2020-11-19, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XrayCharles
Baka hashbrownies r allts att "tillverka knark". Efterblivna lagar, efterblivna journalister och nnu mer efterblivna snutjvlar som ens tar snt p allvar. Fyfan vad less jag blir. Jag skms ver mitt land. Om ingen politikerjvel har drivit igenom legalisering innan jag blir pensionr s kommer jag att flytta ifrn det hr landet och aldrig mer beska det.

Hoppas dom fr ett lindrigt straff.

Ls lite innan du gr in och kommenterar en massa bull-shit. Det gller inte enbart cannabis. Men du tycker kanske att man ska f ha sig ett litet tjack-kok hemma utan ngra som helst pfljder? Pee-brain.
Citera
2020-11-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av surferdudedude
Ls lite innan du gr in och kommenterar en massa bull-shit. Det gller inte enbart cannabis. Men du tycker kanske att man ska f ha sig ett litet tjack-kok hemma utan ngra som helst pfljder? Pee-brain.

Frsk inte stta ord i min mun. Jag r inte lika korkad som dina snutkollegor. (Lter som att du r snut eller har nra relation till en eftersom du tog s illa upp).

Jvla nolla! Du frtjnar noll uppmrksamhet egentligen MEN OKEJ;

Jag skiter vl i amfetamin frutom att det r frjvligt att lkemedelsbolag ska tjna miljarders miljarder p att deras kpta lkare skriver ut det till dagisbarn som rkar ha lite fr mycket energi. Ingen borde stoppa i sig giftet men eftersom folk i gemen r minst lika korkade som du r s kan jag vl hlla med om att amfetamin kan f vara det sista som legaliseras om du nu s grna vill veta min sikt om TJACK.

Jag kommenterade Aftonhorans hjrndda artikeln som fokuserade p hur hemskt det r att dom slde hash-brownies men korkad som du r s gick det ju inte in i din skalle.

Oj vad mycket text. Tvivlar p att du orkar lsa allt men kan ju avsluta med;

DRA T HELVETE.
Citera
2020-11-19, 01:14
Medlem
Citat:
Baka hashbrownies r allts att "tillverka knark". Efterblivna lagar, efterblivna journalister och nnu mer efterblivna snutjvlar som ens tar snt p allvar. Fyfan vad less jag blir. Jag skms ver mitt land. Om ingen politikerjvel har drivit igenom legalisering innan jag blir pensionr s kommer jag att flytta ifrn det hr landet och aldrig mer beska det.

Hoppas dom fr ett lindrigt straff.

Ja, man blir frbannad. Den hr utredningen lr inte ha varit gratis. Det r ett jvla gnll frn polisen att dom inte har tillrckligt med resurser, dom kanske ska brja med att prioritera riktiga brott som skadar mnniskor. Baka kakor=Knarktillverkare 😆
Citera
2020-11-19, 01:48
Medlem
tal vckt.

Citat:
De tre mnnen drev en narkotikafabrik p en mindre ort i ngermanland. Polisens nationella insatsstyrka slog till mot fastigheten dr narkotikahandeln och tillverkningen pgick.

Efter att har slt droger p ntet under fem rs tid talas de nu misstnkta fr grova narkotikabrott.

Det handlar om tre mn, en 41-ring och tv 37-ringar. Det r de tv sistnmnda som enligt klagaren legat bakom ett av de strsta sljarkontona p den numera nedslckta marknadsplatsen Flugsvamp2 p darknet.

Olika typer av droger
Frsljningen har framfrallt omfattat olika typer av narkotikaklassade tabletter men ven kokain, amfetamin och cannabis samt receptbelagda lkemedel, sger kammarklagare Emelie Kllfelt p Riksenheten mot internationell och organiserad brottslighet.

Stort konto p Darknet
Hon r njd med att kunna vcka tal eftersom de hr personerna ansvarat fr ett av de strsta sljarkontona p darknet.

De nu talade mnnen har inte bara slt utan ocks tillverkat preparat som de slt vidare.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...ramfors-atalas

Citat:
Vid polisens tillslag mot en fastighet i ngermanland avsljades en fullskalig knarkfabrik. Svl narkotika som omfattande tillverknings- och frpackningsutrustning hittades.

Men framtoningen av verksamheten gentemot kunderna r: Handgjort med krlek.

De tv mn frn ngermanland som misstnks fr sjlva framstllningen av olika slags narkotika i stor skala nekar till brott men bevisningen r besvrande fr dem.

Den 11 februari i r slog polisens nationella insatsstyrka till mot en fastighet p en mindre ort i ngermanland. Det visade sig vara en av tv fastigheter (den andra p en annan ort) dr framstllning av narkotiska preparat har skett i industriell skala i flera rs tid, i vart fall sedan juli 2015.

