• 1
  • 2
2020-11-20, 02:16
Medlem
karjus avatar
Att Macron - samtidigt som han sprang runt på Guadeloupe och smekte unga, svettiga afrikaner - planerat ett omfattande folkmord på muslimer på franskt territorium och därefter franska kolonier som Mali är nu bortom all tvivel. Den här lilla makaronen tog oss alla i sängen! Ta en titt på honom, just take a look at this crazy motherfucker:

https://c.files.bbci.co.uk/15DC9/pro...64085947-1.jpg

Personligen tror jag att det inte kommer att finnas kvar en enda muhammedan i Frankrike om fem år. Just nu sätter Macron press på dem för att få dem att acceptera "franska värderingar", men inom kort kommer mer strikta raslagar som förbjuder kristna att vara ihop med muslimer och sedan börjar kebabhaken brinna. Frankrike har planerat detta steg mot att bli en total stormakt riktigt klokt: först seglar de under radarn och babblar om "Liberté, égalité, fraternité" och får till och med självaste Tyskland att böja sig inför turken och acceptera muslimska massvåldtäkter mot sin egen befolkning - men sedan ryter den lilla björnen plötsligt ifrån med en röst som får både Hitler och Mussolini att snegla nervöst åt sidorna! Med ens har Macron seglat om Trump i att vara den Fria Världens ledare och Karl Martels arvtagare som nu gör anspråk på titeln: Muslimutrotaren no. 1.!

Tror ni att detta kommer att innebära franska aggressioner mot europeiska grannar? Har tyskarna någonting att frukta av ett Frankrike på "killing mode"? Kommer Macron att anfalla Ryssland om fem år, efter att ha begravt muslimerna i Frankrike i ett par välvalda massgravar?
Citera
2020-11-20, 02:18
Medlem
Att han vill rensa i hemlandet och på deras territorium förstår jag man varför ska han börja dammsuga i andras skit? Är det för att inte alla europeer ska vilja flytta dit när de ser hur fint de har fått det? Verkar smartare att låta andra länder självdö genom immigrationen.
Citera
2020-11-20, 02:19
Medlem
chiliislifes avatar
Jag hoppas att Macron är en nationalist som vill skydda sitt land och folk före allt annat.
Citera
2020-11-20, 02:28
Medlem
AnythingGoess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Jag hoppas att Macron är en nationalist som vill skydda sitt land och folk före allt annat.

Kul att se att det finns krut i fransmännen!
Citera
2020-11-20, 02:31
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Att Macron - samtidigt som han sprang runt på Guadeloupe och smekte unga, svettiga afrikaner - planerat ett omfattande folkmord på muslimer på franskt territorium och därefter franska kolonier som Mali är nu bortom all tvivel. Den här lilla makaronen tog oss alla i sängen! Ta en titt på honom, just take a look at this crazy motherfucker:

Personligen tror jag att det inte kommer att finnas kvar en enda muhammedan i Frankrike om fem år. Just nu sätter Macron press på dem för att få dem att acceptera "franska värderingar", men inom kort kommer mer strikta raslagar som förbjuder kristna att vara ihop med muslimer och sedan börjar kebabhaken brinna. Frankrike har planerat detta steg mot att bli en total stormakt riktigt klokt: först seglar de under radarn och babblar om "Liberté, égalité, fraternité" och får till och med självaste Tyskland att böja sig inför turken och acceptera muslimska massvåldtäkter mot sin egen befolkning - men sedan ryter den lilla björnen plötsligt ifrån med en röst som får både Hitler och Mussolini att snegla nervöst åt sidorna! Med ens har Macron seglat om Trump i att vara den Fria Världens ledare och Karl Martels arvtagare som nu gör anspråk på titeln: Muslimutrotaren no. 1.!

Tror ni att detta kommer att innebära franska aggressioner mot europeiska grannar? Har tyskarna någonting att frukta av ett Frankrike på "killing mode"? Kommer Macron att anfalla Ryssland om fem år, efter att ha begravt muslimerna i Frankrike i ett par välvalda massgravar?

Man kan alltid hoppas!

Mest troligt inte. Det alla har missat är att Muslimer accepterar inget annat än Islam. Vilket leder till nästa steg. Man MÅSTE göra sig av med dom.

Du vet att asyl inte bara innebär frihet att göra vad man vill? Länder har fortfarande lagar och seder. Som Muslimer vägrar anpassa sig till. Även fast de redan har accepterat att anpassa sig.

Så egentligen kan man säga att Europas muslimer brutit sin del av sin asyl.
Då BORDE dom åka ut med huvudet före. Inga konstigheter. Det är inte deras länder. Dom är där pga. vissa människors välvilja, gör slut på den välviljan(vilket muslimer är extremt bra på) så tröttnar folk tillslut.

Sen att vänsterdårar kommer förstora upp, hitta på och ljuga behövs egentligen ingen anledning till.
Dom gör det även om inget händer i världen.
Citera
2020-11-20, 02:33
Medlem
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Att han vill rensa i hemlandet och på deras territorium förstår jag man varför ska han börja dammsuga i andras skit? Är det för att inte alla europeer ska vilja flytta dit när de ser hur fint de har fått det? Verkar smartare att låta andra länder självdö genom immigrationen.

