2020-11-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kopphode
TH forsøker å bortforklare AEH's egne ord i SMSen til venninnen om at TH så på ekteskapet som bortkastet tid, ved å si at den var humoristisk ment.

Videre prøver han å bortforklare at AEH gråt i foreningen ved å påstå at hun gråt fordi hun skulle slutte, og fordi de hadde måttet avlive hunden året før. (Vitnene, som i motsetning til TH, faktisk var der da hun gråt sier at det var pga ekteskapet.)

NRK-artikkelen, der TH selv får komme med sine "forklaringer" er definitivt den mest avslørende.

Mon tro om SH inkluderer denne NRK-artikkelen, der TH selv ytrer seg, blant disse 10000 artiklene som han mener svartmaler hans klient?
Hørres ut som TH e fra ein aen planet.Han føle seg superior.Han tror adle oss andre kjøpe disse nesten barnslige svarene.Han undervurderer mannen i gatå.70 åringar i forening grine ikkje pga daue hund året før...hallo?
Citera
2020-11-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Det er en avisartikkel om forenkling TH viser til.

Ok, da misforstod jeg
Citera
2020-11-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det var selvsagt bare noe TH fant på i farta.
Korrekt. Som alle andre løgnere låner han litt sannhet her og der.

Dette googlesøket handler nok ikke om digitalisering av søknad, uansett. Mer følger i retten.
Senast redigerad av StonesThrow81 2020-11-19 kl. 23:39.
Citera
2020-11-19, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hva sa han i nrk intervjuet....

Han svarer i kjent «god dag mann økseskaft» stil.

https://www.nrk.no/norge/vitner-kontaktet-politiet-_-trodde-ikke-pa-at-anne-elisabeth-var-bortfort_-1.15252509
Citera
2020-11-19, 23:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
hva sa han i nrk intervjuet....
Jækla sjukt å skriva ner alle tankar i ei bok.Han e inni ein boks.Rettferdigheten hans må fram.
Citera
2020-11-19, 23:35
Medlem
Citat:
Ok, da misforstod jeg
for et lykkelig gift ektepar er vel ikke dette så viktig?
Citera
2020-11-19, 23:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinnUrlig
Jækla sjukt å skriva ner alle tankar i ei bok.Han e inni ein boks.Rettferdigheten hans må fram.
Han liker å gi bort ting, mens hun er totalt uinteressert i penger og status. Kan ikke bli et lykkligere ekteskap. 49 år bortkastet.
Citera
2020-11-19, 23:44
Medlem
Sløret faller.. Dette var leit og bekreftende. Godt de tar bladet fra munnen. Håper dette gir flere mot.
Citera
2020-11-19, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billiejean82
Sløret faller.. Dette var leit og bekreftende. Godt de tar bladet fra munnen. Håper dette gir flere mot.

Det var nok et tilsvar på TH`s intervju på NRK, de er lei av løgnene hans.
Citera
2020-11-20, 00:19
Medlem
Citat:
Det var nok et tilsvar på TH`s intervju på NRK, de er lei av løgnene hans.
Med noen års erfarng er det relativt enkelt å avsløre om noen snakker sant eller ikke. Problemet er å knytte det opp mot den konkrete handlingen bevismessig og utover enhver rimelig tvil. Vi vet alle at th lyger og nekter avhør fordi han er redd for å inkriminere seg selv. Motiv foreligger også. Det taler for skyld, men er ikke nok til å få han dømt. Her har Hamilkar helt rett. Han har dog kanskje en litt for akademisk tilnærming til disse spørsmålene eller jeg må forstå bedre svensk.
Citera
2020-11-20, 00:21
Medlem
Citat:
Men det var bra at vitnene tok bladet fra munnen og fortalte om AE`s sammenbrudd så alle forstår hvilket monster vi har med å gjøre.
Monster er rette ordet.
«I avhøret kommer det frem at Anne-Elisabeth Hagen da skal ha fortalt at Tom Hagen fikk henne til å skrive under på et papir for drøyt 20 år siden – og at dette papiret ville gjøre henne arveløs om hun forlot ham.»
Citera
2020-11-20, 00:29
Medlem
Lonnrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg er veldig glad for at (noen) vitner har gått til mediene med viktig informasjon.

Ja jeg er veldig glad for at vitner nå snakker og VG videreformidler avgjørende informasjon om motivet.

Tar med AEHs bistandsadvokat Gard Lier sin kommetar til VG.
"– Det antas å være svært belastende for Anne-Elisabeth Hagens nærmeste, at detaljer fra ekteskapet – og som de kanskje ikke selv kjenner til – blir publisert i media. Utover det vil jeg ikke kommentere detaljer i saken."
Det skjer ting i saken nå. Blant annet at Tom Hagen svarer på spørsmål fra NRK. Jeg lurer på hva forsvarer Svein Holden mener om at TH nå snakker direkte med mediene selv.

”Det kan inte bli vaerre”, som nån uttryckte det. ;-)

Men det kan det ju faktiskt...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in