Citat:
Ursprungligen postat av
Lonnrot
”Det kan inte bli vaerre”, som nån uttryckte det. ;-)
Men det kan det ju faktiskt...
Ja, det er bare å slippe til TH på direkten, så avslører han seg selv.
Dette har nok politiet erfart over lang tid.
Men det er bra, og det er på tide. Kanskje han blir tatt før jul allikevel. Og jeg tror at neste gang han blir arrestert, tar de medhjelperen samtidig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Notteliten
Jag vill tro att SH inte får sova ikväll, inte lätt att ha en klient som förstör en advokats jobb före åtalet...
inte lätt att sitta i domstolen för att förklara att TH letade efter om det fanns några nya regler kring skilsmässa eftersom ett par av hans vänner skulle skilja sig, eller en annan berättelse av något slag som gör det där ofarligt, när han berättade för alla som ville höra att det var AEH som letade efter fakta om skilsmässa...
för att inte glömma att detta är bra gjort av någon som undviker uppmärksamhet som pesten...
Ja, jeg synes det er interessant at Tom Hagen nå snakker direkte med journalister selv.
Og jeg tror det øker sjansen for en snarlig ny pågripelse. Det er ikke bra at han får gå fritt omkring.
"Alle" unntatt TH og barna forstår at det er han som står bak. Hva barna egentlig mener er ikke så godt å si, jeg har lenge sett det slik at TH skyver både barn og barnebarn foran seg. Det er så stygt gjort at det nesten ikke er til å tro
Både politi og medier må vise all mulig hensyn overfor de uskyldige som har mistet mor og mormor. Det er jo trist for familien å oppleve dette.
Men saken er oppklart, vi vet alle hvem som er skyldig. Det gjenstår å se om politiet greier å stable på beina tilstrekkelig med beviser, slik at han får sin straff.