Ja, jag vet inte om "varför?", men det är bara så det ofta blir. Macron får kanske storhetsvansinne och beslutar sig för att skapa ett Storfrankrike som innefattar delar av Ryssland?
Citera
2020-11-20, 02:37
Medlem
karjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Man kan alltid hoppas!

Mest troligt inte. Det alla har missat är att Muslimer accepterar inget annat än Islam. Vilket leder till nästa steg. Man MÅSTE göra sig av med dom.

Du vet att asyl inte bara innebär frihet att göra vad man vill? Länder har fortfarande lagar och seder. Som Muslimer vägrar anpassa sig till. Även fast de redan har accepterat att anpassa sig.

Så egentligen kan man säga att Europas muslimer brutit sin del av sin asyl.
Då BORDE dom åka ut med huvudet före. Inga konstigheter. Det är inte deras länder. Dom är där pga. vissa människors välvilja, gör slut på den välviljan(vilket muslimer är extremt bra på) så tröttnar folk tillslut.

Sen att vänsterdårar kommer förstora upp, hitta på och ljuga behövs egentligen ingen anledning till.
Dom gör det även om inget händer i världen.

Hur har jag missat att "Muslimer accepterar inget annat än Islam"? Det är ju den tesen jag utgår ifrån i min trådstart: annars skulle ju inte Macron (reborn as Hitler) gå så hårt emot dem? Det är också därför Macron nu börjar med att sätta press på muhammedanerna genom att förmå dem att godta franska "republikanska värderingar", vilket han givetvis vet kommer att misslyckas. Det är ett steg i ett spel som kommer att leda till shackmatt - till nackdel för Allahs kompanjoner.
Citera
2020-11-20, 02:47
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Hur har jag missat att "Muslimer accepterar inget annat än Islam"? Det är ju den tesen jag utgår ifrån i min trådstart: annars skulle ju inte Macron (reborn as Hitler) gå så hårt emot dem? Det är också därför Macron nu börjar med att sätta press på muhammedanerna genom att förmå dem att godta franska "republikanska värderingar", vilket han givetvis vet kommer att misslyckas. Det är ett steg i ett spel som kommer att leda till shackmatt - till nackdel för Allahs kompanjoner.

Saken är ju den att i och med sin asyl har de redan accepterat franska lagar och regler... rent juridiskt fungerar det så eller ja det har urvattnats senaste åren. Men det gällde en gång i tiden.

Men det är ju bara för muhammedanerna att säga att dom accepterar detta, men inte kan detaljstyra människor. Med glimten i ögat såklart.

Dom gör ju JÄMT så. Säger rätt saker offentligt en liten stund, sen bakom stängda dörrar gör de tvärt om.

Är muslimerna väl här finns det som sagt bara ett sätt dom förstår för att driva iväg dom, våld.

Sen ser jag ingen koppling till hitler whatsoever. Men det var långt före min tid och om det finns gott om något så är det lögner.

Knappast så att Tysklands Judar höll på som muslimerna i Europa. Våldtäkter, halshuggningar, tortera djur, barn, gamla.
Samtidigt som hela samhället och rättsapparaten skyddade förövarna och demoniserade all kritik.

Och om det VAR så, ja då gjorde Hitler rätt. Precis som våra ledare hade gjort rätt om dom körde ut muslimerna. Och en del andra när vi ändå är på ämnet mördare, barnmördare och sådan trevlig import.
Citera
2020-11-20, 03:02
Medlem
Citat:

Det är presidentval i Frankrike nästa år. Fransmännen är precis som svenskarna inte alls särskilt förtjusta i att regimen massimporterat muslimer och annat löske. För att ge sken av att ha åtminstone ett uns av demokratisk legitimitet behöver Macron spela på detta folkliga missnöje och försöka framstå som en motståndare till det förräderi som han själv är del av (i Sverige ser vi samma sak från M och KD). Att fransmän (och svenskar) låter sig luras av dessa bondfångare är rent ut sagt ynkligt. Men, hjärntvättas man av "fri, oberoende media" så... Tja, vad ska man säga egentligen?
Citera
2020-11-20, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife

Det är han definitivt inte. Han är en globalist som har arbetat för Rothschild.

Dessa globalister gillar egentligen inte muslimer, men har använt dem som ett verktyg för att splittra befolkningen. Söndra och härska.

Nu verkar makaronen anse att det räcker med muslimer i Frankrike. Frankrike är redan ett splittrat, mångkulturellt och mångetniskt shithole country.
Citera
2020-11-20, 03:11
Medlem
Hinttiaanis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Dessa globalister gillar egentligen inte muslimer, men har använt dem som ett verktyg för att splittra befolkningen. Söndra och härska.

Nu verkar makaronen anse att det räcker med muslimer i Frankrike. Frankrike är redan ett splittrat, mångkulturellt och mångetniskt shithole country.

Jag trodde inte att Frankrike var det tills jag var i Calais och min flickvän höll på att bli våldtagen i toaletten på ett "shoppingcenter". Fyfan vilket pack som driver runt där och fyfan vilka fega jävlar fransmännen där var som knappt vågare lyssna på vad jag hade att berätta!
Citera
2020-11-20, 03:25
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen

Ok det är synd att han är globalist men bra att han vill ta bort muslimerna en gång för alla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in