Ojdå. Glömde att flashback hemsöks av imbecilla skräppostare som låter sin dumhet lysa igenom i till den grad att ordet "dumhet" måste definieras om. Att dessa individer får fria fötter att förstöra en legitim tråd är kanske inte en konspiration gentemot oss vanliga människor, men tydligt är att moderatorerna antingen inte vet någonting om ämnet, eller försvarar skräppostningen av helt andra anledningar och ideal. Vilka krafter som spelar in vill jag inte forska vidare i, utan jag eftersöker helt enkelt expertis inom området. Återigen högg jag mig i ryggen när jag letade efter denna i ett forum på flashback. Bara en massa fjortonåringar med skev livssyn...
Sam Lowry: Det där är en klassiker, rätt så overkill slagfjäder dock...
Jag vill bygga mig en fungerande .38 special och om det bara är att borra ur pipan(som är en originalpipa i samma ämne som 9mm pistolerna) och ladda med .38 kulor så gör jag det. Det fungerar enligt några på ett engelskt forum och av denna anledningen blev revolvrarna förbjudna i Storbritannien.
Ett annat sätt man kan göra är att ha kvar framdelen på lufpatronerna och ladda en tung .22 diabol i dessa och bakom ladda med 9mm blankskott(licensfria). Då behåller man räfflingen på pipan och borde få en sjuhelsikes kraft... för inte allt för höga gastryck ska byggas upp får man ta bort en del av det snabba krutet.
VAD SÄGS? ......om det finns någon som har den minsta insikt i ämnet(förutom Sam Lowry)