2020-11-20, 00:37
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er helt fryktelig hvordan han uttaler seg. Hva tror du at SH mener om at TH nå svarer mediene på direkten selv. Jeg kan ikke tenke meg at TH har fått uttalelsen sin godkjent av SH.

Jeg synes vi må være litt snille med, eller ihvertfall avventende mot, Gard Lier, AEHs bistandsadvokat.

Hvis TH blir dømt for å ha drept AEH 31. oktober 2018, vil barna, AEHs livsarvinger, indirekte bli hans klienter. Blir TH dømt skal fellesboet gjøres opp per drapstidspunkt. Jeg håper Gard Lier vil gå for 50% av alle verdier til AEH. Barna vil deretter arve hennes del av boet. Og slippe fri fra sin far.

Jag vill tro att SH inte får sova ikväll, inte lätt att ha en klient som förstör en advokats jobb före åtalet...
inte lätt att sitta i domstolen för att förklara att TH letade efter om det fanns några nya regler kring skilsmässa eftersom ett par av hans vänner skulle skilja sig, eller en annan berättelse av något slag som gör det där ofarligt, när han berättade för alla som ville höra att det var AEH som letade efter fakta om skilsmässa...
för att inte glömma att detta är bra gjort av någon som undviker uppmärksamhet som pesten...
Citera
2020-11-20, 01:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag vill tro att SH inte får sova ikväll, inte lätt att ha en klient som förstör en advokats jobb före åtalet...
inte lätt att sitta i domstolen för att förklara att TH letade efter om det fanns några nya regler kring skilsmässa eftersom ett par av hans vänner skulle skilja sig, eller en annan berättelse av något slag som gör det där ofarligt, när han berättade för alla som ville höra att det var AEH som letade efter fakta om skilsmässa...
för att inte glömma att detta är bra gjort av någon som undviker uppmärksamhet som pesten...
sh har tidligere uttalt en rekke ting i media som nå slår tilbake mot th. Nå dekker han seg edelt bak taushetsplikten. Tror sh og th begynner å få et litt anstrengt forhold. Må Elden overta «stafettpinen». Jeg er egentlig mest overrasket over bistandsadvokatenes uttalelser. De fremstår som forsvarsadvokater, særlig kihle. Egentlig svært merkelig.
Senast redigerad av LH07 2020-11-20 kl. 01:28.
Citera
2020-11-20, 01:24
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
sh har tidligere uttalt en rekke ting i media som nå slår tilbake mot th. Nå dekker han seg edelt bak taushetsplikten. Tror sh og th begynner å få et litt anstrengt forhold. Må Elden må overta «stafettpinen». Jeg er egentlig mest overrasket over bistandsadvokatenes uttalelser. De fremstår som forsvarsadvokater, særlig kihle. Egentlig svært merkelig.

Ja, men det finns många som kan ha sin egen agenda i det här fallet, båda biståndsadvokaterna kanske vill flyta på ärendet för att bli en "kändisadvokat" och få ett hopp på karriärstegen...
Men när tror du att advokatbyte sker då?
Jag vet inte om det blir Elden, jag skulle vilja tro att Laila Anita Bertheussen ingår i TH`s bedömning av en ny advokat, men kan vara någon okänd och...
Citera
2020-11-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lonnrot
”Det kan inte bli vaerre”, som nån uttryckte det. ;-)

Men det kan det ju faktiskt...

Ja, det er bare å slippe til TH på direkten, så avslører han seg selv.

Dette har nok politiet erfart over lang tid.

Men det er bra, og det er på tide. Kanskje han blir tatt før jul allikevel. Og jeg tror at neste gang han blir arrestert, tar de medhjelperen samtidig.

Citat:

Ja, jeg synes det er interessant at Tom Hagen nå snakker direkte med journalister selv.

Og jeg tror det øker sjansen for en snarlig ny pågripelse. Det er ikke bra at han får gå fritt omkring.

"Alle" unntatt TH og barna forstår at det er han som står bak. Hva barna egentlig mener er ikke så godt å si, jeg har lenge sett det slik at TH skyver både barn og barnebarn foran seg. Det er så stygt gjort at det nesten ikke er til å tro

Både politi og medier må vise all mulig hensyn overfor de uskyldige som har mistet mor og mormor. Det er jo trist for familien å oppleve dette.

