2020-11-19, 20:37
Medlem
Hoppas hennes assistent blir "större" än henne på sociala medier
Citera
2020-11-19, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalejdoskopet
Är det bara jag eller har något hänt med hennes ansikte, det ser liksom svullet ut och har tappat dragen. Är det hennes fillers som vandrat ner i kinderna? Scary business.
För mycket smink lager på lager..får väl hyn att åldras i förtid.
Citera
2020-11-19, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Jag hade ju använt min assistent till att just se till att så att kylen är full, det finns gott om muggpapper och så vidare. Inte som kompis, såna har jag alldeles gratis.

Hon behöver sorgligt nog köpa sig kompisar verkar det som. Hon blev lack när assistenten pratade om att säga upp sig en gång. Verkade ta det personligt och lät som hon trodde hon skulle vara hennes assistent hela sitt liv.
Citera
2020-11-19, 21:15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yottameter
Hon behöver sorgligt nog köpa sig kompisar verkar det som. Hon blev lack när assistenten pratade om att säga upp sig en gång. Verkade ta det personligt och lät som hon trodde hon skulle vara hennes assistent hela sitt liv.
Likt så många andra influencers så borde Bianca ta och jobba lite med sitt inre och inte bara sitt yttre.
Citera
2020-11-19, 21:16
Medlem
Citat:
Likt så många andra influencers så borde Bianca ta och jobba lite med sitt inre och inte bara sitt yttre.

Verkligen. Hon har en svart själ fylld av avundsjuka, osäkerhet och egoism. Ingen trevlig människosort.
Citera
2020-11-19, 21:18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Verkligen. Hon har en svart själ fylld av avundsjuka, osäkerhet och egoism. Ingen trevlig människosort.
Framför allt så har hon fastnat i det träsket som heter "Att bry sig mer om vad främlingar på internet tycker än vad folk i ens fysiska närhet gör".
Citera
2020-11-19, 21:21
Medlem
Citat:
Framför allt så har hon fastnat i det träsket som heter "Att bry sig mer om vad främlingar på internet tycker än vad folk i ens fysiska närhet gör".

Ja. Hon spenderar det mesta av sin vakna tid att oroa sig över åsikter om henne. Inte konstigt att hon utvecklade bulimi.
Citera
2020-11-19, 21:24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ja. Hon spenderar det mesta av sin vakna tid att oroa sig över åsikter om henne. Inte konstigt att hon utvecklade bulimi.
På det stora hela så beter hon sig alltså som vilken tonårsbrud som helst.
Citera
2020-11-19, 21:25
Medlem
Citat:
På det stora hela så beter hon sig alltså som vilken tonårsbrud som helst.

Typ så. Bara att hon inte är tonåring längre.
Citera
2020-11-19, 21:32
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Typ så. Bara att hon inte är tonåring längre.
Näe, men hon är brud som har vuxit upp i en brudvärld och förmodligen räkmackat lite på att vara Pernilla Wahlgrens dotter redan i skolan. Hon har helt enkelt inte behövt face the music.
Citera
2020-11-19, 21:34
Medlem
Citat:
Näe, men hon är brud som har vuxit upp i en brudvärld och förmodligen räkmackat lite på att vara Pernilla Wahlgrens dotter redan i skolan. Hon har helt enkelt inte behövt face the music.

Är väl ungefär detta som gör att Phille inte vill ha ungar med henne. Han ser inte mamma-material. Ingen annan i hennes familj verkar heller göra det. Inte ens hon själv. Men hon tror att barnet ska bli något sorts plåster som ordnar allt.
Citera
2020-11-19, 21:41
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Är väl ungefär detta som gör att Phille inte vill ha ungar med henne. Han ser inte mamma-material. Ingen annan i hennes familj verkar heller göra det. Inte ens hon själv. Men hon tror att barnet ska bli något sorts plåster som ordnar allt.
Jag tror inte att han ser så mycket material i henne alls. Men till skillnad från dom flesta andra i tråden så måste jag säga att jag uppskattade hans YT-kanal, eller i alla fall honom och hans sätt att vara framför kameran. Tror definitivt att han vet precis vad han håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in