Citat:
Ursprungligen postat av
RobRoys
Ptja, om Sidney Powell går ut och säger att de har bevis så är det åtminstone i min värld en ganska bra indikation på vad som kommit fram och vad som komma skall, tycker du inte? Om du med bevis menar fingeravtryck så kommer ingen i den här tråden kunna bevisa något för dig, men att vi rör oss mot att Bidens s.k. valseger framstår som allt svagare, per daglig basis vill jag påstå, råder det för mig inga som helst tvivel om. Lägger man örat mot järnvägsspåret så är det knappast Bidens tåg man hör utan det är Trumps. Med lite fingertoppskänsla så förstår man det här. Nu blev jag lite abstrakt här, men det handlar om mer än bara sånt som ögat kan se.
Det är bra att på fredag så vet vi, men med den erfarenheten jag har med såna här saker, så kommer det utspäddmellanmjölk och sen resettar man datumet för nästa stora avslöjande, som och också precis inget till av varken bevis eller substans för nått.
Det är exakt så trumpnissarna diskuterat de senaste åren, följer exakt samma mall.
Och det gör det även här på valfusk fantasierna.
Biden bör starta upp en valfuskutredning direkt, för jg vet redan vad den komemr visa.
Den visar samm sak var gång, att valfusk är saknar betydelse för nått, och de som fuskar mest är faktiskt bananrepublikaner.
Sen att de är få de med, så är faktiskt Demokrater än förre.
Detta vet man sedan tidigare valfuskutredningar.
Dock det mest komiska av alla, var den valfuskutredning trumpen startade upp.
Som fick lägg ned i panik när man var tvungen att dela med sig av sina fabricerade bevis till hela utredningens utredare.
Jag förväntar mig trumpen kommer fuska med elektorerna, för det man försöker med nu är döfött från start.