2020-11-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Plan B är inbördeskrig.
Hoppet är det sista som överger en sann kommunist. Det spelar ingen roll om Demokraterna blir tagna med handen i syltburken. Att Georgia hittade tre minnes-stickor vid omräkning är svårt att bortförklara.
Svensk media tiger på samma sätt som de gjorde när Hunters dator dök upp. Det finns en dold agenda här, och den innefattar inte Trump i Vita huset.

Medias totala tystnad talar för att osäkerhet finns gällande valutgången. Vinner Trump den juridiska kampen så kan vi förvänta oss att han kommer utmålas som diktator. DN har redan lobbat för att Trump nu genomför en statskupp.
Antifa skulle gå bannanas om Trump utses som vinnare och våld skulle bryta ut. Proud boys m. fl. har hitintills varit väldigt återhållsamma och undvikt att generera martyrer för kommunist-sidan.
Demokraterna saknar våldskapital och kommer isåfall söka internationellt stöd.
Mediabilden kommer vara viktigare än vem av kandidaterna som fick flest röster. Ingen sida kan backa i det här läget. Vinnaren skriver historian som vanligt.

Tanken på att Sverige och Europa skulle komma till undsättning för Demokraterna/globalisterna får min mage att vrida sig.

Idag kan jag bära min MAGA-keps, imorgon kan den vara direkt olämplig att ha på huvudet så därför låter jag den ligga kvar i lådan.
Helt övertygad om att det är den linje man kör stenhårt på i media när det visar sig att Trump utses som segrare; Biden vann och Trump gjorde statskupp.
Trots att Biden fuskade och Trump vann enligt de lagar som råder i USA.

Aftonbladet har till och med skrivit rakt upp och ner att den som vunnit presidentvalet är JB.
2020-11-18, 12:17
Medlem
Valsystemet kommer att ändras

1. Röstning sker endast i vallokalen. Förtidsröster får bara ske på dispens. ( verkliga skäl). Inga poströster.

2. Manuell rösträkning, inga röstmaskiner.

3. Rösterna räknas av militären.
2020-11-18, 12:18
Medlem
Bara för att Trump har sagt eller påstått något
så är det per definition en sanning.

Därför var det valfusk i valet 2020 men inte i valet 2016
2020-11-18, 12:19
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Och hur lyder då den rationella förklaringen, store källkritiker?
Det beror såklart på vilken händelse/anklagelse du syftar på?
2020-11-18, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Var finns FBI? Jobbar dem febrilt nu?

FBI är djupt i träsket. FBI har bra folk på lägre nivå men de får ju inte gjort sitt jobb när korruptionen och infiltrationen bland cheferna är så utbredd. Jag tror att de nu tvingas ut på banan och får chansen att välja sida, konstitutionen eller Deep State. Annars militärtribunaler.

MSM har förstås redan börjat ropa statskupp och diktatur, de vet vart detta barkar nu. Blir en shitstorm detta, men inget inbördeskrig.
2020-11-18, 12:20
Medlem
TheOldOneKnowss avatar
För den som missat.

Citat:
Sidney Powell: "Trump votes were programmed to switch to Biden ahead of time, but Trumps votes were so high, it didn't work right because they didn't set their algorithms high enough"
This is why they stopped counting.
2020-11-18, 12:21
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Deras backupserver är tagen, den stod i Frankfurt
Serbiska dominion anställda hjälpe trump administrationen dit.

Du fick en källa av mig. Var är din?
2020-11-18, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ministryofdrugs
Ja, för demokratin.

Var finns bevisen för att det inte fuskades i valet 2016?

Kan man fuska i valet 2020 så borde man ha kunnat göra det även i valet 2016.
2020-11-18, 12:23
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Bara för att Trump har sagt eller påstått något
så är det per definition en sanning.

Därför var det valfusk i valet 2020 men inte i valet 2016

Du kanske skulle kolla upp saker innan du yttrar dig. Trump sa att det var valfusk även 2016. Det finns en utredning som ännu inte är nedlagd. Problemet är oviljan hos korrupta personer inom myndigheter att ta reda på vad som hände. Jag är övertygad om att Trump aldrig drev frågan speciellt hårt eftersom Republikanerna ändå hade majoritet både i Senaten och Representanthuset, och han bestämt sig för att avslöja dem i det här valet i stället.
2020-11-18, 12:23
Medlem
farbror Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Ge en rationell förklaring till hur (1) en summering av rapporterade röster för en kandidat kan bli mindre än en tidigare rapporterad summa och (2) varför det bara händer för ena kandidaten.
http://directorblue.blogspot.com/2020/11/dna-level-statistical-proof-smartmatic.html

Det hade imponerat mer än att ägna sig åt uppsträckningar á la Reinfeldt: Håll käften och lyd!

Jag har inte sagt något i stil med håll käften och lyd. Jag ber om övertygande bevisning från pålitliga källor. Inget mer.
2020-11-18, 12:26
Medlem
whogivesafucks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Har man massor av vittnen som under ed kan bekräfta att valfusk bedrivits så är det naturligtvis starka bevis i en domstol.

Vilka är dessa vittnen?
Vi har sett mängder med länkar där Trumpens såväl vittnen som advokater inte kan stå för sina ord
På direkta frågor från domarna har svaren alltid varit nej (finns inget bevis, vi har inte sett det, vi har inte gjort det, o s v)
Så var är dem som under ed skall vittna?

"Trump's legal team is giving up"
https://www.counterpunch.org/2020/11/18/trumps-legal-team-is-giving-up-because-ethically-they-have-to/

Varför gör man det när det finns en uppsjö av vittnen som under ed kan bekräfta fusket?
2020-11-18, 12:27
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrArtur
Det beror såklart på vilken händelse/anklagelse du syftar på?
Kanske skulle man kunna anta att det är ett par inlägg bakåt i vår konversation?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in