2020-11-19, 23:12
Medlem
...
Senast redigerad av Ittno 2020-11-20 kl. 00:09.
Citera
2020-11-19, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Hans uttalelser til media er påfallende ja.
slik kihle uttaler seg begynner jeg nesten å tro på slettsnokens teori.....det er ikke til å tro.
Citera
2020-11-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ganske imponerende av TH å koble et anonymt googlesøk om skilsmisse fra noen år tilbake med en gammel avisartikkel, og samtidig huske at dette er hendelser fra samme tidspunkt i akkurat 2017.
Citera
2020-11-19, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Tror omdømmetapet også betyr noe for den godeste th. Nå slår det tilbake som en boomerang. Kun barna ser annerledes på dette. Hun har jo et kallenavn. Hevnen var kanskje ikke så søt.

Det er helt ufattelig at "barna" tar TH`s parti, lurer på om Brow fikk kalde føtter når han så familiens galskap.
Citera
2020-11-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
"På parets datamaskin fant politiet at det i 2017 hadde blitt gjort googlesøk om skilsmisse.
Undersøkte datamaskin.
Politiet mener datamaskinen i huset, hvor googlesøket ble gjort, i hovedsak er brukt av Anne-Elisabeth. Tom Hagen mener kona ikke ville ta ut separasjon.
– Sånn jeg husker det, sto det en sak i avisen, at det var en endring eller forenkling i skilsmisseprosessen, sier Hagen som mener dette kan være årsaken til googlesøket."

https://www.nrk.no/norge/vitner-kontaktet-politiet-_-trodde-ikke-pa-at-anne-elisabeth-var-bortfort_-1.15252509

Er det noen av dere som vet hvilken eventuell lovendring i forbindelse med separasjon og/eller skilsmisse som det kan ha stått om i avisene i 2017?
digital søknad?
Citera
2020-11-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Spent på lovendringene i 2017. Liker jus og finner ikke noe om dette. Ei heller gjør mitt kontaktnett som kan litt ekteskapsloven.

Det var selvsagt bare noe TH fant på i farta.
Citera
2020-11-19, 23:16
Medlem
Citat:
Spent på lovendringene i 2017. Liker jus og finner ikke noe om dette. Ei heller gjør mitt kontaktnett som kan litt ekteskapsloven.

Jeg finner denne fra Okt. 2016: https://www.aftenposten.no/norge/i/jjK3q/naa-kan-du-skille-deg-raskere-og-enklere-paa-nettet
Citera
2020-11-19, 23:19
Medlem
Citat:

Aftenposten 28. oktober 2016
Nå kan du skille deg raskere og enklere på nettet

Regjeringen har med innføringen av digital skilsmisse kommet enda et klikk nærmere målet om å forenkle hverdagen til det norske folk. Alle ektepar som ønsker å gå fra hverandre kan nå ved hjelp av et par tastetrykk søke om skilsmisse på nettet.
https://www.aftenposten.no/norge/i/jjK3q/naa-kan-du-skille-deg-raskere-og-enklere-paa-nettet
Citera
2020-11-19, 23:20
Medlem
Men det var bra at vitnene tok bladet fra munnen og fortalte om AE`s sammenbrudd så alle forstår hvilket monster vi har med å gjøre.
Citera
2020-11-19, 23:21
Medlem
Citat:
Aftenposten 28. oktober 2016
Nå kan du skille deg raskere og enklere på nettet

Regjeringen har med innføringen av digital skilsmisse kommet enda et klikk nærmere målet om å forenkle hverdagen til det norske folk. Alle ektepar som ønsker å gå fra hverandre kan nå ved hjelp av et par tastetrykk søke om skilsmisse på nettet.
https://www.aftenposten.no/norge/i/jjK3q/naa-kan-du-skille-deg-raskere-og-enklere-paa-nettet

Det er en forenkling og ikke en lovendring.
Citera
2020-11-19, 23:22
Medlem
Frem til nå har barna trodd på sin far, men med all info i dagens artikler så kan vi ikke være sikre på at de kjente til alt dette. Hvis de ikke er medskyldige så må de jo nå ha en mistanke... Det samme tenker jeg angående hans støttespillere, og hvis de alle var glad i AE så må de nå tenke sitt...

Får litt tanker tilbake til intervjuet med TH sine søsken som sa at man ikke måtte forhåndsdømme, men aldri kom med noen positive utalelser om sin bror. Litt som uskyldig til det motsatte er bevisst.

Har stor tro på at de klarer å løse saken.
Citera
2020-11-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er en forenkling og ikke en lovendring.

Det er en avisartikkel om forenkling TH viser til.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in