Citat:
Ursprungligen postat av
XrayCharles
Frsk inte stta ord i min mun. Jag r inte lika korkad som dina snutkollegor. (Lter som att du r snut eller har nra relation till en eftersom du tog s illa upp).
Jvla nolla! Du frtjnar noll uppmrksamhet egentligen MEN OKEJ;
Jag skiter vl i amfetamin frutom att det r frjvligt att lkemedelsbolag ska tjna miljarders miljarder p att deras kpta lkare skriver ut det till dagisbarn som rkar ha lite fr mycket energi. Ingen borde stoppa i sig giftet men eftersom folk i gemen r minst lika korkade som du r s kan jag vl hlla med om att amfetamin kan f vara det sista som legaliseras om du nu s grna vill veta min sikt om TJACK.
Jag kommenterade Aftonhorans hjrndda artikeln som fokuserade p hur hemskt det r att dom slde hash-brownies men korkad som du r s gick det ju inte in i din skalle.
Oj vad mycket text. Tvivlar p att du orkar lsa allt men kan ju avsluta med;
DRA T HELVETE.
Men ditt lgbegvade helvete, steppa upp ditt game! Du nmner hashbrownies, och att det r patetiskt att polisen tar det p allvar. Tillslaget huvudfokus var AMFETAMIN, sen att du r s pass lat och inte orkar stta dig in i texten, utan bara gr in och skriver en massa nonsens, kan inte jag r fr. Du nmner ocks att du skms ver ditt land. Vet du vad, vi skms ver dig ocks, helt otroligt mycket. Du sitter frmodligen dr med ditt fas3-bidrag samtidigt som du inte bidrar med ett skit till samhllet. Men att kalla poliser fr bde det ena och det andra, det gr bra. Nr folk bara frsker gra sitt jobb samtidigt som de frsker skapa lite ordning i samhllet. Och nej jag r inte polis, p tok fr dligt betalt, men jag tycker att de r riktiga hjltar som behver brottas med lgvattenmrken som dig dag in och dag ut.
Skriker lgutbildad wt om dig. Ta tag i din psykiska ohlsa innan ngon annan rkar ut fr dig.