2020-11-19, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReedMe
Att han dödade henne för pengarna? Men hon trodde ju att hon bara skulle få 200 000? Var det värt att döda för?

Den ektepakten hadde blitt kjent ugyldig i en Norsk rett ved skilsmisse.
Citera
2020-11-19, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Det er sjokkerende. Tom Hagen svarer på spørsmål fra NRK.

Om vitnene som utgjør en forening, der AEH brøt sammen i gråt på et møte 9. oktober 2018:
"– Jeg har ikke blitt konfrontert med dette før nå. Det disse personene trolig ikke vet, er at hun skulle slutte i foreningen. Men hun gruet seg til å si det. Det kan ha gjort henne emosjonell. Hun ville bruke mer tid på barn, barnebarn og valpen. Valpen ga henne mye glede etter at vi måtte avlive den forrige hunden på våren dette året, noe hun tok tungt, sier Tom Hagen til NRK.
... hun skulle slutte i foreningen ... gruet seg til å si det ... ha gjort henne emosjonell ...

En rundt-grøten-kommentar. Resten er god dag mann økseskaft.
Totalt. Det oser av ondskap.

«– Snakket dere om skilsmisse eller separasjon i tiden rundt 2017?
– Det har aldri vært tema, sier Hagen.»
For hvordan gikk det med parten som ønsket skilsmisse da det ble et tema.
Visste forresten ikke at AEs bistandsadvokat var betalt for uttale seg på vegne av barna, og ikke AE. Hadde jeg var nordnorsk vet jeg hva jeg ville kalt ham.
Citera
2020-11-19, 21:49
Medlem
Niffys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno

Visste forresten ikke at AEs bistandsadvokat var betalt for uttale seg på vegne av barna, og ikke AE. Hadde jeg var nordnorsk vet jeg hva jeg ville kalt ham.

AEHs bistandsadvokat fremstår bare som en forlengelse av Holden og Kihle.....
Citera
2020-11-19, 21:52
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Hadde jeg var nordnorsk vet jeg hva jeg ville kalt ham.

Noe med hest?
Citera
2020-11-19, 21:54
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

bara lite statistik och information om skilsmässa bland vuxna :
https://www.vi.no/helse/derfor-skiller-vi-oss-etter-fylte-50/69584435
Citera
2020-11-19, 21:54
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Noe med hest?

Å Kuk ?
Senast redigerad av Notteliten 2020-11-19 kl. 21:57.
Citera
2020-11-19, 21:55
Medlem
ReedMes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Den ektepakten hadde blitt kjent ugyldig i en Norsk rett ved skilsmisse.
Om hon hade gått till rätten, ja. Men hon litade säkert på TH. Det hade räckt med att han sagt: Min advokat fixar papperna. Det är bara för dig att skriva under. Så skulle hon säkert ha gjort det.

Eller också kunde han ha sagt: Jag vill skiljas. Du får fem miljoner. Hon skulle säkert ha godtagit det. Då hade han sluppit den här fejk-kidnappningen och sluppit betala dom där tio miljonerna. Sen kunde hon ha fortsatt med att sitta barnvakt o laga söndagsmiddagar till familjen och hållit reda på alla födelsedagar medan han själv var ute och roade sig med annat....
Citera
Medlem
Citat:

Det er helt fryktelig hvordan han uttaler seg. Hva tror du at SH mener om at TH nå svarer mediene på direkten selv. Jeg kan ikke tenke meg at TH har fått uttalelsen sin godkjent av SH.

Jeg synes vi må være litt snille med, eller ihvertfall avventende mot, Gard Lier, AEHs bistandsadvokat.

Hvis TH blir dømt for å ha drept AEH 31. oktober 2018, vil barna, AEHs livsarvinger, indirekte bli hans klienter. Blir TH dømt skal fellesboet gjøres opp per drapstidspunkt. Jeg håper Gard Lier vil gå for 50% av alle verdier til AEH. Barna vil deretter arve hennes del av boet. Og slippe fri fra sin far.
Citera
Medlem
Sitat i fra NRK i kveld:

I Tom Hagens personlige notater fra 2016, som politiet er opptatt av, skal 70-åringen ha gitt uttrykk for at han og kona stod midt i en skilsmisse, og at han kunne tape mye penger.

...
Citera
2020-11-19, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Noe med hest?
Jepp 🤬🐎
Citera
2020-11-19, 21:57
Medlem
Citat:

Denne tråden har vært tristere enn toget de siste dagen, bare gammelt oppgulp og drittkasting.

Jeg holder fortsatt med SH som sier at det som skjer i mediene er systematisert svartmaling.

Som han også sier i VG i dag, er det mye som ikke er kommet frem som gir et helt annet virkelighetsbilde.

Jeg tenker at idiotpolitiet ikke greier, kanskje ikke en gang er interessert i, å oppklare saken. I stedet lekker de fra forhør med sladrekjerringer.
Citera
2020-11-19, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niffy
AEHs bistandsadvokat fremstår bare som en forlengelse av Holden og Kihle.....

Hans uttalelser til media er påfallende ja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in