Citat:
Huset dr den huvudsakliga produktionen skett var ombyggt och frsett med hemliga utrymmen p bottenvningen dr verksamheten pgick. Bland annat hade tidigare drrppningar murats igen och en ny osynlig ingng skapats under trappan till vervningen som kunde fllas upp och ner nr personer och varor skulle in och ut frn fabriken.

Cementblandare och glassmaskiner
Knarkproduktionen i ngermanland har skett osedvanligt hantverksmssigt. Press, kross, cementblandare, stansverktyg och glassmaskiner ingick i den beslagtagna utrustningen.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...antverksprofil
Citera
2020-11-19, 01:52
Medlem
-Varfr fick dom hlla p i 5 r innan polisen skred till verket ?
Citera
2020-11-19, 03:41
Medlem
" Arbetsveckan brjar rra sig mot sitt slut men vi jobbar hrdare n ngonsin med att leverera den vitaste snn, skrev de i en chatt i februari 2020, som polisen lyckats avkryptera"

Vilken chat lyckades polisen avkryptera? Wickr?
Citera
2020-11-19, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejvidica
-Varfr fick dom hlla p i 5 r innan polisen skred till verket ?
Polisen har kollat historiken p darknet och kan drfr sga nr frsljningen troligtvis brjade.
De flesta svenska darknet sljare som har kt fast har gjort det p grund av klassiskt polisirt arbete i form av bevisprovokation. Polisen bestller, noterar poststmpel och utseende p brevet och stter sedan span p brevldor runt staden som breven skickas ifrn.
Dessa gossar har antagligen olika sorters brev men ocks mrkt dem med klistermrken...
Citera
2020-11-19, 05:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AM88
Polisen har kollat historiken p darknet och kan drfr sga nr frsljningen troligtvis brjade.
De flesta svenska darknet sljare som har kt fast har gjort det p grund av klassiskt polisirt arbete i form av bevisprovokation. Polisen bestller, noterar poststmpel och utseende p brevet och stter sedan span p brevldor runt staden som breven skickas ifrn.
Dessa gossar har antagligen olika sorters brev men ocks mrkt dem med klistermrken...

Gissar p ngonting liknande EncroChat eller liknande strre tal dr de slinker med p bevisdelning.
Citera
2020-11-19, 05:33
Moderator
v50s avatar
Trdar sammanfogade.
/ Moderator
Citera
2020-11-19, 06:04
Medlem
Grningsmnnen har skert flera miljoner liggandes efter r av frsljning, allt liggandes i krypto-plnbcker som bara de sjlva har tkomst till
Citera
2020-11-19, 10:20
Medlem
Slipsluders avatar
Ngon som har FUP:en?

Den verkar bara ges ut som papperskopia fr det ntta priset 5000 kronor..
Citera
2020-11-19, 10:41
Medlem
Citat:
Frsk inte stta ord i min mun. Jag r inte lika korkad som dina snutkollegor. (Lter som att du r snut eller har nra relation till en eftersom du tog s illa upp).

Jvla nolla! Du frtjnar noll uppmrksamhet egentligen MEN OKEJ;

Jag skiter vl i amfetamin frutom att det r frjvligt att lkemedelsbolag ska tjna miljarders miljarder p att deras kpta lkare skriver ut det till dagisbarn som rkar ha lite fr mycket energi. Ingen borde stoppa i sig giftet men eftersom folk i gemen r minst lika korkade som du r s kan jag vl hlla med om att amfetamin kan f vara det sista som legaliseras om du nu s grna vill veta min sikt om TJACK.

Jag kommenterade Aftonhorans hjrndda artikeln som fokuserade p hur hemskt det r att dom slde hash-brownies men korkad som du r s gick det ju inte in i din skalle.

Oj vad mycket text. Tvivlar p att du orkar lsa allt men kan ju avsluta med;

DRA T HELVETE.

Men ditt lgbegvade helvete, steppa upp ditt game! Du nmner hashbrownies, och att det r patetiskt att polisen tar det p allvar. Tillslaget huvudfokus var AMFETAMIN, sen att du r s pass lat och inte orkar stta dig in i texten, utan bara gr in och skriver en massa nonsens, kan inte jag r fr. Du nmner ocks att du skms ver ditt land. Vet du vad, vi skms ver dig ocks, helt otroligt mycket. Du sitter frmodligen dr med ditt fas3-bidrag samtidigt som du inte bidrar med ett skit till samhllet. Men att kalla poliser fr bde det ena och det andra, det gr bra. Nr folk bara frsker gra sitt jobb samtidigt som de frsker skapa lite ordning i samhllet. Och nej jag r inte polis, p tok fr dligt betalt, men jag tycker att de r riktiga hjltar som behver brottas med lgvattenmrken som dig dag in och dag ut.

Skriker lgutbildad wt om dig. Ta tag i din psykiska ohlsa innan ngon annan rkar ut fr dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in