Citat:
Ursprungligen postat av
Dynamo-Kuken
Det heter ”döm om min förvåning”.
Ja är man en uttalad fascist så lär det mesta kunna tolkas som vänsterpropaganda, det ligger i sakens natur, men självklart ska (högre) utbildning inte vara politiserad. Fast å andra sidan så är det i väldigt hög utsträckning ”sosseriet” som utvecklat Sverige till ett med de flesta objektiva mått mätt ett av de bästa länderna att leva i, så det (”sosseriet”) får naturligt en stor plats i vår moderna historieskrivning.
Döm av min förvåning är naturligtvis korrekt, det är ju elementärt... Ja, jösses gosse, tillge mig i min fräckhet, men jag kan inte undgå att förebrå er i ert inoppurtuna namnval. Jag säger då det! Dynamisk bärstjälk, minsann?
Uttalad fascist, ja sannerligen! Ett hälsosamt mått sosseri är inte att fördöma, så till vida den håller sig inom den etnocentriska skiljelinjen. Vi skall heller icke förglömma, att även sossarna har sin historia, och inte alls med dagens mått mätt är så "oklanderliga" som de vill ge sken av! Förr fanns ädel och sannfärdig hederskänsla och prestige inom partiet.
Jag åstundar den dag då forna dagars glans återupprättas inom riksdagen – då sanningsenliga herrar åter tager riksdagen i besittning och låter nationen blomstra ånyo!