Citat:
Ursprungligen postat av
susanna.s
Ja det undra jag med många skyller på dålig utredning att SD inte åker dit. Jag håller med att det beror på en dålig utredning att de inte har hittat mördaren. Men om jag inte minns fel så undersöktes SD hem med en specialhund rätt snart efter att lena försvunnit utan några indikationer först därefter hittade de minimala mängder av hennes blod/dna på tvättmaskinen. Eftersom att hunden inte markerade när spåren borde ha varit färska tyder det mesta på att dessa spår kommer från någon gång under SD och lenas 6 åriga relation. Åklagarna har fokuserat 1000tals sidor på att samla indicier mot SD och inte lyckats få ihop något som håller i rätten. Hade de undersökt alla hennes älskare lika frekvent kända och okända. Gläm inte att hon verkade vara het på karlar och hade jobbat på ett flyktingboende kan ha varit någon där som sett en chans att utöka sina chanser att få uppehållstillstånd genom en relation med henne men blivit riktigt förbannad när vederbörande upptäckt att hon bara lekte med mäns känslor (förmodligen för att göra sd svartsjuk så han skulle komma tillbaka till henne) Så integrerade jag med killar när jag var i tonåren men inte vid 45.
Hej @susanna.s
Som du säkert känner till sedan tidigare så bestämde sig polisen och åklagarna redan ifrån den allra första dagen vem som skulle vara den skyldiga, det vill säga tvåbarnspappan SD, det var efter ett avslutat polissamtal med LW:s före detta make UW som polisen direkt bestämde sig för att peka ut SD som en rå och iskall mördare till att under Måndagskvällen den 14 Maj 2018 ha bragt LW om livet bakom ett bullerplank.
Det dröjde sedan inte länge därefter för än åklagarna, och framförallt då Kammaråklagaren ÅH ställde sig på polisens sida.
Därefter har man konstant drivits av ett tunnelseende och sålunda jagat en och samma person utan att någon gång ha stannat upp.
Huvamannen och MVM åsidosatte man totalt, dessa bägge skumrask brydde man sig överhuvudtaget inte om att försöka utreda, både polisen och åklagarna låtsades inte om att dessa skumrasken hade någon existens.
Du har helt rätt i detta fallet att LW tidigare hade haft flera kortvariga sexuella förhållanden med både gifta och ogifta män som hon strulat med och det talar med god styrka för att det fanns, och fortfarande finns, alternativa gärningspersoner för polisen och åklagarna att kunna utreda i detta mordfallet gällande LW, men sådan fakta ville polisen och åklagarna inte låtsas om, utan dom var, och är fortfarande helt uppslukade av sitt magiska tunnelseende om att det bara existerar en enda person som begått detta brottet och mordet på LW, det vill säga tvåbarnspappan SD.
Alla konstiga och egendomliga indicier som polisen och åklagarna hade samlat ihop till en enda lång indiciekedja, den försatte tvåbarnspappan SD på fri fot efter TingsRätten hade avslutat målet, den höll inte, den brast i alla sina ihopfogade länkar.
SD har överhuvudtaget inte kunnat bindas direkt till brottsplatsen, och SD har dessutom ett alibi för tidpunkten då brottet begicks vilket talar med styrka för att den utpekade och mordmisstänkte SD var, och fortfarande är, fel gärningsperson i detta fallet.
Sperman som konstaterades på LW vid det aktuella tillfället kan aldrig komma att användas som bevis för att tvåbarnspappan SD bringade LW om livet, detta sagt med anledning av att SD och LW hade ett sexuellt umgänge.
De små blodfläckarna som kunde konstateras av kriminalteknikerna på SD:s tvättmaskin kan ha kommit dit vid ett helt annat tillfälle än just under natten mellan den 14:e och 15:e Maj 2018.
Det finns överhuvudtaget ingenting som har kunnat visa och ställt det utom all rimligt tvivel, att den mordmisstänkte tvåbarnspappan SD gjort sig skyldig till det brott och mord han anklagats för och fortfarande är anlagda för.