Men saken er oppklart, vi vet alle hvem som er skyldig. Det gjenstår å se om politiet greier å stable på beina tilstrekkelig med beviser, slik at han får sin straff.
Senast redigerad av kornblomst 2020-11-20 kl. 01:48. Anledning: skrivefeil
Citera
2020-11-20, 01:40
Medlem
Citat:
Ja, men det finns många som kan ha sin egen agenda i det här fallet, båda biståndsadvokaterna kanske vill flyta på ärendet för att bli en "kändisadvokat" och få ett hopp på karriärstegen...
Men när tror du att advokatbyte sker då?
Jag vet inte om det blir Elden, jag skulle vilja tro att Laila Anita Bertheussen ingår i TH`s bedömning av en ny advokat, men kan vara någon okänd och...
du sier noe. Elden betyr sircus. Så lenge sh er nyttig idiot for th. Mulig han tenker at sh er rette mann siden han ble løslatt fra varetekt, men det blir et mediakjør. Elden er mer erfaren til å takle dette. Samtidig er th forretningsmann og typiske strafferettsadvokater omgås vanekriminelle. Var jeg th ville jeg kanskje tenkt på noe ala vibe, cappelns advokat, eller en noe mer ukjent og erfaren i et større firma med politibakgrunn.
Citera
2020-11-20, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
Monster er rette ordet.
«I avhøret kommer det frem at Anne-Elisabeth Hagen da skal ha fortalt at Tom Hagen fikk henne til å skrive under på et papir for drøyt 20 år siden – og at dette papiret ville gjøre henne arveløs om hun forlot ham.»
vi ser et motiv her også. Binde henne til ekteskapet. Tålte ikke at hun ville ut.
Citera
2020-11-20, 01:52
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

Men det er bra, og det er på tide. Kanskje han blir tatt før jul allikevel. Og jeg tror at neste gang han blir arrestert, tar de medhjelperen samtidig.

Ja, jeg synes det er interessant at Tom Hagen nå snakker direkte med journalister selv.

Og jeg tror det øker sjansen for en snarlig ny pågripelse. Det er ikke bra at han får gå fritt omkring.

"Alle" unntatt TH og barna forstår at det er han som står bak. Hva barna egentlig mener er ikke så godt å si, jeg har lenge sett de slik at TH skyver både barn og barnebarn foran seg. Det er så stygt gjort at det nesten ikke er til å tro

Både politi og medier må vise all mulig hensyn overfor de uskyldige som har mistet mor og mormor. Det er jo trist for familien å oppleve dette.

Men saken er oppklart, vi vet alle hvem som er skyldig. Det gjenstår å se om politiet greier å stable på beina tilstrekkelig med beviser, slik at han får sin straff.

bra det här, men tror inte att det kommer mycket mer före jul...

det fetade:
det finns något där, inte alla barna kanske håller så mycket med pappa och biståndsadvokaten som det ser ut i media...
.
Citera
2020-11-20, 01:54
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:

"Alle" unntatt TH og barna forstår at det er han som står bak. Hva barna egentlig mener er ikke så godt å si, jeg har lenge sett det slik at TH skyver både barn og barnebarn foran seg. Det er så stygt gjort at det nesten ikke er til å tro

Medhjälparen...? Kanske de syr in sonen ett tag. Och bikkje?

Skulle jag gissa så får han en jul till i frihet, men det kanske blir nån ledarsida som yttrar sig efter detta? Eller nåt annat. Den som lever får se.

Julstämning, heter det ju annars.
Citera
2020-11-20, 01:55
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
du sier noe. Elden betyr sircus. Så lenge sh er nyttig idiot for th. Mulig han tenker at sh er rette mann siden han ble løslatt fra varetekt, men det blir et mediakjør. Elden er mer erfaren til å takle dette. Samtidig er th forretningsmann og typiske strafferettsadvokater omgås vanekriminelle. Var jeg th ville jeg kanskje tenkt på noe ala vibe, cappelns advokat, eller en noe mer ukjent og erfaren i et større firma med politibakgrunn.

det kan lika mycket vara SH som låter TH välja en ny advokat som att TH blir av med SH...
när vet jag inte men tycker att det helst händer tillsammans med en åtal...
Citera
2020-11-20, 01:57
Medlem
Nottelitens avatar
Någon som vet vad den tidigare hunden egentligen dog av?
Citera
2020-11-20, 02:02
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Någon som vet vad den tidigare hunden egentligen dog av?

Sult?
Citera
2020-11-20, 02:03
Medlem
Citat:
bra det här, men tror inte att det kommer mycket mer före jul...

det fetade:
det finns något där, inte alla barna kanske håller så mycket med pappa och biståndsadvokaten som det ser ut i media...
.

Nei, det er ikke sikkert hva barna egentlig mener. Tom Hagen instruerer sikkert Kihle også. Tom Hagen uttaler seg gjerne på vegne av alle i familien.

Slik han har uttalt seg på vegne av AEH. Om et godt ekteskap. At Tom Hagen liker å gi bort, men at AEH ikke var interessert i penger og status. Osv osv.

Mange avslørende uttalelser fra Tom Hagen selv, etter at han lot seg intervjue på NRK, og etterpå følger han nå opp med selv å svare på spørsmål fra NRK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in