men sålde av efter förra PM då jag läste runt lite på deras Discord och folk saknade helt och hållet verklighetsperspektiv där inne.

Samma personer som sitter och hypar bolaget dag efter dag där inne och de sitter och skrattar åt andra bolag och anser att SynAct är det enda bolaget med potential på sin marknad.
Citera
2020-11-19, 00:20
Medlem
Citat från Stockcock
Gå tillbaka lite i tiden i ditt sök så ser du. Sedan kan det ju varit en person bakom flera Twitter-konton. Försvann en del konton efter FI hade utredning sent i somras.

Du är rolig du , gå tillbaka och sök på raderade konton 😂🤣
Citera
2020-11-19, 00:35
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tickan111
Citat från Stockcock
Gå tillbaka lite i tiden i ditt sök så ser du. Sedan kan det ju varit en person bakom flera Twitter-konton. Försvann en del konton efter FI hade utredning sent i somras.

Du är rolig du , gå tillbaka och sök på raderade konton 😂🤣

Tror Herr Raketforskare glömde citationstecken.
Citera
2020-11-19, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Tror Herr Raketforskare glömde citationstecken.
Kan du förklara lite mer ingående rörande hur denna ''pump och dump'' har gått till? Det har trots allt gått en hel del volymer under det senaste halvåret.

Sett dig skriva en hel del tvivelaktiga inlägg om Monivent, Expres2ion, Klaria Pharma och Scandion Oncology där du själv pumpat och dumpat och efter din exit har du skrivit nedvärderande kommentarer om bolagen, precis som du nu även gjort i SynAct. För en månad sedan verkar du ha älskat SynAct, men efter din försäljning så börjar de negativa skriverierna.

Håll dig till de drogrelaterade forumen här på Flashback, sett dina komiska inlägg där. Glöm inte en grej, dra upp gardinen, det finns ett liv utanför Flashback och utanför ditt pojkrum.
Citera
2020-11-19, 20:45
Medlem
skitstugans avatar
Nu är det bekräftat. Finnansinspektionen inkopplad. Jag har personligen hört av mig och många andra vet jag har hört av sig till FI. FI säger att aktien har varit under bevakning under en tid nu.

Till er som hållit på med en massa skit, märk väl att jag inte ljög när jag sa att det finns bottar som loggar allting. Att admin sitter och raderar inlägg hjälper inte.

Lycka till era jävla svin.

Svettigt nu va? Jävla äckel. Det finns en anledning till att det ni hållit på med är olagligt.

Jag med kamrater har också sett till att ta backups på twittrar, forumsinlägg och annat utanför discorden.

Stockcock kan också trösta sig med att hen hade rätt från början. Jag började ana oråd efter att kursen sjönk efter PM:et.

Kursen förväntas stabilisera sig nu. Var den hamnar tänker jag inte gissa på, men det bör inte ha någon betydelse på lång sikt.

Någon har också försökt att ta ner mina screenshots på discorden i det här inlägget: (FB) SynAct Pharma - SYNACT

Jag har fått tjafsa med admins på imgbb, någon hade aktivt kontaktat dem via mail om att ta bort dessa shots. Ta gärna backup av shotsen. Jag han aldrig shotta mer innan jag blev bannad från discorden. Försvinner de så vet ni varför.

Hoppas det är jävligt hårda straff på skiten.

Beklagar för de som eventuellt förlorat en massa pengar på dem och grattis till dem som köpt en manipulerad kurs antar jag.

En handfull suspekta konton har varit här i tråden och kommenterat också.

Vi kommer inte att se något mer utav dem, för nu vet vi att de vet att de är under bevakning. De läser på discorden och vet att väldigt många hört av sig till FI. Plötsligt slutade då alla skumma transaktioner.

Åter igen, dra åt helvete era jävla svin. Detta kommer att kosta er dyrt fattar ni väl. Livstids avstängning från handel med aktier. Fängelse är vanligt vid ekobrot. Hamna i brottsregistret. Böter (ni kommer bli fattiga). Eventuellt få pengar konfiskerade. Svårare att få jobb. Vidriga svin.

Känns som att tjafset är över nu för min del, för nu har FI tagit över bollen. Så vi får se om jag återvänder till flashback något mer.

Dessa troll har använt samma sociala konton för att manipulera AcuCort och vi ser också där stor förvirring kring kursen och exakt samma retorik: dumpad kurs till 6kr, lovord om 30-40 kr efter PM.... och så en discord så klart. Samma hackiga skumma dagskurva och plötsliga skumma ologiska trend nedåt efter rejäl uppgång på kort tid.

Ni sitter så jävla hårt i skiten. As.
Senast redigerad av skitstugan 2020-11-19 kl. 20:48.
Citera
2020-11-20, 00:35
Medlem
Jag fortsätter i alla fall att tro på SyAct.
Senast redigerad av Trxhobit 2020-11-20 kl. 00:50.
Citera
2020-11-20, 09:33
Medlem
Kirobas avatar
Många bolag plågas av märkliga kursrörelser och Finansinspektionen har troligen inget att sätta emot liksom övriga samhället under lång tid handfallet sett kriminell utveckling i form gäng. Som även rört sig i riktning "vita" aktiviteter även sociala systemen utsätts för bedrägerier.

Så ingen rök utan eld när algohandeln sätter igång och forumen flyttar in i slutna grupper där negativa åsikter bannlyses.

Men jag tror du får bättre genomslag med ett "vårdat" språk.
Citera
2020-11-20, 09:34
Medlem
stockcocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Klart man hade rätt från början. Förhoppningsvis har man nu bidragit lite med att spräcka pump and dump-ligans rektum.

Seriösa SynAct-ägare som varit naiva och betett sig hatiskt mot mig kan nu gå ner på knä och suga av mig.

Verkar fortfarande manipulerad och handlas idag i stället uppåt, troligen strategi efter dumpningen igår. Vilken soppa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in