2020-11-18, 11:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Nej, det är inte bevisat, utan vidare, bara för att ett vittne slänger ur sig att X. Varken i USA eller andra västländer fungerar det generellt så.

Har man massor av vittnen som under ed kan bekräfta att valfusk bedrivits så är det naturligtvis starka bevis i en domstol.
2020-11-18, 11:16
Medlem
MrArturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jnilsson
Men som sagt, jag är öppen för den som tror sig ha en rationell förklaring.
Det är bara att söka. Kan hända att du blir tvungen att besöka sidor som Reuters och/eller AP. Problemet här är nog att du föredrar sidor som The gatewaypundit framför seriös journalistik. Det är därför detta blivit så populärt. Källkritik är viktigt idag vet du.
2020-11-18, 11:16
Medlem
frdks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du väljer att fortfarande tugga om gammalt fake news? Vem vill du övertyga? Dig själv?

"There have been no "raids" of Dominion servers by the U.S. military or otherwise, and Dominion does not have servers in Germany. CISA has refuted this claim on Twitter, and the U.S. Army has also confirmed to the Associated Press that it's false."

https://www.dominionvoting.com

Deras backupserver är tagen, den stod i Frankfurt
Serbiska dominion anställda hjälpe trump administrationen dit.
2020-11-18, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Har man massor av vittnen som under ed kan bekräfta att valfusk bedrivits så är det naturligtvis starka bevis i en domstol.
Att de säger "jag fick inte stå tätt intill deras datorer och titta över axeln medan de jobbade" är inget bevis på fusk, inte ens ett indicium.
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burzi
Det är du som måste lägga dina "trolighets-" och "rimlighetskalkyler" på hyllan, och istället efterforska vad som faktiskt händer runt om i vår värld. Och VARFÖR det händer. Det som gällde förra året, gäller inte längre. Inte alls.

Nyckelorden i din research är:

The New Normal.
The Great Reset.
Build Back Better.
The New Green Deal.
Keep The Distance.
UN.
Antonio Guterres.
World Economic Forum
Klaus Schwab.
4th Industrial Revolution
Agenda 2030.

Håll till godo!

Tack! Jag kom igår till den här slutsatsen att Covid-19 (CCP virus) är bara en medel för att nå globalistelitens mål. Amerikanska presidentvalet är i vägen för dem. Sent ska syndaren vakna.
Senast redigerad av JackArrow 2020-11-18 kl. 11:58.
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henryskumberg
Uppgifterna kommer att släppas i rätt tid.
Fredag har man sagt, men med den erfarenheten vi har så lär nog inte det ske.
Sen flyttar man bara datumet till nästa gång man ska presentera detta valfusk, och sen kommer inget då heller och sen flyttar man bara datumet en gång till och kör en reset.

Detta är ett mönster vi sett så många ggr nu.
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frdk
Deras backupserver är tagen, den stod i Frankfurt
Serbiska dominion anställda hjälpe trump administrationen dit.
Trump administrationen jobbar på avkoda den just nu

Vad har vi för bevis för detta och hur hjälper det dem i rådande stund med alla deras rättsliga ärenden?
2020-11-18, 11:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Vi får se vad det visar sig. Demokraterna skrek valfusk 2016 och har skrikit sig hesa i fyra år. Det finns ingen chans i världen att Sleepy Joe Biden lyckades mobilisera fler röstare än Obama. Det är helt omöjligt. Efter 8 års med en krigande Georg W och ett gammalt GOP så såg Demokraterna sin chans i Obama. Det här valet är en scam.

Ingen kan påstå att Hillary skrek högre är Trump gör nu. Inga stora demonstrationer öht, man kan lugnt säga att demokraterna accepterade förlusten även om vissa ville utreda Putins påstådda tentakler.
2020-11-18, 11:20
Medlem
JackArrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Trump sparkar chef som förnekade fusk
https://www.svt.se/nyheter/snabbkollen/trump-sparkar-chef-som-fornekade-fusk#innehall:~:text=President%20Donald%20Trump%20 sparkar%20USA%3As %20chef,var%20det%20s%C3%A4kraste%20i%20USA%3As%20 histora.

Donald Trump vill vara diktator!

Han vill inte, men media får er verkligen att tro stenhårt på det.
2020-11-18, 11:21
Medlem
Betongbalettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Fredag har man sagt, men med den erfarenheten vi har så lär nog inte det ske.
Sen flyttar man bara datumet till nästa gång man ska presentera detta valfusk, och sen kommer inget då heller och sen flyttar man bara datumet en gång till och kör en reset.

Detta är ett mönster vi sett så många ggr nu.

Ja, 1.01 i odds på den. Efter nyår kommer det att heta "för maximal effekt kommer Trump att lägga fram bevisen när Biden står med handen på bibeln och ska svära eden"...
2020-11-18, 11:24
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farbror Sven
Du får väga dina källor och fatta dina egna beslut. Det står dig fritt att avfärda Dominions svar på dessa rykten, men då skulle jag gärna vilja att du backar upp det med tillförlitliga källor. Sidney Powell är tungt namn förvisso, men det enda.
Ge en rationell förklaring till hur (1) en summering av rapporterade röster för en kandidat kan bli mindre än en tidigare rapporterad summa och (2) varför det bara händer för ena kandidaten.
http://directorblue.blogspot.com/2020/11/dna-level-statistical-proof-smartmatic.html

Det hade imponerat mer än att ägna sig åt uppsträckningar á la Reinfeldt: Håll käften och lyd!
2020-11-18, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
Säger den som vecka ut och vecka in köper Trumps, Breitbarts och Giulianis ord, deras obelagda anklagelser, påhitt. anekdoter och insinuationer som om de kom från Gud, utan några som helst krav på kritisk granskning. Jajaja.
Breitbart har jag aldrig besökt, och Giuliani vet jag inte mycket om. Men ja, jag litar absolut på Trump. Han har aldrig gett mig någon anledning att inte göra det. Dessutom har jag inte mycket till val. När du väl har insett att massmedia är extremt korrupt, måste du välja att lita på någon, om du vill känna dig någorlunda mentalt frisk. Med tanke på att Trump går emot allt det jag redan hade genomskådat innan han blev vald, blir det därför enkelt för mig att lita på honom. Jag tvivlar inte en sekund på att han har ljugit några gånger, men med tanke på hur mycket extrema lögner jag har hört från massmedia, är valet mellan dem och Trump väldigt enkelt för mig.

Men om jag skulle vilja bevisa att Trump är ärlig, hade jag inte länkat till hans egen hemsida där han själv skriver att han är ärlig. Det hade ju inte bevisat någonting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in