2020-11-20, 02:05
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
Sult?

Ja, jag tänkte lite annorlunda men inte säker på att det hade råd med hundmat
Citera
2020-11-20, 02:07
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Ja, jag tänkte lite annorlunda men inte säker på att det hade råd med hundmat

Husse åt kanske upp maten hans?
;-)
Citera
2020-11-20, 02:11
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Nei, det er ikke sikkert hva barna egentlig mener. Tom Hagen instruerer sikkert Kihle også. Tom Hagen uttaler seg gjerne på vegne av alle i familien.

Slik han har uttalt seg på vegne av AEH. Om et godt ekteskap. At Tom Hagen liker å gi bort, men at AEH ikke var interessert i penger og status. Osv osv.

Mange avslørende uttalelser fra Tom Hagen selv, etter at han lot seg intervjue på NRK, og etterpå følger han nå opp med selv å svare på spørsmål fra NRK.

Ja kan inte säga att jag ser en man som inte vill ha uppmärksamhet nu ...
Jag kommenterade allt detta i juni / juli TH har också tidigare använt media till sin fördel och tydligt att han inte undanhåller sig uppmärksamhet när det finns anledning till det....
Citera
2020-11-20, 02:12
Medlem
Citat:
Medhjälparen...? Kanske de syr in sonen ett tag. Och bikkje?

Skulle jag gissa så får han en jul till i frihet, men det kanske blir nån ledarsida som yttrar sig efter detta? Eller nåt annat. Den som lever får se.

Julstämning, heter det ju annars.

Nei, jeg tror ikke sønnen er medhjelper. Kanskje Tom Hagen har skremt sønnen til å lyve, truet sønnen med at han må vitne om at AEH var i live 09:14 fordi sønnen ellers risikerer å bli mistenkt for drap eller bortføring pga de facebook-greiene med To Kill a Mockinbird, mulig forbindelse til RU, osv osv.

Kanskje VO er en mulig medhjelperkandidat? Hun har vist at hun greier å holde tett. Om det skulle være noe i at de to drar på hytteturer sammen da. Eller hvem det nå er som har hjulpet han.

Det er vanskelig å spå om når en pågripelse kan komme. Men det er ikke bra at han går omkring fritt.
Citera
2020-11-20, 02:17
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Husse åt kanske upp maten hans?
;-)

Ja det är en bra teori hehe...
doggy i pizza och kebab, många av oss har ätit det på tvivelaktiga pizzaplatser, säkert inte dåligt när en vet om det heller
Citera
2020-11-20, 02:21
Medlem
Citat:
Ja kan inte säga att jag ser en man som inte vill ha uppmärksamhet nu ...
Jag kommenterade allt detta i juni / juli TH har också tidigare använt media till sin fördel och tydligt att han inte undanhåller sig uppmärksamhet när det finns anledning till det....

Tror Tom Hagen at han kan forsvare seg bedre enn hva Svein Holden gjør?

Svein Holden har bevisst holdt TH vekke fra direkte eksponering i mediene. Det er nå lett å forstå hvorfor.

Jeg tror ikke Svein Holden vil forlate klienten sin, men det kan hende at Tom Hagen kommer til å sparke advokaten sin.

Som du sier, han er ikke beskjeden og usikker og ubekvem med medieopptreden. Det ser ut som om han liker å ta plass, og å få den oppmerksomheten han mener han fortjener.
Citera
2020-11-20, 02:23
Medlem
TH med litt spesiell humor.

Jeg vil ikke feire bryllupsdag med deg.

Humor slutt.
Citera
2020-11-20, 02:42
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Tror Tom Hagen at han kan forsvare seg bedre enn hva Svein Holden gjør?

Svein Holden har bevisst holdt TH vekke fra direkte eksponering i mediene. Det er nå lett å forstå hvorfor.

Jeg tror ikke Svein Holden vil forlate klienten sin, men det kan hende at Tom Hagen kommer til å sparke advokaten sin.

Som du sier, han er ikke beskjeden og usikker og ubekvem med medieopptreden. Det ser ut som om han liker å ta plass, og å få den oppmerksomheten han mener han fortjener.

Jag tror inte heller att SH vill lämna sin klient, men om TH`s mediestrategi fortsätter som den senaste månaden kan SH snart låta TH hitta en ny innan det går utöver SH själv...
TH har allt en advokat som har varit tvungen att gå ut i media för att säga att han inte gjorde jobbet, det kan finnas fler framåt...

hans nya mediestrategi, när saker inte går hans väg...
ingen rådgivare skulle låta TH prata ocensurerad med media, ingen chans...
Åh SH borde inte göra det heller...

han gillar uppmärksamheten, om han inte trivdes hade han inte heller sökt efter media, han klarade sig utan media i 2 år i det här fallet och han kunde hitta alternativ nu också, han gillar uppmärksamheten som fan och...
Citera
2020-11-20, 02:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
TH med litt spesiell humor.

Jeg vil ikke feire bryllupsdag med deg.

Humor slutt.

ja tror inte att det blir nästa års humorvåg
Citera
2020-11-20, 02:51
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Nei, jeg tror ikke sønnen er medhjelper. Kanskje Tom Hagen har skremt sønnen til å lyve, truet sønnen med at han må vitne om at AEH var i live 09:14 fordi sønnen ellers risikerer å bli mistenkt for drap eller bortføring pga de facebook-greiene med To Kill a Mockinbird, mulig forbindelse til RU, osv osv.

Kanskje VO er en mulig medhjelperkandidat? Hun har vist at hun greier å holde tett. Om det skulle være noe i at de to drar på hytteturer sammen da. Eller hvem det nå er som har hjulpet han.

Det er vanskelig å spå om når en pågripelse kan komme. Men det er ikke bra at han går omkring fritt.

Vegard Olvang? Vegard Ølvogn? Veronica Orderud?

De kan nog hota med att sy in sonen för sakens skull. Likt med RU. Finns det oklarheter så gör det. Rimligt tvivel. Det är kutym här hemma. Ska brottet ha begåtts den 31/11 så finns det ännu några att lugga skulle jag säga. Maestro hinner kanske inte hjem på förmiddagen.

Sy gärna in Veonica Orderud vad mig anbelangar. Får man säga så? Låt vara att norrmän har sista tjing på den. Fy Fabian.

Nä sett till de röda ögonen i soffan där så bör han nog inte gå lös länge till. Jag kan tänka mig fler skäl.

Jag har noterat att jag har börjat skriva inlägg som jag sen raderar istället för att publicera. Detta var inte ett sådant tillfälle.
Senast redigerad av Lonnrot 2020-11-20 kl. 02:57.
Citera
2020-11-20, 02:56
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
ja tror inte att det blir nästa års humorvåg

Årets julklapp, kanske.

Vi har stormkök, ni har otrevliga sms...
Citera
2020-11-20, 02:58
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Årets julklapp, kanske.

Vi har stormkök, ni har otrevliga sms...

Ja inte dåligt just det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in