2020-08-29, 15:16
Medlem
Är det bara jag eller har något hänt med hennes ansikte, det ser liksom svullet ut och har tappat dragen. Är det hennes fillers som vandrat ner i kinderna? Scary business.
Citera
2020-08-29, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalejdoskopet
Är det bara jag eller har något hänt med hennes ansikte, det ser liksom svullet ut och har tappat dragen. Är det hennes fillers som vandrat ner i kinderna? Scary business.

Nu kan jag inte säga att jag har sett detta (hur långt tillbaka tänker du att det har varit så?), men svullnad och vätskeansamling som bidrar till "plufsighet" är en väldigt vanlig följd av kräkningar/bulimi, så det skulle kunna vara en förklaring. Men jag hoppas för hennes skull att det, om något, beror på något annat. Ätstörningar är ett djävulskap som jag inte ens önskar min värsta fiende.
Citera
2020-08-30, 19:38
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Jag såg precis hennes senaste vlogg och där var hon svullen och hade blåmärken under ögonen.
Citera
2020-08-30, 19:48
Medlem
bralesss avatar
Noterat att det inte bara är felippe som är pisstrist. Hennes assistent/bästa vän Lovisa är även hon så tråkig så klockorna stannar. Noll personlighet. Ser dessutom ut som en morot.
Citera
2020-08-30, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av braless
Noterat att det inte bara är felippe som är pisstrist. Hennes assistent/bästa vän Lovisa är även hon så tråkig så klockorna stannar. Noll personlighet. Ser dessutom ut som en morot.

Upplever att Lovisa tänker väldigt mycket på sin image och därför blir väldigt stel framför kameran. Ändå känns de mer kompatibla än vad Alice och Bianca gjorde. Får känslan av att Bianca stör sig lite på så positiva människor som Alice. Något jag delar.
Citera
2020-08-30, 21:45
Medlem
Citat:
Upplever att Lovisa tänker väldigt mycket på sin image och därför blir väldigt stel framför kameran. Ändå känns de mer kompatibla än vad Alice och Bianca gjorde. Får känslan av att Bianca stör sig lite på så positiva människor som Alice. Något jag delar.

Jo båda är lite halvbittra och dryga men Lovisa är sjukt imagedriven som du säger och skulle säkert kunna spela ett spel för att få Bianca att gilla henne mer. Titta på förvandlingen från när hon anställdes: pratade tydlig norrköpingsdialekt och verkade allmänt osäker, nu är hon värsta biancakopian.
Citera
2020-09-03, 22:26
Medlem
swimmingpools avatar
Hur kommer det sig att Bianka Ingrosso är så rik? Säljer hon smink?

Är det för att hon har blivit känd för att hon har en känd mamma (och därmed är med i dokusåpan) och då följer massa unga tjejer henne på nätet och köper hennes smink?

Eller hur hänger det ihop? Jag försöker inte vara otrevlig, jag undrar bara.
Citera
2020-09-03, 22:35
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool

Är det för att hon har blivit känd för att hon har en känd mamma (och därmed är med i dokusåpan) och då följer massa unga tjejer henne på nätet och köper hennes smink?

Hon sålde sitt sminkföretag för 60 miljoner. Sen drar hennes YT-kanal in en del samt att hon gör samarbeten som genererar pengar.
Citera
2020-09-04, 07:33
Medlem
Haubits77Bs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mafouz
Mormor, dotter och barnbarnet Bianca.
Sorgligt med denna kändisbarntrend som
nu har nåt gränsen där man blir känd utan
att ha gjort nåt själv. Varför har hon inte utbildat
sig i drama, musik eller dans ELLER i vilket annat
yrke som helst. Sjuksköterska eller kallskänka...
Är hon inte intresserad av en egen yrkesidentitet?

Varför skulle hon.
Endast gråsossar bryr sig om yrkesidentiteter.
Citera
2020-09-04, 13:38
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool

Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hon sålde sitt sminkföretag för 60 miljoner. Sen drar hennes YT-kanal in en del samt att hon gör samarbeten som genererar pengar.

Exakt, sedan tjänade hon ju ett par miljoner på Caia redan innan hon sålde andelar i företaget. Ett samarbete på instagram och/eller youtube med Bianca kostar en hel del, sexsiffrigt. Bara hennes podcast som inte ens görs längre drog in ett par miljoner i senaste bokslutet. Wahlgrens värld gör hon inte heller gratis.
Citera
2020-09-05, 11:36
Medlem
526s avatar
Har jag fattat detta rätt?

Caia har köpt ut Bianca för 60mkr
Lovisa Worge har slutat som BI assistent och börjat jobba på Caia.
Är det inte risk att Bianca håller på att bli omseglad? Vad är hennes roll i Caia nu?
Citera
2020-09-05, 16:02
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 526
Har jag fattat detta rätt?

Caia har köpt ut Bianca för 60mkr
Lovisa Worge har slutat som BI assistent och börjat jobba på Caia.
Är det inte risk att Bianca håller på att bli omseglad? Vad är hennes roll i Caia nu?

Nej du har inte fattat det rätt. Caia har sålt vissa andelar av bolaget. Bianca är fortfarande ansiktet utåt och creative director. Hon får lön från Caia.
Vet inte exakt vad Lovisas titel på Caia är, men hon kommer jobba med marknadsföring, sociala medier och produktprover.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in