Citat:
Ursprungligen postat av
JokerMannen
Varför strök huvamannen omkring nära angränsande till LW:s bostadsrätt under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ?
När den promenerande personen plötsligt upptäckte skumrasket huvamannen som smög omkring vid LW:s bostadsrätt, så, lika fort som huvamannen märkte att hen hade blivit iakttagen av promeneraren drog huvamannen blixtsnabbt ner sin huva över sitt ansikte och la benen på ryggen och sedan därefter, bara sprang iväg från platsen där hen tidigare hade blivit upptäckt, på detta följer frågan, tycker du verkligen att det var ett fullständigt naturligt beteende som huvamannen uppvisade vid det aktuella tillfället ?
Det är mycket att relatera till när du är i farten här.
Men om det hänger på det fetade så borde väl SD ha betett sig ännu märkligare före och efter mordet eller? Promenera med huva gjorde nog många i Örebroområdet den dagen.
Sen har du skrivit i tråden:
”Beträffande L* W*esström så kände jag kvinnan och har även umgåtts med henne som vän”
Är det det bästa du kan göra nu i inlägg efter inlägg om ”tvåbarnspappans” oskuld att pissa på hennes död genom att, så som jag kan läsa mellan raderna, hylla din egen inställning att SD nog kan och bör gå fri från detta?
Sen har du vidare skrivit:
”Komplettering, en av personerna som greps av poliserna den 27 och 28 Augusti ... gjorde hårt motstånd vid ingripandet och skrek samt också försökte fly ... en oskyldig person beter sig inte på ett sådant sätt. ”
Det är väl mycket som SD gjort i samband med detta som också det är tecken på att han är skyldig. Det är ju därför polis och åklagare fått upp ögonen för honom och inte satsat allt på att utreda en person längs vägen och en huvaperson. Det förstår även du?
Du lägger väldigt mycket krut på att SD inte gjort detta.
Se bara hur du beskriver ”skumrasket” huvamannen ovanför hur han ”blixtsnabbt” drar upp huvan? Han stryker runt och smyger. Snacka om graverande för honom...
Har du hängt upp dig på den här datoraktiviteten vid tiden för mordet så skulle jag om jag var vän till LW, som du är, först vända och vrida på det i ett forum för datanördar innan jag hänger upp hela fallet och alibi på en sådan detalj.
Även polisen borde göra en simulering för att få fram samma logg. Det är väl bättre än att bara konstatera att en .js fil altiverats?
Vidare så är du inne på hennes ”kortvariga” förhållanden. Det är ett väldigt tjat om hur kortvariga och många de var. Oj vad många män det var. Och sperma äverallt. Talar inte statistiken för att långvariga relationer leder till mord och inte ett snabbt Tinderligg? För du är ju just inne på relationer och inte ett vansinnesdåd eller våldtäktsmord.
En mördare går nog tyvärr fri i hovrätten och du är redan nu väldigt upprymd över att det kan bli så. Du är väldigt nöjd med dina inlägg om SD:s oskuld. Som typ enda person i tråden.
Förstår att det är lite kul att vara motvals men det lyser ju igenom att det handlar mer om ditt eget ego än en välvilja att lösa detta.