Vad som är intressant är att nämner att flera tusen som har dykt upp att rösta under valdagen har påstått redan har röstat fast de inte gjort det. Detta borde vara mycket enkelt att upptäcka och speciellt idag med internet borde folk klaga på det. Jag har misstänkt detta från början eftersom röstdeltagandet har skjutit i höjden i vissa delstater så det är löjligt.
Det måste finnas tusentals av dessa människor där spöken röstat åt dem.
För mycket tid läggs på värdeomdömen som "korrupta städer" och för lite på att presentera bevisen. Bevis i form av vittnen presenteras ju. Det hade varit mer effektfullt att låta bevisen tala för sig själva.
Du och jag ser inte samma problem skulle jag anta. Jag ser problemet som att ett demokratiskt val ifrågasätts av sittande president för att han förlorade och att det efter 16 dagar ännu inte är klart trots att den ifrågasättande sidan ännu inte presenterat bevis på motsatsen.
Det låter ju folk rösta utan ID. INga undetrskrifter. Döda har röstat. osv osv. Bara att räkna om och kolla varje röst.
Även om det som Rudy säger skulle vara sant så är det inget nytt som framkommer. Detta är påståenden som de har tagit upp flera gånger och som inte har lett till något. De måste ha tyngre bevisning om detta ska leda till något.
Tre observatörer ser i Detroit en lastbil komma med endast Biden röster. Är de bara dumma eller får man inte filma och fotografera där inne? Det jag blir förbannad på är bristen på foton när alla har kameror.
Vad som är intressant är att nämner att flera tusen som har dykt upp att rösta under valdagen har påstått redan har röstat fast de inte gjort det. Detta borde vara mycket enkelt att upptäcka och speciellt idag med internet borde folk klaga på det. Jag har misstänkt detta från början eftersom röstdeltagandet har skjutit i höjden i vissa delstater så det är löjligt.
Det måste finnas tusentals av dessa människor där spöken röstat åt dem.
Fast det finns många anledningar till att man måste rösta på det sättet
Some of the most common reasons to cast a provisional ballot include:
The voter's name does not appear on the electoral roll for the given precinct (polling place), because the voter is not registered to vote or is registered to vote elsewhere
The voter's eligibility cannot be established or has been challenged
The voter lacks a photo identification document (in jurisdictions that require one)
The voter requested to vote by absentee ballot but claims to have not received, or not cast, the absentee ballot
The voter's registration contains inaccurate or outdated information such as the wrong address or a misspelled name
In a closed primary (limited to members of a political party), the voter's party registration is listed incorrectly https://en.wikipedia.org/wiki/Provisional_ballot
Tre observatörer ser i Detroit en lastbil komma med endast Biden röster. Är de bara dumma eller får man inte filma och fotografera där inne? Det jag blir förbannad på är bristen på foton när alla har kameror.
Man får inte lov att filma eller fotografera i röstlokalerna.
Om man inte gillar valproceduren kan det ju vara en bra idé att jobba för att ändra den innan valet istället för att gnälla efter.
Nån källa som bekräftar att döda röstat? Han tagit upp flera ggr och motbevisats varje gång.
Det hjulet rullar långsamt men jag satsar på att Blockchain kommer ändra på detta.
Även om det som Rudy säger skulle vara sant så är det inget nytt som framkommer. Detta är påståenden som de har tagit upp flera gånger och som inte har lett till något. De måste ha tyngre bevisning om detta ska leda till något.
50000 som kommer till vallokalen i Pittsburg .och någon annan kommit och röstat..så har de 50000 vittnen. Stämmer detta är det omöjligt för Supreme Court att godta detta