2020-11-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NyttKontoLL
Till alla som är nojiga över att det inte finns några mess. Tyvärr är inte gubbarna ekonomiskt oberoende. November, januari och februari veckan innan lön är sämsta på hela året. Om ni ska ta det lugnt och chilla är det bästa tiden.
Det känns ju självklart när du säger det. Jaja då får man ta vad som finns nu. Blev av med mitt andra jobb pga pandemi och hade hoppats kunna maxa detta nu, men då det får bli snåla tider nu ett tag!
2020-11-18, 22:24
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thetrashcanman
Känns ändå som det börjar lossna liiiite nu va? Fortfarande halvsegt men inte lika lång väntetid. Jag försöker vara positiv!
Kreditkorten åker väl fram, när dom har hållit sig i några dagar.
2020-11-18, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Kreditkorten åker väl fram, när dom har hållit sig i några dagar.

Pensionen hägrar nu. Den brukar ge en boost ett par dagar.
2020-11-19, 00:35
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Pensionen hägrar nu. Den brukar ge en boost ett par dagar.
Vi hoppas och nu har vi ju tid att lägga extra mycket kärlek åt loggboken. Eller hur?
2020-11-19, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Vi hoppas och nu har vi ju tid att lägga extra mycket kärlek åt loggboken. Eller hur?

Up to you
2020-11-19, 06:30
Medlem
Citat:
Up to you
coach när kmr bonus då
2020-11-19, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OrtenGrabb163
coach när kmr bonus då

Slut på bonusar nu, alla bara gnäller om att de inte fått sina bonusar så lika bra att sluta med dom.
2020-11-19, 13:48
Medlem
Suger det här finns inga meddelanden att svara på.
2020-11-19, 14:01
Medlem
JaredLetos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ingenmat123
Ja, och det spelar ingen roll. För att det inte ska vara bedrägeri så måste det framgå tydligt vad det handlar om och det är jag inte helt säker på om det gör varje gång. På deras största sida finns bland annat endast en liten text där de råder en att läsa igenom användaravtalet för att det finns fiktiva profiler. På de flesta andra sidor är det däremot mycket mer tydligt med en stor vit jävla ruta med svart text. Den kan man bara inte missa, alltså inget bedrägeri.
Det står längst ner på varje sida, men man får även en tydlig påminnelse innan man ska fylla på med krediter. Så det går inte att missa att det är fiktiva profiler och att det är "skoj för vuxna".
2020-11-19, 14:45
Medlem
intesomdetsyness avatar
Citat:
Slut på bonusar nu, alla bara gnäller om att de inte fått sina bonusar så lika bra att sluta med dom.

Om det kommer ett mail och det står "in och jobba det är en bonus", så ska man väl för fan få den med?

Är du coach på riktigt så är du fan under all kritik.
2020-11-19, 15:08
Medlem
Ni som far och flyger till texkings från JH, är ni inte oroliga för JHs blackops crew som kommer hunta er med en fet räkning där det står inklusive att du har brustit mot hedern i företaget samt satsens intresse för en främmande fiende och att du ska betala 50k? Detta kan bli vitt istället för rött om jag tänker utifrån gubbarnas perspektiv i chattbunkern
Senast redigerad av Xxrudeacidxx 2020-11-19 kl. 15:15.
2020-11-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xxrudeacidxx
Ni som far och flyger till texkings från JH, är ni inte oroliga för JHs blackops crew som kommer hunta er med en fet räkning där det står inklusive att du har brustit mot hedern i företaget samt satsens intresse för en främmande fiende och att du ska betala 50k? Detta kan bli vitt istället för rött om jag tänker utifrån gubbarnas perspektiv i chattbunkern

Skulle bara tacka och ta emot och använda det som toapapper inför nästa dassbesök. Papper är dyrt på min ort. Är det mejl? Direkt till skräpposten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in