Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Säger den som vecka ut och vecka in köper Trumps, Breitbarts och Giulianis ord, deras obelagda anklagelser, påhitt. anekdoter och insinuationer som om de kom från Gud, utan några som helst krav på kritisk granskning. Jajaja.

Breitbart har jag aldrig besökt, och Giuliani vet jag inte mycket om. Men ja, jag litar absolut på Trump. Han har aldrig gett mig någon anledning att inte göra det. Dessutom har jag inte mycket till val. När du väl har insett att massmedia är extremt korrupt, måste du välja att lita på någon, om du vill känna dig någorlunda mentalt frisk. Med tanke på att Trump går emot allt det jag redan hade genomskådat innan han blev vald, blir det därför enkelt för mig att lita på honom. Jag tvivlar inte en sekund på att han har ljugit några gånger, men med tanke på hur mycket extrema lögner jag har hört från massmedia, är valet mellan dem och Trump väldigt enkelt för mig.
Men om jag skulle vilja bevisa att Trump är ärlig, hade jag inte länkat till hans egen hemsida där han själv skriver att han är ärlig. Det hade ju inte bevisat någonting.